Citat:
Ursprungligen postat av
popparen
självklart är det inget ras- och könskrig och det har jag inte sagt heller. jag tycker snarare att man ska rösta fram den bästa kanditaten oavsett kön och hudfärg (eftersom kön och hudfärg inte spelare någon roll och alla är lika och blablabla), men när folk frivilligt har röstat fram honom trots allt han har sagt och gjort så är det ju oroväckande. jag förstår att folk att är missnöjda men tycker verkligen folk att trump är en rimlig president?
jag hoppas du har rätt. om han utnyttjar sin maktposition vettigt så får man kanske strunta i att han är genomrutten med vidriga åsikter och verklighetsuppfattning. men det finns ju ingenting som tyder på att han kommer göra det.
vi får se med facit i hand. finns inte så mycket att göra åt det nu.
Detr det som är problemet med ditt argument. Han har inte gjort något. Han har sagt att han tagit kvinnor på fittan för 10 år sedan. Vem fan har inte det?! Han har inte våldtagit någon. Om folk skulle tuffa till sig lite och sluta bli så kränkta så skulle vi slippa sånna här icke-problem.
Hillary har samarbetat med med regimer som bokstavligt talat kastar ut bögar från hustak samt bidragit till flyktingkrisen.