2016-11-09, 16:35
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Då kan jag passa på att tala om för dig att Åkesson sa i en Svt intervju att han var glad att han slapp att välja mellan Clinton och Trump.
Tydligen har du andra åsikter än den partiledaren du röstar på.

Tror inte det finns någon som till 100% har samma åsikter som partiledaren i det partiet man röstar på.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Att C-skådisen Will Smith lovade att lämna USA o Trump vann gav honom förmodligen miljoner väljare. Så stick nu Will!!!!

Undrar om Kanada funderar på att bygga mer nu i och med alla creepy kändisar som vill fly dit. Jag menar Amy Schumer ... Lena Dunham någon?
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmussla
Tja, vi får se vad som kommer hända. Kanske slutar sig allt lyckligt, USA och Ryssland blir vänner och våldet minskar. Eller kanske blir allt katastrofalt och USA och Ryssland kanske har andra planer som vi än inte vet om? Vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

Jag delar din åsikt här, även om jag lutar mot att det hela blir lite vänligare. Min åsikt baseras helt enkelt på att alternativt hade drivit oss mot än värre än kalla kriget MED JÄRNHAND. Nu finns åtminstone förutsättningar för annat. Tack för dina argument och ståndpunkter förresten, alltid trevligt med någon som inte angriper direkt, även om man kanske inte håller med
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Detta är så skönt. Slå eliten på näsan. Nästa drag blir Le pen.

Kan någon länka till roliga klipp där PK-journalister reagerar över valresultatet?

Brexit och USA avklarat, nästa steg är Österrike och sedan Le Pen 2017.

Korthusen rasar, västvärlden byggs om från grunden!
2016-11-09, 16:36
Medlem
Snart ger hon sitt nederlagstal:

http://edition.cnn.com/2016/11/07/politics/live-election-results-coverage/index.html?adkey=bn

Få se om hon grejar det utan att hosta sig fördärvad!

Vore jag hon skulle jag överväga att fly till Mexiko eller något land som saknar utlämningsavtal med USA!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Sånt kan hända. Till skillnaden från rödingarna så välkomnar jag när man har olika åsikter. Dessutom tror jag ändå Jimmie är pro-Trump, men det finns ett klimat i Sverige där det är stigmatiserat att säga det. Dessutom igen, så förhåller han sig diplomatiskt då han visste att han om 2 år kommer ha en relation med någon av dem då han blir statsminister. Löfven kunde inte ens planera en månad in i framtiden utan sågade Trump, och nu måste han pudla.

Ja han är då allt lite tokig den där Loffan. Helt dimmig och stammar.
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Källa?
Hörde det på ABs livestream där de sade att någon från republikanska nationella kommitéen hade sagt detta.
2016-11-09, 16:37
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

http://edition.cnn.com/2016/11/07/politics/live-election-results-coverage/index.html?adkey=bn

Vore jag hon skulle jag överväga att fly till Mexiko eller något land som saknar utlämningsavtal med USA!

Trump får vänta med muren tills Clittan stuckit då!
Medlem
Stig-Britts avatar
Klockan tickar. Var är HRC?
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

Hon får gärna fly till Venezuela likt den kommunist hon är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Men hur är det sämre än att en kriminell blir världen mäktigaste man?
Hillary är kvinna, så ja, då blir det svårt att blir världens mäktigaste man. Sedan har jag inte sagt att Hillary är bra. Anmärkningsvärt att USA kan skrapa ihop två så dåliga och impopulära kandidater.
2016-11-09, 16:38
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Hörde det på ABs livestream där de sade att någon från republikanska nationella kommitéen hade sagt detta.

Du hörde det på Aftonbladet??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in