2016-11-09, 16:38
Medlem
Untz20s avatar
[quote=idontneedtoknow|58975513]Är det bara jag som tolkar detta annorlunda?
Någon "retorik expert" på TV4 verkar övertolka det som ni.

1. Han är där han är efter en säker vinst (fokus ligger inte på en pojke som ser uttråkad ut på samma sätt som om vinsten vore osäker)

2. Han är en pojke, en grabb, en...
En obekväm situation, en mänsklig reaktion.

Retorikexperten hyllade att Obamas döttrar log och glittrade.
(Positivt, men inget måste)

Dvs. Jag uppskattar den mänskliga reaktionen från möjligtvis en trött, och lite obekväm grabb (men innerst inne förmodligen glad och stolt).

Jag är väl medveten om detta. Min första tanke var att han förmodligen varit uppe hela natten och var helt slut. Försökte fokusera på Trumps tal men blev så nervös av grabben som såg ut att plågas.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Vilket skämt

Hur mycket Benzo pumpas in i henne intravenöst just nu tro för att få henne hålla ihop?
Thomas Quick liknande doseringar med största sannolikhet.

Som människoälskare är jag dock glad för Hillarys skull! Hon har för dålig hälsa för att vara president ändå, Hon är oerhört sliten det har synts länge. Nu kan hon äntligen vila och gå in i demensdimmorna utan uppståndelse.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hahaha. HRC försenar talet igen!

"host-host"

Hon finslipar talet för att deklarera sin kandidatur för demokraterna år 2020 !
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Klockan tickar. Var är HRC?

Kanada
Medlem
Y2Ws avatar
Nu har alltså Clittan ställt in sitt tal ett dussintal gånger de senaste två timmarna, håller hon på att ta självmord eller?
Medlem
NirvanAs avatar
Varför har de fortfarande inte räknat klart alla röster?? Michigan har varit fast på 99% i 5-6 timmar

Grejen är ju att media har gjort rubriker av "Hillary vann populärrösterna men inte elektorrösterna".. Trump kan väl fortfarande vinna populären också?
2016-11-09, 16:39
Bannlyst
Varför i helvete är inte Michigan färdigräknat med mindre än 1 procent kvar?
Medlem
237s avatar
Någon som vet om Hillary trodde att hon skulle vinna hur lätt som helst, eller hade hon lämnat det öppet för en eventuell förlust?
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Ja, amerikanskan från ambassadens valvaka i morse var den första jag hörde på Sveriges Radio. Men hon var rädd att visa sin Trump-nål fram till dess att valresultatet stod klart. Hatmedia fungerar.

De släppte såklart fram en fanatiker som framställde Trump som en landsfader utan fel som inte gjorde detta för kärleken för landet och utan egen vinning. Då kunder Groll klappa henne påhuvudet "tack tack lilla du!".
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Nu har alltså Clittan ställt in sitt tal ett dussintal gånger de senaste två timmarna, håller hon på att ta självmord eller?

Senaste budet - efter att ha skjutit upp det två timmar - är.... 10 minuter sedan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Hörde det på ABs livestream där de sade att någon från republikanska nationella kommitéen hade sagt detta.
Inte en trovärdig källa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Brexit och USA avklarat, nästa steg är Österrike och sedan Le Pen 2017.

Korthusen rasar, västvärlden byggs om från grunden!
Ja, man kan fan inte tro att det är sant!

Det tråkiga i hela det här är att Sverige ser ut att bli PK-elitens sista fästning!

Har vi riktigt otur blir det Nya Sverige det nya Nordkorea i den nya världsordning som vi nu ser växa fram.

Men för planetens skull, mänsklighetens skull är detta en historisk dag! kanske det största som hänt sedan freden 1945!

Nu blir det inga fler brödrakrig! Västvärlden förena eder! Vi segrar kamrater, vi segrar!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in