Varför har de fortfarande inte räknat klart alla röster?? Michigan har varit fast på 99% i 5-6 timmar
Grejen är ju att media har gjort rubriker av "Hillary vann populärrösterna men inte elektorrösterna".. Trump kan väl fortfarande vinna populären också?
Man kan begära omrösning i stater där ingen vann över 1%. Hon kan begära omröstning i Michigan, Trump kan begära i New Hampshire.
Det här är helt sjukt!! HRC försvann spårlöst igår, skulle tala idag 14:30, sköt i sista sekund upp till 15:30, sköt sedan i sista sekund upp igen till 16:30, och nu är hon helt spårlöst försvunnen i alla fall???
Någon som vet om Hillary trodde att hon skulle vinna hur lätt som helst, eller hade hon lämnat det öppet för en eventuell förlust?
De var nog väldigt segervissa från början. På BBC sa de för en stund sedan att Clinton-lägret för några veckor sedan började förstå vad som höll på att hända och att det bl a var därför som Obama kampanjade så intensivt på slutet.
Sånt kan hända. Till skillnaden från rödingarna så välkomnar jag när man har olika åsikter. Dessutom tror jag ändå Jimmie är pro-Trump, men det finns ett klimat i Sverige där det är stigmatiserat att säga det. Dessutom igen, så förhåller han sig diplomatiskt då han visste att han om 2 år kommer ha en relation med någon av dem då han blir statsminister. Löfven kunde inte ens planera en månad in i framtiden utan sågade Trump, och nu måste han pudla.
Det är lite svårt att bemöta dina konspirationsteorier, vem är rödingarna förresten, kan du kanske precisera lite närmare så jag vet vad du pratar om.