Det roliga är hur många som stödjer Clinton och går efter Trumps uttalanden för att visa på att han blir en dålig president
*Hetsar till krig mot Ryssland och Iran
*Ändrar viktiga ståndpunkter hon stått för Motiveringen är alltid new information came to light
*Tar emot ekonomiskt stöd från länder där kvinnor helt saknar rättigheter
*Innan Clinton insåg vilken viktig röst HBTQ community är var hon emot same-sex marrige. Antar att new information came to light

*Tar emot pengar från krigsindustrin
Trump är Hitler Obama är den som fört Bush arv vidare. Från att ha lovat att amerikanska trupper ska ut ur Irak till den arabiska våren mot Syrien. Trump har stora fördelar för han har inte lovat något, ändå är speciellt svenskar insatt i vilken politik Trump ska föra. Jag såg att yxskaft gråter över att Clinton fick flest röster men förlorade valet. Vars var deras klagomål när Gore vann popular vote? Trump ställer grupper mot grupper. Vänstern anser att man ska rösta efter hudfärg

så länge man inte är en vit man. 53% av kvinnorna röstade på Trump, 28% hispanics.
Jag föraktar pk-eliten mer än vad jag ogillar Trump. Förhoppningsvis blir Trump en bra president.