2016-11-10, 21:58
Medlem
KorvkastarNs avatar
Nån som vet hur mkt "guldspelarpaket elit" är värt? äre typ 35k pack? funderar på om det är värt att bränna typ 40k för att få ett
Citera
2016-11-10, 22:09
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Nån som vet hur mkt "guldspelarpaket elit" är värt? äre typ 35k pack? funderar på om det är värt att bränna typ 40k för att få ett
Är väl 20 spelare 7rare. 50k pack. TROR jag. Inte helt säker.

Fan vad svårt det var med sbc trots att jag har spelare förutom nigeria. Jobbigt med kemin.
Citera
2016-11-10, 22:35
Medlem
Haha fyfan. Gjorde alla MM och fick 5 paket utav varierande kvalité. Bästa spelaren jag fick i paket var Patrice Evra... Tur att jag inte spendera några coins utan hade alla spelare man behövde i klubben.
Citera
2016-11-11, 00:09
Medlem
Tjena vänner! Sitter på en jädrans massa Walesare och Belgare. Vad tror ni, vem blir POTM? Det är alltså Premier League-komiteen som bestämmer, inte EA. Hjärnan säger Allen med tanke på att han hade bäst statistik för den månaden. En assist bättre än HazarD annars likadan statistik. Jävligt svårt... Magkänslan säger ju Hazard. Prickar man rätt så är det ju en jävla investering, speciellt om det blir Hazard. Varken Walesarna eller Belgarna har hunnit bli dyra än. De hade en topp för någon vecka sedan men när folk slutat snacka om det så har priserna gått ner igen!

Ni får mer än gärna motivera!
Citera
2016-11-11, 00:34
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Haha fyfan. Gjorde alla MM och fick 5 paket utav varierande kvalité. Bästa spelaren jag fick i paket var Patrice Evra... Tur att jag inte spendera några coins utan hade alla spelare man behövde i klubben.
Jag fick en algerier värd 1500coins som bäst. Fick massvis med rare träningsgrejer... I sista paketet ser jag man city, brasilien och Ferna... och tänker "aja 7k är ju okej ändå" så är det Fernando.

Ska aldrig mer göra MM. Bättre att sälja de spelarna man har som passar in egentligen.
Citera
2016-11-11, 00:39
Medlem
Stjerna7s avatar
Har knappt hunnit spela något i veckan så har inte försökt kvala in till WL men tänkte jag skulle ge det en chans. Vilken pers det blev.

Match 1: 3-0 i paus och han lämnar. Match 2 och 3 vinner jag på straffar. I semifinalen är han sopren med min målvakt i 120' men Handanovic löste det...

I finalen spelar jag helt katastrofalt. Han har 3 ggr mer avslut och 14-2 (!) i hörnor. Ligger under 1-0 och han ställer sig vid hörnflaggan i 85'. Får till slut tag i bollen, skickar upp den på kanten och dunkar in ett inlägg på måfå. En inbytt Memphis skjuter med matchens sista spark på en försvarsspelares fot så bollen går i en fin båge över målvakten och trillar in strax under ribban.

I förlängningen, i 112' dunkar Memphis återigen dit den till 2-1. Länge sedan en seger satt så gott Då blir det WL även till helgen, trevligt!
Citera
2016-11-11, 00:49
Medlem
Tjena alla FB'are!! Tänkte dela med mig lite av hur jag fick min förmögenhet UTAN att betala en enda krona på FUT 17! Ni betalar inga "riktiga" pengar på att följa min idé men jag kan garantera er att ni kommer att gå i vinst! Har inte köpt spelet än, men har 200k + 4 svarta kort hittills, delar gärna med mig utav hur jag kom upp hit!

Är det någon som är intresserad så skriv gärna! Om ni är flera så får jag väll lösa det på annan väg!
Citera
2016-11-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raiiier
Tjena alla FB'are!! Tänkte dela med mig lite av hur jag fick min förmögenhet UTAN att betala en enda krona på FUT 17! Ni betalar inga "riktiga" pengar på att följa min idé men jag kan garantera er att ni kommer att gå i vinst! Har inte köpt spelet än, men har 200k + 4 svarta kort hittills, delar gärna med mig utav hur jag kom upp hit!

