2016-11-09, 18:05
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Varför hetsar hon så mycket mot män för? Mycket gott snack om kvinnor men hon verkade glömma bort det andra könet.

Låter mer som uppvigling mot mer polarisering mellan män och kvinnor, mellan unga och äldre och raser emellan.

Ganska äckligt extrem populistiskt tal.

Men bra inramat och väl utfört.

var det inte bra det hon sa i slutet då? känns det inte rimligt att säga när hon har en motkandidat med sin kvinnosyn i bagaget? tycker du att trump är bättre på att driva jämställdheten framåt?
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harjagfeleller
Yngre generationen kvinnor, ordagrant.

Yes.
Jag förstår att hon som första kvinnliga presidentkandidat är en stark signalpolitik, men hade fan inte velat ha en sådan korrupt person som första kvinna på posten. Hellre någon annan som är mer ren och med bättre hälsa.
Medlem
Tv4 som hela tiden säger arga vita män. Jävla rasist snack hela tiden.

Fy fan för rasismen.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2016-11-09 kl. 18:10.
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Bara jag som njuter inombords när man ser sitt Facebookflöde beklaga sig och prata om förvåning...
Mina 10 000 jag bettade blev nästan 90.000:- tack så mycket!

Visst njuter man av alla PK-töntar som inte fattar ett j-a smack av det här.

Grattis! Jag vann 15 000 kr på Trumpen och är helnöjd.
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Hur många gånger har denne Rolf på tv4 nämnt arga vita män?
Medlem
"Arga vita män" Nämnts över 10 gånger senaste minuterna i TV4 nu.
2016-11-09, 18:06
Medlem
Har varit en helt underbar dag idag. Trots ingen sömn i princip har man dansat sig genom arbetsdagen på lätta glädjemoln. Detta var en stor hårig knytnäve utan smörjmedel rakt upp i anus på "världseliten". Fortsätt pissa nog länge på den vita mannen och hans privilegier och ni ska få känna hans vrede rakt in i ryggmärgen. Nu slipper vi se ytterligare en sittkissare som "världsledare" i åtminstone 4 år till.

Nej, vi vill inte vara världsmedborgare och tredje världens socialkontor. Vi är nationalister, patrioter som värnar om vår hembygd, våra nära och kära och våra barns framtid.

Trots att jag inte är amerikan kan jag idag säga att jag är stolt över USA och deras tysta majoritet av goda medborgare som fått nog av elitens dolda agendor.

2018 kommer revolutionen till Sverige. Idag var ett stort avstamp mot en bättre framtid för västvärlden.
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tv4 som hela tiden säger arg vita män. Jävla rasist snack hela tiden.

Fy fan för rasismen.

Vilka är de riktiga rasisterna kan man fråga sig? http://i.imgur.com/htPpoaU.jpg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Jo.
I jämförelse med vad en Hillary-seger hade inneburit, så jo, det går inte att överdriva den förändringen!

Vi är inte framme, men vi har passerat det största hindret på vägen, nu har vi bara några mindre fartgupp kvar!

Jag talar naturligtvis inte om det Nya Sverige nu, vi kan lika gärna sluta som Nordkorea, isolerat och masspsykotiskt, men väst är räddat.

Chanserna för västvärldens överlevnad gick från >5% -> <67%

Låter som att du har stenkoll på statistiska analyser.

Vad är det för mindre fartgupp kvar förresten?
2016-11-09, 18:07
Medlem
Dirtun07s avatar
http://www.bbc.com/news/election-us-2016-37919394

Här är lite kommentarer från andra världsledare angående Trump och presidentvinsten.
Medlem
Beethovanias avatar
Det är faktiskt lite intressant att Bill Clinton, George Bush Jr. och Donald Trump är alla tre födda 1946.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Lol, vanligt, nej.
Möjligen någon betablockerare och koffeintabletter.

Betanlockerare får dig knappast så stencool som God Emperor.
Betablockerare lindrar bara stress men har absolut inte lika stark effekt som Xanax.

Koffeintabletter, lol.

Aja, tro vad du vill. Jag är säker på min sak då känner igen en drogpåverkad person på milsavstånd.
Har dock inget annat bevis än min egen erfarenhet så ingen mening att fiskutera vidare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in