2016-11-10, 00:41
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontsiuspilatus
"VI SKA"80%av alla människor som mördar har en relation till offret

Varför undviker du att svara på den?
Citera
2016-11-10, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBladeIsSharp
Du dummar dig bara och du förolämpar Eva, Evas föräldrar och Evas familj.
Jag dummar mig inte o förolämpar ingen jag förklarar att 80% av mördarna har en relation till brottsoffret fråga Leif GW Person
Citera
2016-11-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Statistiskt sett kanske det är som du säger, att 80% av mördarna har en relation till sina offer. Men här talar vi väl om just Evas mördare som antingen har, eller inte har, en relation till Eva.
Du menar att Mr P antingen har en relation eller inte till Eva
Citera
2016-11-10, 01:08
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Är du helt dum 80% av mördarna har en relation med mordoffret

Jag är inte dummare än att jag förstår att en procentandel kan man komma fram till när man tittar på uppklarade fall. Du kan aldrig använda statistik på det sättet som du försöker göra nu.
Citera
2016-11-10, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Statistiskt sett kanske det är som du säger, att 80% av mördarna har en relation till sina offer. Men här talar vi väl om just Evas mördare som antingen har, eller inte har, en relation till Eva.
Fakta R Nilsson i HSD dödade 2 systrar plus en styvfar allt är möjligt
Citera
2016-11-10, 01:13
Medlem
praeteritums avatar
Citat:

Att allt är möjligt är inte samma sak som att allt är säkerställt innan brottet är uppklarat. Där tänker du väldigt fel faktiskt.
Citera
2016-11-10, 01:15
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:

Nej, allt är inte möjligt när man tittar på ett specifikt fall. Sluta spamma tråden, det är förbi läggdags för dig.
Citera
2016-11-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Jag är inte dummare än att jag förstår att en procentandel kan man komma fram till när man tittar på uppklarade fall. Du kan aldrig använda statistik på det sättet som du försöker göra nu.
1 av 10 är kvinnliga mördare,80% av mördare har en relation till brottsoffren kvinnliga mördare som mördar kvinna där är det 80% OBS anhörig dvs mor/dotter dotter/ mor syster/syster.Männ är överrepressenterade Hur ska man använda statestik enligt din mening
Citera
2016-11-10, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Att allt är möjligt är inte samma sak som att allt är säkerställt innan brottet är uppklarat. Där tänker du väldigt fel faktiskt.
Säkerställt: flickorna o styvfader är dödade Allt är möjligt:man kan faktiskt döda familjemedlemar detta är bevisat
Citera
2016-11-10, 01:25
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Mor far Bror Syster ska de va så svårt???????????????
Ja det brukar vara en man som har eller har haft en relation till kvinnan och inte en släkting.
Förstår du eller behöver du läsa på?
http://nck.uu.se/kunskapsbanken/amnesguider/vald-i-nara-relationer/dodligt-vald/
Citat:
Är du helt dum 80% av mördarna har en relation med mordoffret
Ja och det hade PAJ med!!! Han beskrivs som en igel på Eva och ville ha en relation med henne men hon ville inte ha honom. Han agerade till och med som hennes pojkvän utåt på begravningen mm.
Svårt att förstå eller? Dom flesta kvinnorna dödas av en man dom har eller har haft en relation med.
Citat:
Statestik
Vad är statestik? Jag vet vad statistik är men nu använder du ett ord som inte finns.
Här har du lite statistik och citat "Och motiven har ofta svartsjukekaraktär"
PAJ var svartsjuk. Eva hade träffat en ny kille!
PAJ borde ha varit den polisen verkligen utredde direkt men tyvärr fastnade dom på den utvecklingsstörde cykelmannen Sture. Hade dom utrett PAJ riktigt så hade han troligen åkt dit.
http://www.scb.se/Grupp/valfard/_dokument/A05ST0301_02.pdf

Ta nu din medicin och gå och lägg dig för du är ute totalt i det blå och cyklar
Citera
2016-11-10, 01:39
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Allt är möjligt förstår du inte !!!!!!!!!!! Hur kan en bror döda två systrar
Du tramsar bara. Det var inte hans systrar. Dom hade bott i samma fosterhem om du menar kannibalen i Gävle.
Vill du diskutera hur en man kan mörda sina fostersystrar/halvsystrar så får du skriva i dom trådarna.
Här är det offtopic!

Lennart Persson - kannibalen från Gävle
(FB) Lennart Persson - kannibalen från Gävle

Edit: Trippelmordet i Härnösand där en allvarligt psyksjuk kille, Ragnar Nilsson, mördade sin styvfar och två halvsystrar.
PAJ är inte psyksjuk vad vi vet i dag. Att han har en personlighetsstörning är ingen sjukdom.

Trippelmordet i Härnösand 23/5 2010
(FB) Trippelmordet i Härnösand 23/5 2010 (Se sammanfattning i separat tråd /Mod)
Senast redigerad av Timeout 2016-11-10 kl. 01:49.
Citera
2016-11-10, 01:40
Medlem
Draifoss avatar
Hur var det där om att rikskrim hade kommit till Kramfors, var det bara ett rykte?
Senast redigerad av Draifos 2016-11-10 kl. 01:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in