2016-11-09, 23:25
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
På samma sätt som med Brexit och Trump kommer parasiterna runt köttgrytan och MSM bli fullständigt förvånade och tagna på sängen över hur det kunde bli att SD blev det största parti i Sverige! Dom såg det aldrig komma...
Nja, åtminstone en kulturjournalist kan redan nu se det komma faktiskt:

Citat:
Ingen kan längre bli förvånad om Sverigedemokraterna i nästa val är Sveriges största parti.
http://www.expressen.se/kultur/ingen-kan-nu-forvanas-om-sd-vaxer-sig-storst/

Sen kan man konstatera att även de svenska kändisäcklen med operadivan Ernman i spetsen
har tagit så förskräckligt illa vid sig av miraklet i staterna. De är så upprörda så...
Gott åt de hjärntvättade små liven.

Det är nog att beskriva som något av en glädjens dag.
Och såna finns det inte många av numera. Men här kom det alltså en sån dag när man
minst anade det.
En dag när godheten återigen har fått triumfera.
Nu finns det något litet hopp för väst. För det sunda och riktiga.
En mardrömsdag däremot för alla destruktiva globalister, alla förljugna kulturmarxister,
alla de som driver och hejar på de vansinniga folkutbytesprojekten runt omkring oss i väst.

Fast man ska dock kanske akta sig för att överdriva betydelsen av vad det här valet
av president kan komma att innebära. Det blir knappast några massiva omstöpningar av det
amerikanska samhället.

Men får 70-årige Donald Trump bara behålla hälsan och inte motarbetas för mycket så kan
han säkert åstadkomma ett och annat stordåd under de följande fyra åren.

Sen förstår jag inte varför somligt folk är så väldigt förvånade över att en välkänd affärsman
kunde gå och vinna ett amerikanskt presidentval. Det gick ju bra en gång för en b-skådis
från Hollywood att lyckas med den saken även om han skaffade sig viss politisk erfarenhet
dessförinnan som guvernör i Kalifornien. Ronald Reagan är det alltså som åsyftas.
2016-11-09, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Ditt människoförakt lyser igenom. Är det inte dags att börja visa varandra respekt istället för att göra ner varandra? Är det inte dags att lämna Hillarys tjat om hudfärg, kön och läggningar? Det är 2016 nu, må normkritik och liknande maktspråk ge vika för kompetens och sakfrågor.

Goodbye Hillary!

Se Wikileakssläppen som svensk media har tigit ihjäl (för att framställa Clinton som superkvinnan nummer ett).

Du har i viss mån rätt. Jag känner ett visst förakt för människor som inte uppvisar någon som helst självbevarelsedrift. Som mot bättre förstånd blir nyttiga idioter åt den ekonomiska eliten. Som glatt låter sig rövknullas under löfte att det egentligen blir matade med rysk kaviar. Och det värsta är att de ler samtidigt. Mest av allt tycker jag synd om stackarna men när ignoransen når oanade proportioner smyger sig en viss nedlåtenhet lätt in.
2016-11-09, 23:27
Medlem
BAB7s avatar
En historisk dag.
Den 9 november 2016 var dagen då folket tog tillbaka makten, det var dagen då media och etablissemang i chock såg hur deras egna förvridna världsbild rämnade som ett korthus.
Igår kväll skrattade de åt Trump och hånade hans följare, men verkligheten hann ikapp och idag skrattar de vidriga asen inte längre..
Nu väntar det nya tider!

Ett stort grattis till Mr Trump - president of the United States

God bless you all.
2016-11-09, 23:30
Medlem
Poo-tee-weets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Ditt inlägg försvann, men jag såg det. Jag började skriva men sen stanna jag upp och undrade varför jag skulle lägga tid på läsa trams som inte alls är "bevis" för att vi ska betala mer skatt och råna oss själva på energi, pengar och jobb. "xkcd.com A webcomic of romance, sarcasm, math, and language."
Make science great agan.

Det där är en visualisering av data från ett antal studier, som det refereras till i högerkant uppe på bilden. Sen väljer du bekvämt nog att bortse från den halva miljonen artiklar av olika slag jag presenterade för dig via Google Scholar. De flesta är väl dock betalade för av kineser och judar antar jag

Make science great again, indeed
2016-11-09, 23:31
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
En historisk dag.
Den 9 november 2016 var dagen då folket tog tillbaka makten, det var dagen då media och etablissemang i chock såg hur deras egna förvridna världsbild rämnade som ett korthus.
Igår kväll skrattade de åt Trump och hånade hans följare, men verkligheten hann ikapp och idag skrattar de vidriga asen inte längre..
Nu väntar det nya tider!

God bless you all.

Nästa gång det händer är i Sverige 2018.