Är det någon som är intresserad så skriv gärna! Om ni är flera så får jag väll lösa det på annan väg!
Har bild bevis om ni inte skulle tro mig...
Citera
2016-11-11, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag fick en algerier värd 1500coins som bäst. Fick massvis med rare träningsgrejer... I sista paketet ser jag man city, brasilien och Ferna... och tänker "aja 7k är ju okej ändå" så är det Fernando.

Ska aldrig mer göra MM. Bättre att sälja de spelarna man har som passar in egentligen.

Fan vad segt! Besvikelsen när den sämre spelaren till slut dyker upp... Jag har fan ändå haft rätt tur med mina SBC. Fick Lukaku i ett av mina 5 pack idag, sålde för 34k. Plus att jag fick en handfull spelare från veckans MM som jag kunde sälja för runt 2k. Tidigare fått Yaya Toure, nån IF för 25k mfl. Gått plus på de flesta jag gjort. Idag hade jag bunkrat upp med tre av fyra MM-matcher och hade även spelare för att täcka den sista Wales - Serbien som jag missade på. Skönt att jag slutat sälja spelare för småcoins och sparar istället. Behövde bara köpa in ett par spelare totalt. Tyckte också det var lite meckigt att få ihop det med kemin på vissa idag men efter mycket om och med så gick det ihop.

Denna veckan var det ju bra mycket mer värt att göra dem än förra veckan. Riktiga skitpaket som belöning då och det kostade fan så mycket mer att klara dem.

Citat:

Du behöver nog inte bevisa något De e rätt många här som lyckats trejda till sig betydligt mer än så. Har själv inte lagt en krona och har nog fått ihop de femdubbla. Men gött att kunna lösa det så utan att ha köpt spelet än. Säkert någon som vill ha tips, är ju en del som frågar efter tradingtips.
Citera
2016-11-11, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Fan vad segt! Besvikelsen när den sämre spelaren till slut dyker upp... Jag har fan ändå haft rätt tur med mina SBC. Fick Lukaku i ett av mina 5 pack idag, sålde för 34k. Plus att jag fick en handfull spelare från veckans MM som jag kunde sälja för runt 2k. Tidigare fått Yaya Toure, nån IF för 25k mfl. Gått plus på de flesta jag gjort. Idag hade jag bunkrat upp med tre av fyra MM-matcher och hade även spelare för att täcka den sista Wales - Serbien som jag missade på. Skönt att jag slutat sälja spelare för småcoins och sparar istället. Behövde bara köpa in ett par spelare totalt. Tyckte också det var lite meckigt att få ihop det med kemin på vissa idag men efter mycket om och med så gick det ihop.

Denna veckan var det ju bra mycket mer värt att göra dem än förra veckan. Riktiga skitpaket som belöning då och det kostade fan så mycket mer att klara dem.

Du behöver nog inte bevisa något De e rätt många här som lyckats trejda till sig betydligt mer än så. Har själv inte lagt en krona och har nog fått ihop de femdubbla. Men gött att kunna lösa det så utan att ha köpt spelet än. Säkert någon som vill ha tips, är ju en del som frågar efter tradingtips.
Jo men exakt! Aa vet att det jag har ej är så mycket, har inte spelat så länge är nog i min andra vecka just nu som jag spelar! Men det hela går ju egentligen ut på att tjärna pengar simpelt, sedan får man se på olika spelare hur de presterar sen är det ju självklart en hel del risk. Det är inte heller så svårt att förutspå vilka som kommer ut på SBC, tjärande hälften av mina pengar bara på det! Sen finns det föera andra sätt också men tänkte dela med mig när detta ändå är en tråd om råd!
Citera
2016-11-11, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Innan jag startade mitt eget konto så körde jag på en polares, vi kom rätt så högt på väldigt kort tid, vi ligger på ca 900k just nu och har köpt 2st Mane (OTW), 1st Sane (OTW), 2st Gaitan (OTW). Mane är utan tvekan bästa OTW just nu och har presterat otroligt bra, Sane köptes mer för att han kommer att briljera och han är billig. Gaitan är bara en tidsfråga tills han får sin inform! Sen köpte vi en massa koreaner och skrapade ihop ca 190k (brons och silver)
Citera
2016-11-11, 08:20
Medlem
Citat:
Tror knappast att någon kommer kräva bildbevis på att du verkligen har ~250k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in