2016-11-09, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Lyssnade du ens på hennes tal eller lyssnar du på dina röster i huvudet om att hon endast talar till tjejer/kvinnor?

Du lyssnade uppenbarligen inte på hennes tal. Inte konstigt att speciellt män hatar henne med tanke på vilken manshatare och diskriminerande människa hon är.
2016-11-09, 17:59
Medlem
Parkours avatar
Bara jag som njuter inombords när man ser sitt Facebookflöde beklaga sig och prata om förvåning...
Mina 10 000 jag bettade blev nästan 90.000:- tack så mycket!
Medlem
Zloths avatar
Haha Mrs Star Trek såg verkligen bitter ut i slutet och kämpade för att behålla masken.
Medlem
Snarat talar Obama!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är därför vi behöver en kvinnlig president.
Vi får väl hoppas att du då stödjer Marine Le Pen i franska valet nästa höst? Marine kan bli Frankrikes första kvinnliga president.
Medlem
Stig-Britts avatar
Vilka var med och bettade? Jag gjorde mig ett par månadslöner på Trumps vinst!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Det skulle dom inte orka. Men dom skulle inte heller vara lämpliga presidentkandidater.
Förstår du min poäng?

Nej, inte alls. Tidigare antydde du att Trumps hälsa skulle vara dålig och att han inte skulle vara lämplig som president tack vare detta. Jag motsatte mig detta faktum.
2016-11-09, 18:00
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Måste vara något sådant. Även hans segertal var lite för lugnt och sansat. Han lät benzad.

Yup.

Men tycker inte det är något fel med det med tanke på vad dom går igenom.
Är dessutom övertygad om att droger (stimulanter och lugnanade) är myyycket vanligare än vad man tror hos politiker.

Är ju inte direkt svårt att få ut recept på tex Adderall/Attentin och/eller en benzo.
Varken i Sverige eller USA. Speciellt inte som en person med makt. Är förmodligen bara be sin läkare så ordnar dom det utan massa frågor.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Det där tror jag bara är skitsnack som småpundare kör med.
Jag är rätt övertygad att de inte använder droger öht. Människor kan faktiskt kontrollera sina känslor ändå.

Droger? Benzo är (Benzoopiater) som skrivs ut som lugnande medel för att hantera stress, utbrändhet och sömnproblem b.l.a.

Naivt om du tror dom är rena
Medlem
Jaja.

Nu slipper vi åtminstone Clinton- och Bush-familjerna.

Förhoppningsvis åker Bill och Hillary i fängelse också.

Mejlen och Clinton Foundation är mer än tillräckligt och förhoppningsvis dras många fler med.
Medlem
Snapcounts avatar
Kaines tal var lite mera personligt.., han var ju rörd. Det är ju i ärlighetens namn inget "lätt" tal han skall hålla. Han växte lite i mina ögon.

Fru Clinton.., var kallare. Hennes "proffs-politiker" takter gick igenom det hela.., var inte personligt. Och.., det var väl det som egentligen kostade henne valet : avståndet till väljaren.

(Trump fattade det = Folket sliter)
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Yup.

Men tycker inte det är något fel med det med tanke på vad dom går igenom.
Är dessutom övertygad om att droger (stimulanter och lugnanade) är myyycket vanligare än vad man tror hos politiker.

Är ju inte direkt svårt att få ut recept på tex Adderall/Attentin och/eller en benzo.
Varken i Sverige eller USA. Speciellt inte som en person med makt. Är förmodligen bara be sin läkare så ordnar dom det utan massa frågor.

Lol, vanligt, nej.
Möjligen någon betablockerare och koffeintabletter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in