2016-11-09, 17:55
Medlem
Stig-Britts avatar
Hahaha, SVT nu: "Hillary sträcker ut en hand, Trump vill sätta henne i fängelse!"
2016-11-09, 17:56
Medlem
AussieRedMans avatar
Känslosamt bra tal, känns som går ifrån som en vinnare trots allt. Tänk på att hon fick mest röster!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
självklart är det inget ras- och könskrig och det har jag inte sagt heller. jag tycker snarare att man ska rösta fram den bästa kanditaten oavsett kön och hudfärg (eftersom kön och hudfärg inte spelare någon roll och alla är lika och blablabla), men när folk frivilligt har röstat fram honom trots allt han har sagt och gjort så är det ju oroväckande. jag förstår att folk att är missnöjda men tycker verkligen folk att trump är en rimlig president?

jag hoppas du har rätt. om han utnyttjar sin maktposition vettigt så får man kanske strunta i att han är genomrutten med vidriga åsikter och verklighetsuppfattning. men det finns ju ingenting som tyder på att han kommer göra det.

vi får se med facit i hand. finns inte så mycket att göra åt det nu.

Detr det som är problemet med ditt argument. Han har inte gjort något. Han har sagt att han tagit kvinnor på fittan för 10 år sedan. Vem fan har inte det?! Han har inte våldtagit någon. Om folk skulle tuffa till sig lite och sluta bli så kränkta så skulle vi slippa sånna här icke-problem.

Hillary har samarbetat med med regimer som bokstavligt talat kastar ut bögar från hustak samt bidragit till flyktingkrisen.
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
De var inget, "Härmed annonserar jag mitt tillbakadragande från den Amerikanska politiken"? av Killary va?

Det kommer nog inte hända föräns hon är död.
Bannlyst
Varför hetsar hon så mycket mot män för? Mycket gott snack om kvinnor men hon verkade glömma bort det andra könet.

Låter mer som uppvigling mot mer polarisering mellan män och kvinnor, mellan unga och äldre och raser emellan.

Ganska äckligt extrem populistiskt tal.

Men bra inramat och väl utfört.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Trump har antagligen gått på nån form av lugnande. Xanax är ju rätt vanligt i staterna.

Kolla hur lugn han var när "pistolmannen" var på rallyt och SS slet han av scenen.
Och sen bilden när han vinner FL, helt sten cool.

Lär vara jävligt stressigt att kampanja och Xanax skriv ju ut som godis där borta.

Måste vara något sådant. Även hans segertal var lite för lugnt och sansat. Han lät benzad.
Medlem
Bra tal av Hillary. Betydligt vassare än Trumps tal i natt.

Hoppas vi slipper Clintons mer. Det är vi värda.
Medlem
Libertarismuss avatar
Först kom Bradley-effekten, sedan SD-effekten och i somras Brexit-effekten.

Är det nu dags för Trump-effekten att börja manifestera sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Varför snackar hon så mycket gott om tjejer? Skiter hon i alla killar eller?

Ganska vidrigt och diskriminerande hur hon riktar in sig på en målgrupp och inte hela mänskligheten.

Det blev hennes fall. Hon hatar vita män och nu tydligen pojkar också.
Medlem
Nu gråter hon floder när hon går genom publikhavet! Det där trodde hon inte igår va? Att hon skulle vara här idag och göra det här istället?
Medlem
mr.demons avatar
Killary som rådgivare åt Trump, det vore nått det. En snubbe med temprament och en warmonger.
2016-11-09, 17:57
Medlem
Fan jag missade Clintons tal, vart kan man se den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in