2016-11-10, 02:13
Medlem
James O'Keefe har nu släppt en ny video när han grattar folket som inte föll till föga för MSM, samt rapporterat valfusk. Han förkunnar även att det finns en ny ordning inom media ny, att MSMs absoluta makt nu är bruten.

https://www.youtube.com/watch?v=sAUPZZVwEaY
Senast redigerad av scrollock 2016-11-10 kl. 02:15.
2016-11-10, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Vilka kändisar ska flytta från USA nu då?

Amy Shumer och en jävla massa andra jag inte minns men ingen kommer såklart göra det.
2016-11-10, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Ontopic vad anser ni att hans kläder tillverkas i muslimska Bangladesh och Kina. Make America great var det va

Anser att det var ett dåligt jävla argument. Sämsta jag hört i år faktiskt!
2016-11-10, 02:39
Medlem
carass avatar
Amerikanska FOX News var bästa under valvakan, svenska SVT och TV4 var sorgligt nog INTE objektiva. Skäms SVT! Och den där Fredrik Reinfeldt som fick vara med överallt som en sorts expertkommentator, pinsamt! Som sagt FOX News var bäst.

Har själv varit aktiv i Donald J Trumps egna sociala media och kommenterat bidragit till flera onliners som gillats av 1000k+
2016-11-10, 02:41
Medlem
237s avatar
Citat:
Har du någon fin syster?

Jag hade. Hurså?
2016-11-10, 02:43
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Vilka kändisar ska flytta från USA nu då?

Bryan Cranston, Lena Dunham, Al Sharpton, Neve Campbell och 20 till.
2016-11-10, 02:49
Bannlyst
Citat:
På vilket sätt är han bättre? Säger inte Clinton är bra men upplys mig. Han är precis som alla andra styrd av bankerna och judarna. Men men folk får gilla vem fan dom vill.

Han är bättre än Clinton. Clinton sammarbetar med ISIS bl.a...
2016-11-10, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
I call bullshit! Några enstaka drar väl möjligen dit på semester i två veckor och kommer sedan tillbaka, bara så att de kan säga att de åtminstone inte "ljög".
2016-11-10, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 237

Tror alla dessa``kändisar`` enbart snackar skit. Ingen kommer att lämna USA. De vill bara ha publicitet och detta är också ett sätt för att visa upp sin ilska...tror dock vissa vill egentligen att Donald Trump ska vinna utan att våga säga det öppet.
2016-11-10, 02:52
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomforni
Jag läste för övrigt ett inlägg här innan som behandlade förhållandet mellan elektorer och faktiska röster. Jag förstår att USA är en federation innehållandes 50 stater. Min fråga är varför man använder det här valsystemet? Är det för att en folkrik stat inte ska få alltför stort inflytande och försvaga små stater såsom Nebraska i val?
Det finns säkert fler anledningar men om elektorssystemet inte fanns skulle man kunna vinna ganska lätt genom att ignorera i stort sett hela landet och lägga allt fokus på ett fåtal folkrika delstater/områden (t ex CA + TX + FL = 97 miljoner invånare, eller CA + PA + NY + NJ = 81 miljoner invånare).
2016-11-10, 02:52
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HHirsh
Tror alla dessa``kändisar`` enbart snackar skit. Ingen kommer att lämna USA. De vill bara ha publicitet och detta är också ett sätt för att visa upp sin ilska...tror dock vissa vill egentligen att Donald Trump ska vinna utan att våga säga det öppet.

Just det, Barbara Streisand och Whoopi Goldberg också.
2016-11-10, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HHirsh

Sa de det före eller efter? Före kändes det väl som en säker grej att säga som man bara kunde tjäna på. Men så vann han...

De kommer inte lämna, var skulle de åka?
Europa kommer gå samma väg.

Det ör för övrigt helt ologiskt att just lämna eftersom man då ger upp. Det får de iofs gärna göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in