2016-11-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Omfg du ger en ny nyans på KM. Vad ska man ta ut lönen i om inte pengar? Bananer? Hoppas de som gick in tidigt även är stolt över vilka de dragit in i skiten. Fattar inte att folk slänger iväg pengar utan att kolla på vad. 😱😱😱😱😱😱
Nej, jag håller med dig. Jag ville bara försöka dra det här ett snäpp längre...
Citera
2016-11-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Nej, jag håller med dig. Jag ville bara försöka dra det här ett snäpp längre...

Bra, nu har du gjort det.
Citera
2016-11-08, 23:08
Medlem
[quote=Urbizzo|58959290]Nej, jag håller med dig. Jag ville bara försöka dra det här ett snäpp längre...[/QUOT

tyvärr har det gått längre en vad som är bra. Ämnet är ju OC ej penningmarknaden. Skulle aldrig gå med i pyramidscam även om jag var säker på få tbx insats pm det berodde på att jag skulle värva vänner. Kollar man namnen bakom OC så får man ju hibbijibbi. Hur nån kan tro att detta är seriöst är en gåta.
Citera
2016-11-09, 00:00
Medlem
[quote=Acton|58961815]
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Nej, jag håller med dig. Jag ville bara försöka dra det här ett snäpp längre...[/QUOT

tyvärr har det gått längre en vad som är bra. Ämnet är ju OC ej penningmarknaden. Skulle aldrig gå med i pyramidscam även om jag var säker på få tbx insats pm det berodde på att jag skulle värva vänner. Kollar man namnen bakom OC så får man ju hibbijibbi. Hur nån kan tro att detta är seriöst är en gåta.

Dom som går med verkar inte veta hur man skriver in ordet Onecoin i sökrutan och googlar.
Tar inte många sekunder för en normalbegåvad att fatta hur jävla ruttet Onecoin är. Googlar man sen vidare på de i toppen av pyramiden så borde det ringa ännu mer varningsklockor tycker man.
Men bevisligen är folk så pass jävla korkade att dom inte gör en sån enkel kontroll innan dom satsar sina bidragstagare i detta pyramidspel.
Citera
2016-11-09, 00:47
Medlem
[quote=Mattej|58962601]
Citat:
Ursprungligen postat av Acton

Dom som går med verkar inte veta hur man skriver in ordet Onecoin i sökrutan och googlar.
Tar inte många sekunder för en normalbegåvad att fatta hur jävla ruttet Onecoin är. Googlar man sen vidare på de i toppen av pyramiden så borde det ringa ännu mer varningsklockor tycker man.
Men bevisligen är folk så pass jävla korkade att dom inte gör en sån enkel kontroll innan dom satsar sina bidragstagare i detta pyramidspel.
Men nu börjar deras Facebook bli ohållbar....

Spydigheterna haglar
Mobbing av medlemmar
Ingen verkar redigera längre
Ingen uppdatering sen typ 20 Okt

Mer och mer börjar inse att dom aldrig kommer att se röken av sina insatser....
Citera
2016-11-10, 00:02
Medlem
CompleteControls avatar
"As a company always striving to improve our products and services, we would like to announce that we are in the process of MIGRATING THE ONELIFE EXCHANGE PLATFORM, which is currently unavailable, to an entirely new home – www.xcoinx.com

This is the first step the OneCoin cryptocurrency is taking toward becoming PUBLICLY TRADED!

This will allow all OneLife Members to buy, sell and exchange OneCoins in a faster and greatly enhanced system. The migration process will be complete and the new exchange platform will be launched by Wednesday, so you will be able to get back to trading soon."

Torsdag här nu.....undrar vilken onsdag de menar? Coming soon...hört den förut?
Citera
2016-11-10, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
"As a company always striving to improve our products and services, we would like to announce that we are in the process of MIGRATING THE ONELIFE EXCHANGE PLATFORM, which is currently unavailable, to an entirely new home – www.xcoinx.com

This is the first step the OneCoin cryptocurrency is taking toward becoming PUBLICLY TRADED!

This will allow all OneLife Members to buy, sell and exchange OneCoins in a faster and greatly enhanced system. The migration process will be complete and the new exchange platform will be launched by Wednesday, so you will be able to get back to trading soon."

Det är helt sanslöst att NÅGON fortfarande kan tro på detta så kallade bolag.
Så många löften hela tiden som inte hålls.

Men när nästa förespråkare för Onecoin kommer in i tråden så förklarar han nog varför det drar ut på tiden igen.
Citera
2016-11-10, 10:51
Medlem
One Coin förlorat sitt andra konto i Singaporean Bank...
Bank of Africa återstår för penningtvätt...
http://kusetukset.blogspot.nl/2016/11/onecoin-lost-its-singaporean-bank.html?m=1

Häng på Upproret mot One Coin!!!
Skicka info till Bank of Africa.....

I hate scams
Nov 10th, 2016 at 5:50 pm (Q)
WhistleBlowerFin:
OneCoin’ Singapore United Overseas Bank account is now finally totally gone.
Only bank of Africa remaining as an option.
Excellent news! Let’s all target Bank of Africa via their complaints form. Cut off the head of the snake.
TimTayshun
Nov 10th, 2016 at 6:03 pm (Q)
Agreed! And post this news on Reddit, etc. Call to action: final attack!
Senast redigerad av Cristall 2016-11-10 kl. 11:12.
Citera
2016-11-10, 12:23
Medlem
Oz snabb med artikel om OC's andra förlorade konto Singapore.

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-lose-singapore-uob-account-only-bank-of-africa-left/

Informera Bank of Africa!!!!!!
Citera
2016-11-10, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl

Öppet nu!
Ge gärna info hur det går med din försäljning.

http://xcoinx.com/en/
Citera
2016-11-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Öppet nu!
Ge gärna info hur det går med din försäljning.

http://xcoinx.com/en/
Put to the Ask (sell) quantity field 2 onecoins, and push "Place order". Surprise!!!
Citera
2016-11-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlowerFin
Put to the Ask (sell) quantity field 2 onecoins, and push "Place order". Surprise!!!

Trögt logga in.. "Värdet måste vara mindre än eller lika med 1"
Och så kraschar det ERROR.
Hur skall ngn kunna sälja här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in