2016-11-02, 17:11
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag kan nästan med 100% säkerhet säga att det inte är D4.

Tror inte heller det, hade varit små-läckor (och hintar från Blizzard om det) om det i sådana fall. Det går inte att hålla ett spel som D4 hemligt.
Citera
2016-11-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Om det är D4 eller en expansion låter jag vara osagt.
Den läckta bilden hintar starkt mot en ny D3 klass och som det redan är bekräftat kommer nytt innehåll till spelet visas på Blizzcon, frågan är bara om det är en patch eller en ny Expansion. Detaljerna som imo avslöjar att bilden är D3 relaterad och inte ett annat blizzard spel är den kvinnliga/manliga versionen av necromancern, som alla andra klasser i spelet, bilden känns dessutom väldigt D3 till stilen. Den andra detaljen är signaturen ''J. Mueller'', J. Mueller är numera D3 Art Director. Jag tvivlar som sagt på att en ny klass släpps i en gratis patch så det verkar i alla fall just nu som att Diablo 3 kommer att få ett nytt expansion.

Get the inside scoop on what’s in store for Diablo III! Join us as Lead Designer Kevin Martens, Senior Game Designer Wyatt Cheng, Lead VFX Artist Julian Love, and Art Director John Mueller share the gritty details on the celebration plans that lie ahead for all our eager nephalem.

D4 vore förstås något men ärligt talat tror jag det lär dröja några år tills man får höra om ett nytt Diablo spel.
Citera
2016-11-03, 15:34
Medlem
Lanoos avatar
Skulle ju enligt en gammal time-table från massa år sen släppas totalt två expansioner till D3. Så jag tippar på att det är en ny RoS-variant som kommer ge oss en del ny content, bland annat en ny char i form av Necro.

Vad mer som kan implementeras har jag ingen aning om, men runor hade ju varit fett att få in igen, samt ett PvP-system med ranking.
Ser fram emot morgondagen, hänger lite julafton-feeling över det hela
Citera
2016-11-05, 00:10
Medlem
kinky_Ms avatar
Necromancern kommer till Diablo3 men inte förrän 2017.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20324407
Citera
2016-11-05, 03:44
Medlem
Loxuss avatar
Tycker det verkar ganska tydligt fortfarande att dom hade en expansion på gång som dom lade ner? Necromancer hade säkert kommit med denna expansion. Dom jobbar på Diablo 4 istället, är min gissning.
Citera
2016-11-05, 10:16
Medlem
Nemjungs avatar
Tråkigt, hade velat spela Diablo om de bara blivit en expansion, men kommer verkligen inte betala för att spela en ny klass i samma jävla content..
Dessutom ganska löjligt att dom inte klarat av att fixa ett pvp system ännu.. big fail
Citera
2016-11-05, 10:41
Medlem
Terranulliuss avatar
Det som kom fram under öppningen av Blizzcon
http://www.diablofans.com/news/48840-blizzcon-2016-day-1-live-updates

Väldigt sparsamt med nya grejer till Diablo, jag hade verkligen hoppats på mer.

Förutom Necromancer så var väl det här dom "större" nyheterna

Citat:
The Anniversary Dungeon recreates the events, monsters, and levels of the original Diablo inside Diablo III.
Returning Boss Fights are The Butcher, The Skeleton King, Lazarus and Diablo himself.
The Dungeon will be 16 levels deep and accessible for all existing characters.

There will be two new zones: The Shrouded Moors and the Temple of the Firstborn.

edit: The Anniversary Dungeon är bara under en viss tid dvs 1 månad varje år för att fira Diablo 1, inget som är permanent dvs
Senast redigerad av Terranullius 2016-11-05 kl. 11:23.
Citera
2016-11-09, 11:48
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Tråkigt, hade velat spela Diablo om de bara blivit en expansion, men kommer verkligen inte betala för att spela en ny klass i samma jävla content..
Dessutom ganska löjligt att dom inte klarat av att fixa ett pvp system ännu.. big fail

det var ett jävla tjat om ett pvp-system som aldrig kommer funka.
Citera
2016-11-09, 16:55
Medlem
Loxuss avatar
Förstår inte varför man vill ha PvP i Diablo?
Citera
2016-11-10, 07:09
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Förstår inte varför man vill ha PvP i Diablo?

Var en stor del av vanilla Diablo, därför så många som spelat gamla Diablo vill ha pvp, det är bra att ha ett sånt alternativ mellan allt annat farmande..
Tycker bara att det är konstigt att dom hade ett fungerande pvp i ett över 16 år gammalt spel men nu kan dom inte få det att fungera.. Märkligt..
Citera
2016-11-10, 08:11
Medlem
Out-of-Steps avatar
Är det något som ändrats i nya season? Builds osv? Börjar bli jäkligt trött på att det nog i så fall är tredje season utan några som helst variationer.'
Citera
2016-11-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terranullius
Det som kom fram under öppningen av Blizzcon
http://www.diablofans.com/news/48840-blizzcon-2016-day-1-live-updates

Väldigt sparsamt med nya grejer till Diablo, jag hade verkligen hoppats på mer.

Förutom Necromancer så var väl det här dom "större" nyheterna

edit: The Anniversary Dungeon är bara under en viss tid dvs 1 månad varje år för att fira Diablo 1, inget som är permanent dvs
Diablo 3 forumet är i ett slags uppror, aldrig någonsin har jag sett så mycket förakt och kritik mot Blizzard. Det behövdes verkligen en ny expansion där man fixar problemen med spelet och lägger till nya saker att göra. Necromancer är najs med borde ha släppts med ett expansion, dessutom inte förrän 2017? . Diablo 1 Anniversary Dungeon är lite av ett dåligt skämt. Det är nog bara att acceptera att detta inte är Blizzard North som skapade serien utan ett gäng world of warcraft utvecklare från Blizzard south som inte förstår sig på Diablo.

Nä är genuint besviken och kommer inte att lägga ned mer tid på Diablo 3 framöver, får bli Diablo 2 ladder reset den 22 novemeber eller path of exile när detta uppdateras nästa månad, eller helt enkelt sluta spela arpgs på ett tag, finns ju mycket annat att spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in