2016-11-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
2018 = "Hur kunde detta hända?"

Det blir en hattrick. Brexit, USA och Sverige.

Ja, ett hattrick blir det. Brexit, USA och Frankrike.

Sverige? Hahahahahahahahahaha
Inte ens efter 10 000 terrordåd.

Svenska kvinnors kampsång:
https://www.youtube.com/watch?v=3rS6mZUo3fg
2016-11-09, 21:55
Medlem
Påminnelse!

Donald Trump kunde vinna trots ett radikalare budskap och framtoning än SD.
Donald Trump använder Sverige som ett skräckexempel i sina försök att locka röster.
2016-11-09, 21:55
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Precis. Trump är en mupp. Men det är så värt att se alla åsiktspoliser grina ut på facebook och diverse andra sociala medier. "undergången är här"

Läste att USA förbereder sig inför många självmord. Det är något fel när människor är så indoktrinerad att man tror på jordens undergång.

Arnstad är inne på kristallnatten
2016-11-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Har media insett att frysa ur Åkesson enbart skapar förakt mot media och sympati för Åkesson. För tidigt att säga. Den dagen Åkis blir inbjuden att sommartala

Sjöstedt tog chansen att koppla samman det med SD.

Länge trodde jag att Sjöstedt skulle uppföra sig och de lät rätt rörande överens.

Men sen tappade Sjöstedt fattningen. Tyvärr tycker jag inte Åkesson tacklade påhoppet speciellt bra.
2016-11-09, 21:58
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Helvete vilken natt. Gick inte att somna. När Florida stod och vägde med 18 röster i skillnad av miljoner, fy satan. Men vilken belöning i morse och nu. Bara att få se hela världens pk-elit gråta är värt om så Donald trycker på knappen i kväll. Nästan.
Tack alla som underhöll i tråden.
2016-11-09, 21:59
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman

Läste att USA förbereder sig inför många självmord. Det är något fel när människor är så indoktrinerad att man tror på jordens undergång.

Arnstad är inne på kristallnatten

Om någon tar självmord för att en annan kandidat än den dom ville vann, så är det nog bara natural selection
Medlem
musttomtes avatar
Trumps jobb är att se till att andra gör sitt jobb. I värsta fall sitter han i fyra år sedan åker han ut. Folk ska ta livet av sig, bankrutt och massor av gnäll....

Livet känns bra med en hederlig man som man kan lita på. Han kan trycka på kärnvapen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodiak-
Ja, bra tal av både Kaine och Clinton. Men att jämföra det med Trumps tal blir rätt så poänglöst då hans var mer improviserat. Och jag fick inte intrycket av att han läste från en teleprompter (som jag utgår ifrån att åtminstone Clinton nu gjorde).
Tror inte (men vet ej) att hon läste från en prompter. Tror heller inte att alla förstår vilken intelligent och kompetent människa detta är, vilket säkert Trump också är. De är så mycket mer än vad vi vanliga dödliga är och förstår.

(Bara en liten notering om Bill Clinton: Det jag har sett av honom när han har intervjuats mer som privatperson är en människa med en intelligens det formligen gnistrar om, men det kan vara en slump att jag har råkat se just sådant som visar honom i sitt esse. Imponerad blev jag i alla fall. Detta är människor och människor är komplicerade och många är mångfacetterade och så mycket mer finns bakom fasaderna som vi inte vet något om, vi känner dem inte.)
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Vad är problemet med Trump? Vad är det du ser som inte vi andra ser?

Hans massiva ego och allt vad han har sagt genom hans kampanj. Det har inte ens gått 24 h och ni har redan "glömt" allt vad han har sagt och gjort.
2016-11-09, 22:00
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Påminnelse!

Donald Trump kunde vinna trots ett radikalare budskap och framtoning än SD.
Donald Trump använder Sverige som ett skräckexempel i sina försök att locka röster.

Sverige är en skrämmande exempel. Vi har total censur på allt som inte är etablissemangets åsikt. Grand Hotel är ett perfekt exempel. Eller Sverigedemokrater som blivit av med jobbet för att dom är politiskt engagerade. Median är fienden nummer ett som piskar upp stämningen.
2016-11-09, 22:00
Medlem
naturtvåls avatar
Bästa analysen om valet hittills och motgift mot den svenska kloakfloden!

Trumps Triumph!

http://www.liveleak.com/view?i=cca_1478720591
2016-11-09, 22:01
Medlem
MorkaKrafters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Är någon på så kan vi ju köra en Trump-skål där idag efter jobb

Hade gärna skålat lite på Grand om jag inte varit lite halvkrasslig. Hoppas alla har firat. Det får bli skumpa i helgen. Börsen upp med. Särskilt amerikanska gruv- och läkemedelseföretag 7-8%. Härlig dag detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in