Citat:
Ursprungligen postat av
joeykiller
Visst är det spännande. Du lär dock inte tycka det är lika spännande när Nato destabiliseras och ryssen knackar på

Knack knack.. vi ska våldta er i rumpan nu, men det är ni väl vana med Svenskjävlar.
Oavsett, vi har en mycket spännande och orolig tid framöver.
Det är skitspännande. Och hittills har jag inte låtit mig rövknullas av nån alls. Varken av dig och dina kompisar eller av några ryssar. Du och dina kompisar gör ju ert bästa för att få mig och andra svenskar att acceptera att bli rövknullade av Det Nya Sverige och dess nya fantastiskt fina nya svenskar. Går väl så där med era försök skulle jag säga. Lär inte gå bättre för ryssen skulle jag säga.
Angående valet i USA så är det hysteriskt roligt, fantastiskt underhållande, att se bitterheten, besvikelsen och undergångsstämningen i svensk media. Förmodligen tror man inom svensk media, inom det svenska politiska etablissemanget, att de egna värderingarna är ett slags norm som alla i hela världen ser upp till. När det visar sig, gång på gång visar sig, att så inte är fallet, blir man, däribland du, så oerhört besvikna och bestörta. Och förvånade. Även du är besviken, ja faktiskt hos dig kan man ana denna stora bevikelse. Bestörtningen, förskräckelsen och den totala förvåningen gränsande till idoti, när ni ser att era åsikter inte är norm alls. Era, ja, jag säger era, värderingar är inte norm i världen, inte ens norm i Sverige. Men ni tror att era värderingar är allas värderingar.
Och så när man i USA röstar på en ostbågsfärjad pajasclown till presidentkandidat så blir ni helt perplexa. Ni talar vitt och brett om tolerans och vidsynthet, lyhördhet och värdegrund och annat skit, men ni är helt oförmögna när det kommer till att i praktiken acceptera och förhålla sig till att er mycket speciella och i mångas tycke rent ut sagt bisarra värdegrund förkastas av de flesta andra. Det är så roligt att se hur ni kämpar för att vara trogna er värdegrund. Kan väl säga att ni inte är särskilt bra på det. Snarare får man lust att ropa "Surt sa räven!" För när nu er kandidat i presidentvalet inte vann, så måste det ju betyda undergången för hela världen. Enligt dig bland annat.
Och jag och andra svenskar kommer att rövknullas av ryssen. Ser du inte själv hur dum du framstår? Gör du inte det? I övrigt tackar jag för din insiktsfulla och fullödiga kommentar. Så långt från en one-liner man kan komma.
Men du ska inte vara lessen. De flesta av oss dödesknarkarrasister är betydligt mer toleranta mot meningsmotståndare än vad du är. Vi kommer inte att hänga ut dig. Vi kommer inte att försöka få dig avskedad från ditt jobb. Kommer inte att registrera dig. Och ja, försöker Putin rövknulla dig kommer jag att stoppa honom. Inte för att jag tror att du skulle lyfta ett finger om nån försökte rölvknulla mig. Min åsikt är nämligen att man inte får rövknulla andra. Det är nog inte din åsikt. Din åsikt är väl mer att det är ok att rövknulla andra bara man har rätt värdegrund? Eller? Att det är rätt att andra blir rövknullade har de åsikter som avviker från dina åsikter. Eller har jag fel? Skulle inte tro att jag har fel där, hörredu! Men det är väl det som är skillnaden mellan dig och mig. Det är det som är skillnaden. En skillnad du föraktar.
Ser fram emot ännu en one-liner från dig. Eller en two-liner kanske? En three-liner är väl för mycket begärt. Din fina värdegrund till trots.