2016-11-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Nu tar du ut segern i förskott va? Så stor förändring lär inte detta innebära.
Jo.
I jämförelse med vad en Hillary-seger hade inneburit, så jo, det går inte att överdriva den förändringen!

Vi är inte framme, men vi har passerat det största hindret på vägen, nu har vi bara några mindre fartgupp kvar!

Jag talar naturligtvis inte om det Nya Sverige nu, vi kan lika gärna sluta som Nordkorea, isolerat och masspsykotiskt, men väst är räddat.

Chanserna för västvärldens överlevnad gick från >5% -> <67%
2016-11-09, 18:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Jo, Clinton kommer vinna totala antalet röster. Fast varför skulle det vara intressant. Man lägger upp strategin efter systemet.
Men Arizona, Michigan och New Hampshire är ju inte klara vad jag kan se?
2016-11-09, 18:03
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Fan jag missade Clintons tal, vart kan man se den?

Youtube ?
Medlem
m4tt145s avatar
Så gött att se tomten Porseryd verka helt förbryllad över resultatet.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Vad säger ni inavlade WT om eran ledares kommentar?

"Att man lyckas producera två så pass usla kandidater, det skrämmer mig lite grann, säger Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson."
Även solen har sina fläckar.
Bannlyst
Finns det inga unga demokratiska män i USA? Eftersom hon enbart uppmanade unga kvinnor att "slåss för en bättre framtid"?
2016-11-09, 18:04
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Det där tror jag bara är skitsnack som småpundare kör med.
Jag är rätt övertygad att de inte använder droger öht. Människor kan faktiskt kontrollera sina känslor ändå.

It takes one to know one brukar man säga.

Är ganska säker på min sak. Det är småsakerna som avslöjar det, saker man inte tänker på om man inte vet teckena väl sedan innan.

Men jag försöker inte få någon att se dålig ut, jag tycker inte det är något fel med det.
Antagligen har dom recept på det ändå så det räknas ju inte som knark.
Medlem
Anarkhoss avatar
Fick männen som hjälpt Hillary inget tack alls? Enbart kvinnorna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Vad säger ni inavlade WT om eran ledares kommentar?

"Att man lyckas producera två så pass usla kandidater, det skrämmer mig lite grann, säger Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson."

Att han har rätt.
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Droger? Benzo är (Benzoopiater) som skrivs ut som lugnande medel för att hantera stress, utbrändhet och sömnproblem b.l.a.

Naivt om du tror dom är rena

Jag vet vad benzo är, har testat det själv en del för några år sedan.
Naivt? Whatever floats your boat. Faktum är att det är småpundare som gärna vill tro att det är så vanligt att andra också använder sånt. Samma folk av klientel som t.e.x lyssnar på en pink floyd-låt och säger "Oh shit vad de lär ha tagit svampar när de gjorde den låten". Sånt är också bullshit. Även den mesta "pundiga" musiken har kommit när artister varit rena, även om artisten kanske har en image av att vara påtänd hela tiden.
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Tror ingen hade klarat me den psykiska stressen dom genomgår utan lugnande eller åtminstone beta blockerare

Det är en 30 årig dröm som dött för henne. Tänk er att jobba för något 7 dagar i veckan, 365 dagar om året, se till att man är vän med de flesta, skapa allianser, planera och stöpa framtiden och sen kommer en tomte som aldrig hållt på med politik, har inga hemliga allianser, inte tagit skit som Hillary (iallefall inte under 30 år) och tar hem hela skiten. Tror fan hon tar en betablockerare för att klara det.
2016-11-09, 18:05
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Finns det inga unga demokratiska män i USA? Eftersom hon enbart uppmanade unga kvinnor att "slåss för en bättre framtid"?

Inatt så var det mängder av hen-varelser på hennes valvaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in