2016-11-11, 03:22
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4PennPlaza
Hmm....good point.

Låt oss tala politik.

Hur vit och hur kränkt ?

Och av vad?

Tror han var ironisk min lille millenial. Han gjorde sig bara lustig över röd-retoriken där alla som gillar Trump är onda kränkta lågutbildade män enligt PK-manifestet.

Igen, är du säker på att du hamnat i rätt forum? Vill inte hänvisa dig till humorforumet för du är inte rolig, men tror inte detta är din bag riktigt.
2016-11-11, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PierreKirby
Den har man ju inte sett 500 gånger på diverse "sociala medier"..

Oh, f'låt...

Ja men vi som jobbar för försörjning har ju inte tid eller möjlighet att hänga där 24/7...

Sorry för upprepningen.
2016-11-11, 03:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
The Guardian och The Telegraph journalisten Monisha Rajesh efterlyser lönnmord på Donald Trump
https://i.redd.it/rz6mxbck7uwx.jpg

Hennes Twitterkonto är nedstängt och både FBI och Secret Service ska vara underrättade.

Progressiva vänstern

Hon kanske ändrar sig när det rullar upp ett par svarta SUV's utanför hemmet
2016-11-11, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Igen, är du säker på att du hamnat i rätt forum? Vill inte hänvisa dig till humorforumet för du är inte rolig, men tror inte detta är din bag riktigt.

Tack för artigheten.

Men nej, allvarligt...vaför tror Du på allvar att detta "inte är min bag" .

Bara nyfiken.

Men allvarligt nyfiken.
2016-11-11, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Vore intressant att veta hur många dårar som ska på den här festen.. Kanske även någon härifrån som tänker fara?

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/10/ku-klux-klan-group-plans-north-carolina-rally-to-celebrate-donal/

Men du tror jag såg ett par som skulle dit

https://pbs.twimg.com/media/CoUm2WqVUAAYnFB.jpg

You ain't kissed a man until you kissed a man in the klan
2016-11-11, 03:41
Medlem
Grandiosos avatar
Mixed reaction to Trump from prominent Muslim Americans

Citat:
Arab-American journalist Ray Hanania, who supported Trump all along, faults the mainstream American media for misleading and conditioning the public that Hillary Clinton win would be an inevitable conclusion.

"Trump's rhetoric has been exaggerated by the media to help Clinton - the quintessential insider - hold on to power, " Hanania said.

Hanania also argued that Trump received more support from women, Latinos and blacks than Mitt Romney did in 2012, which shows how deceptive American mainstream media were.

"The bottom line is that Trump's election is a slap on the face of American media which feeds on anti-Arab, anti-Muslim racism more than Donald Trump ever did."
http://www.aljazeera.com/indepth/features/2016/11/mixed-reaction-trump-prominent-muslim-americans-161109113236749.html
2016-11-11, 04:07
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA

Du skulle nog uppskatta min post på The_Donald där jag reder ut en missupfattning om SD som jag såg i en annan post och reder ut hur det egentligen ligger till för amerikanerna

In och ge mig en UpDon vet jag
Utmärkt inlägg, så glad att fler trycker på att SD faktiskt stödde TTIP. De vill inte vara en del av den antiglobalistiska rörelsen och de röstar aktivt för globalisternas agenda. Låt ingen tro att de har något att göra med vad vi precis sett hända i USA. Trump är något helt annat än SD. Inte ens Bonnier/DN, globalisternas mediala flaggskepp i Sverige, var ju redo nu att beskyllda SD för mer än att ha "ett släktskap" med men inte ingå i anti-etablissemangsgruppen Trump, Front National, UKIP osv.
2016-11-11, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
Kom igen Trump!!

Jag har bettat 5000 med 6.2 och 5000 med 5.8. Jag har faith i er, Amerikanska folket!

Wow, nästan som att satsa allt på rött vid rouletten. Vilken rysare valnatten måste ha varit för dig! De flesta bedömare har ju sagt, i någon vecka i alla, fall att det faktiskt skulle bli ett jämnt presidentval. Med det i beaktande var ju oddset du fick, fantastiskt bra! Kanske är det fler än bara de amerikanska opinionsföretagen som varit dåligt pålästa här, nämligen bettingbolagen också. Vad gav Hillary? Hur som, grattis till en fin vinst! Det är dessutom extra roligt när ens egen favorit vinner (om det nu var så).

Det kanske blir vanligare att satsa pengar i politiska val nu. Skulle inte förvåna. Spel som spel.
2016-11-11, 04:44
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Ännu en fantastisk video från alt-right journalisten Paul Joseph Watson angående vänsterns antidemokratiska protester mot Trump. Hur hade MSM/vänstern reagerat om Trumpanhängare betedde sig lika illa vid en Clinton-seger?

https://www.youtube.com/watch?v=1d9lm-T87AQ
2016-11-11, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VIRTUALCLOWNPANDA

Du skulle nog uppskatta min post på The_Donald där jag reder ut en missupfattning om SD som jag såg i en annan post och reder ut hur det egentligen ligger till för amerikanerna.

Ja, jag gillar verkligen din post där - way to go!

Och speciellt kommentarerna nedanför.
2016-11-11, 05:34
Bannlyst
Jag ger honom fram tilll nyår, sen tror jag han är skjuten, sprängd eller på annat sätt avrättad. När ett land som Usa med så många muslimer, latinos och negrer får en president som hatar dem så borde det bli konsekvenser. 75% gillar ju inte karln så den största utmaningen för Mc Donald blir nog att hålla sig levande.
2016-11-11, 05:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.moneybags
äntligen en riktig man som styr usa nu iallafall!
Ja påminner om Bert Karlsson ungefär. Lika maskulin och intelligent 😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in