Hur kommer det sig att Michigan och New Hampshire inte har tilldelats någon än?
2016-11-09, 23:31
Medlem
svallerbyttans avatar
Borde väl hållas en del motdemonstrationer ikväll? PK-människor som demonstrerar mot valresultat kan ha ett väldigt högt underhållningsvärde.
Senast redigerad av svallerbyttan 2016-11-09 kl. 23:38.
2016-11-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Jag är fortfarande i ett heligt Trumprus, behövs inget dödsknark idag inte!
Det är bara att först och främst gratulera Helmut Norpoth till ännu ett rätt
Han förutspådde segern redan efter primärvalen, 87% chans att vinna!

Vi får även gratulera Mark Taylor som redan 2011 fick en uppenbarelse om en profetia att 'The Lord has chosen Mr. Trump to bring America back from the brink of destruction.'

Trump Chosen by God To Stop America's Destruction - Astounding 2011 Prophecy
Publicerades den 21 apr. 2016
3 368 638 visningar
2016-11-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manslemmen
Vidrig indoktrinering och PK-marinering! Skall banne mig anmälas till Granskningsnämnden!! Påminner om det likaledes vidriga 70-talet, när svenska dagisbarn indoktrinerades med att "Lenin är barnens bästa vän"
Fy f''''an så vidrigt!!! Jag är i chock. Ska inte Svt vara politiskt neutrala? Här indoktrinerar man småbarn att Trump kommer att starta världskrig etc, och sen klipper man in Svetsar-Löfven för att lugna de små liven att så förmodligen inte blir fallet!! Inte en enda Trump-supporter intervjuades på Lilla Aktuellt, bara Clinton-förespråkare. "Trump är inte snäll mot tjejer" sa ett av barnen... Djäfla föräldrar, informera era telningar om att Killary är gift med en VÅLDTÄKTSMAN. Det pågår utredning om Weiner/Clinton-pedofili, Trump ska ev utsätta en objektiv åklagare och ta upp Hillarys kriminalitet igen!!

F-n vad förbannad jag blir på pk-svenskfolket, och samtidigt så djäfla skadeglad....
Syntax error blinkar rött...
2016-11-09, 23:36
Medlem
237s avatar
Kan STARKT rekomendera Marlena Ernmans FB-sida. Det är likvaka 24/7 över trump-vinsten. Batik-häxor, småflickor och sönderfeminiserade män samlas där för att varje timma dränka varandra i cumbayah-boosts. "Vi ska uthärda ... mörket får inte segra ... vill att alla kvinnor ska veta att vi älskar er, och ni är bättre än oss män ... dags love-bomba HBTQ-världen ..."

När någon Flashbackare letar sig dit och ifrågasätter med lite fakta, så säger småtjejerna syrligt att "vi ska nog inte diskutera med varandra" och får 110 likes.

Alltså, det är ÖPPET MÅL diskussionsmässigt. Som att skjuta fisk med hagelgevär i en jävla tunna.

De har kollektivt utropat 9 nov till "Sveriges 9/11"
2016-11-09, 23:37
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poo-tee-weet
Saken är den att transporten av mat utgör en mycket liten del (6% - 11%) av utsläppen som maten står för. (Källa: http://www.cleanmetrics.com/pages/Ch9_0923.pdf ) Produktionen är mycket mer kostsam miljömässigt, där köttproduktion bidrar till enorma mängder växthusgagser. Så om du vill göra dina barn och barnbarn en tjänst, köp hellre den där tomaten från Spanien än den där oxfilén från gården bredvid.

Sen är det självklart sant att det är bättre med lokalproducerat ändå, men vill bara poängtera att detta är en vanlig missuppfattning när det kommer till mattransportens påverkan på klimatet.
Eller så slutar vi ge svenska bönder betalt för att pilla navelludd istället för att odla mat så kan vi köpa svenska tomater som inte fraktats över hela Europa.
Så du tror att din politiskt korrekta torskgryta är bättre för miljön än mitt lokalproducerade ekokött?
Jag tvivlar på det men jag kan ha fel...
Men fortsätt du att äta dina politiskt korrekta rätter odlade på andra sidan jorden, dom är billiga och besprutningen som används på dom kan göra dig steril, ge dig nervskador, cancer eller förgifta dig...
skyddsutrustningen dom fattiga odlarna har att tillgå när dom besprutar fälten brukar bestå i ett par sandaler och shortsen och t-tröjan du slängt i UFFs container.
Smaklig måltid...har du tur så slipper du hälsa på mig på mitt jobb.
2016-11-09, 23:39
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorSun
Nä, det var inte vad jag påstod heller. Däremot är du en hemmaboende, lågutbildad, arbetslös, m.m. vuxen. Det kan vi rofla till!

Lågutbildad (minst sagt..) stämmer, men som tur är så har det inte stoppat min egen framgång på något sätt. Utbildning är inte speciellt viktigt om man håller på med konst, som tur är.
2016-11-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
En historisk dag.
Nu väntar det nya tider!

God bless you all.

Internet har demokratiserat informationen.
Ett paradigmskifte.
Media är inte längre tredje statsmakten.
En enskild person kan nå ut till obegränsat antal människor
Utan att behöva presstöd.

Det enda man kan ta till nu är censur om man vill tysta folk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in