2016-11-11, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Jag ger honom fram tilll nyår, sen tror jag han är skjuten, sprängd eller på annat sätt avrättad. När ett land som Usa med så många muslimer, latinos och negrer får en president som hatar dem så borde det bli konsekvenser. 75% gillar ju inte karln så den största utmaningen för Mc Donald blir nog att hålla sig levande.

Våld är aldrig lösningen.

Ge idiotsatan en chans -han kan faktiskt överraska oss.

Och har man inte lyckats taga "kenyanen" och "muslimen" (landsförrädaren?) Hussein Obama av daga...

(OMG a nigger in the White house ?!)

...så tror jag nog att vår oranga Hitler lever 'ganska' säkert också.

Ge henne en chans.... på devicen...given enough rope....etc.
2016-11-11, 06:09
Medlem
Gollumns avatar
Citat:
Jag ger honom fram tilll nyår, sen tror jag han är skjuten, sprängd eller på annat sätt avrättad. När ett land som Usa med så många muslimer, latinos och negrer får en president som hatar dem så borde det bli konsekvenser. 75% gillar ju inte karln så den största utmaningen för Mc Donald blir nog att hålla sig levande.

75% gillar honom inte men ändå röstade ~50% på honom? 60 percent of the time, your math works every time
2016-11-11, 06:33
Medlem
cerealtubemans avatar
Det roliga är hur många som stödjer Clinton och går efter Trumps uttalanden för att visa på att han blir en dålig president
*Hetsar till krig mot Ryssland och Iran
*Ändrar viktiga ståndpunkter hon stått för Motiveringen är alltid new information came to light
*Tar emot ekonomiskt stöd från länder där kvinnor helt saknar rättigheter
*Innan Clinton insåg vilken viktig röst HBTQ community är var hon emot same-sex marrige. Antar att new information came to light
*Tar emot pengar från krigsindustrin

Trump är Hitler Obama är den som fört Bush arv vidare. Från att ha lovat att amerikanska trupper ska ut ur Irak till den arabiska våren mot Syrien. Trump har stora fördelar för han har inte lovat något, ändå är speciellt svenskar insatt i vilken politik Trump ska föra. Jag såg att yxskaft gråter över att Clinton fick flest röster men förlorade valet. Vars var deras klagomål när Gore vann popular vote? Trump ställer grupper mot grupper. Vänstern anser att man ska rösta efter hudfärg så länge man inte är en vit man. 53% av kvinnorna röstade på Trump, 28% hispanics.

Jag föraktar pk-eliten mer än vad jag ogillar Trump. Förhoppningsvis blir Trump en bra president.
2016-11-11, 06:43
Medlem
237s avatar
Från en Trump-supporter på Facebook:

I joined, and posted in the Donald Trump is not My President group, explained my reasoning for voting for him, cited sources for how I'm not sexist, racist, etc... And asked them for civil discussion, and said I wanted to talk to people and try to help us all come together. I provided a lengthy post, and said I wanted to talk to them...
BLOCKED
2016-11-11, 06:48
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Från en Trump-supporter på Facebook:

I joined, and posted in the Donald Trump is not My President group, explained my reasoning for voting for him, cited sources for how I'm not sexist, racist, etc... And asked them for civil discussion, and said I wanted to talk to people and try to help us all come together. I provided a lengthy post, and said I wanted to talk to them...
BLOCKED
Kan vara svårt att få ett ord med sårade feminister för de är överreagerar om allt och beter sig barnsligt eller defensivt.
2016-11-11, 06:49
Medlem
237s avatar
Fortsatt tokvinklar Trump-hat på morgonen i TV4.

Rolf Porseryd: "Här ser han ut som en pudel"

En Marcus-Oscarsson-wannabe-ekonom är där för att till synes försöka spräcka myten om hans förmögenhet och fnissar ihop med programledarna att han nog bara vill till Moskva för att förhandla fram avtal till sin hotellkedja.

Nu är det propaganda-TV rakt ut, finns inte ens strimlor av seriositet kvar i svensk media ...
2016-11-11, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
75% gillar honom inte men ändå röstade ~50% på honom? 60 percent of the time, your math works every time
50% av de 50% som röstade totalt röstade på honom = 25% av befolkningen snillet!
2016-11-11, 06:53
Medlem
cerealtubemans avatar
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153839364550946&id=51331594 5

Ekeroth har delat en intressant video. Dessa stödjer Ernman, Schyffert, Strömstedt, Gardell, Zara Larsson med flera helhjärtat.

You voted Trump. Det kan inte vara en falsk video.
2016-11-11, 07:04
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153839364550946&id=51331594 5

Ekeroth har delat en intressant video. Dessa stödjer Ernman, Schyffert, Strömstedt, Gardell, Zara Larsson med flera helhjärtat.

You voted Drumpf. Det kan inte vara en falsk video.
Du tror på det själv, eller?
2016-11-11, 07:21
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Du tror på det själv, eller?

En stödjer BLM och önskar livet ur ljushyade män och andra är duktiga på att hata. Med tanke på att en som är för en restriktiv migrationspolitik är rasist och supporter till Breivik använder jag en liknande logik. Bara i Sv kan en journalist tala om att gasa ihjäl bruna råttor och en generalsekreterare jämföra dissidenterer med bruna råttor.

Om det varit ett antal ljushyade ungdomar som misshandlat en mörkhyad man har samma grupp kopplat attacken till högern och politiker i Sverige.
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-11-11 kl. 07:25.
2016-11-11, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
"ordentligt utredd" vi säger så

Återigen. På med foliehattarna gott folk
Edit: vad har du för belägg att hon inte blivit ordentligt utredd?
Att Donald säger att hon är dum?
Senast redigerad av Swanen92 2016-11-11 kl. 07:40. Anledning: Tillägg
2016-11-11, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
Citat:
50% av de 50% som röstade totalt röstade på honom = 25% av befolkningen snillet!
Många i amerikansk media drar slutsatsen att många amerikaner inte vågade vara sanningsenliga innan valet när man frågade om Trump. För att Trump supporters benämndes som rasister, sexister, trångsynta och det kunde innebära att man blev socialt eller ekonomiskt straffad för sin åsikt.
Men du vet bättre naturligtvis, sälj dina tjänster till den amerikanska median så får de veta sanningen av en en politiskt korrekt svensk.

Edit: Om den amerikanska analysen om att människor i USA dolde sin åsikt innan valet av rädsla för social stigmatisering, kan man undra om samma fenomen finns bland sannolika framtida väljare i vårt land idag?
Senast redigerad av alipo 2016-11-11 kl. 08:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in