Varför skulle Ryssland vilja ta oss? De har aldrig tagit oss.
Östra rikshalvan, numera känt som Finland, anmäler avvikande uppfattning. Men jag håller med om att Trumps valseger kan bidra till mer förtroendefulla relationer mellan Ryssland och USA/Europa.
tyvär försöker jimmie snygga till partie med festliga praktiska kommentarer för att inte sticka ut, allt för att se så gedigen ut till valet 18 där han hoppas på en båtur med batra. tror det kan straffa sig. bättre att gå hårt ut,
Håller med, det är dags för SD att gå på offensiven snart. Okej MSM är bra valarbetare åt SD men med populist vinster världen över så kan man nog trycka på gaspedalen lite grann.
I all ärlighet, de två kandidaterna är de mest ogillade presidentkandidaterna någonsin i amerikansk historia. Jag håller med Jimmie Åkesson om detta och jag brukar vanligtvis inte hålla med honom om politiska åsikter.
Är ganska säker på min sak. Det är småsakerna som avslöjar det, saker man inte tänker på om man inte vet teckena väl sedan innan.
Men jag försöker inte få någon att se dålig ut, jag tycker inte det är något fel med det.
Antagligen har dom recept på det ändå så det räknas ju inte som knark.
Jag ger inte mycket för It takes one to know one.. Jag får nog räknas till "one", men jag tolkar det helt annorlunda. Småsakerna? Små ryckningar med munnen? Torr i munnen? Vanliga jäkla saker som händer mig även när jag inte är påtänd.
Men nog diskuterat om detta nu. Blir bara lite less på alla småpundare som ska se "tjackblickar" hos alla
Har varit en helt underbar dag idag. Trots ingen sömn i princip har man dansat sig genom arbetsdagen på lätta glädjemoln. Detta var en stor hårig knytnäve utan smörjmedel rakt upp i anus på "världseliten". Fortsätt pissa nog länge på den vita mannen och hans privilegier och ni ska få känna hans vrede rakt in i ryggmärgen. Nu slipper vi se ytterligare en sittkissare som "världsledare" i åtminstone 4 år till.
Nej, vi vill inte vara världsmedborgare och tredje världens socialkontor. Vi är nationalister, patrioter som värnar om vår hembygd, våra nära och kära och våra barns framtid.
Trots att jag inte är amerikan kan jag idag säga att jag är stolt över USA och deras tysta majoritet av goda medborgare som fått nog av elitens dolda agendor.
2018 kommer revolutionen till Sverige. Idag var ett stort avstamp mot en bättre framtid för västvärlden.
Det som är riktigt sad i denna tråden är ju alla nationalister som suger kapitalistkuk bara för att han är "anti-PK".
Visst kan man jubla över Trump, men man behöver inte gilla FN för det, viss skillnad (Trump är republikan, inte högerextrem) Först tyckte Marine lepen inte att man kunde ta i Trump med tång, nu är det andra visor. Tycker hon är ganska falsk.
Betanlockerare får dig knappast så stencool som God Emperor.
Betablockerare lindrar bara stress men har absolut inte lika stark effekt som Xanax.
Koffeintabletter, lol.
Aja, tro vad du vill. Jag är säker på min sak då känner igen en drogpåverkad person på milsavstånd.
Har dock inget annat bevis än min egen erfarenhet så ingen mening att fiskutera vidare
Hillary tar inte benso. Hon är bara en ren psykopat och kan alltså inte känna rädsla, adrenalin eller nervositet fysiologiskt sett. Så är det med alla psykopater. De är alltid lugna som att de tagit Xanor.
Jag vet vad benzo är, har testat det själv en del för några år sedan.
Naivt? Whatever floats your boat. Faktum är att det är småpundare som gärna vill tro att det är så vanligt att andra också använder sånt. Samma folk av klientel som t.e.x lyssnar på en pink floyd-låt och säger "Oh shit vad de lär ha tagit svampar när de gjorde den låten". Sånt är också bullshit. Även den mesta "pundiga" musiken har kommit när artister varit rena, även om artisten kanske har en image av att vara påtänd hela tiden.
Vad jag tror? Det räcker med en Googling för att få lite statistik på hur många Svenskar som får benzo.
Då kan du tänka dig USA som är betydligt mer liberala.