Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
Om det är D4 eller en expansion låter jag vara osagt.
Den läckta bilden hintar starkt mot en ny D3 klass och som det redan är bekräftat kommer nytt innehåll till spelet visas på Blizzcon, frågan är bara om det är en patch eller en ny Expansion. Detaljerna som imo avslöjar att bilden är D3 relaterad och inte ett annat blizzard spel är den kvinnliga/manliga versionen av necromancern, som alla andra klasser i spelet, bilden känns dessutom väldigt D3 till stilen. Den andra detaljen är signaturen ''J. Mueller'', J. Mueller är numera D3 Art Director. Jag tvivlar som sagt på att en ny klass släpps i en gratis patch så det verkar i alla fall just nu som att Diablo 3 kommer att få ett nytt expansion.
Get the inside scoop on what’s in store for Diablo III! Join us as Lead Designer Kevin Martens, Senior Game Designer Wyatt Cheng, Lead VFX Artist Julian Love, and
Art Director John Mueller share the gritty details on the celebration plans that lie ahead for all our eager nephalem.
D4 vore förstås något men ärligt talat tror jag det lär dröja några år tills man får höra om ett nytt Diablo spel.