2016-11-09, 16:32
Avslutad
Första sakerna han kommer göra? Bygga hotellet brevid The White house. Sänka skatterna. Dra sig ur Iran-dealen. Stänga inresorna från Kuba. Inreseförbud för muslimer.
2016-11-09, 16:33
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Nigel farage sitter redan på ett plan till Amerika och ska fråga om han kan bli ambassadör. Mr. Brexit

Personligen ser jag Trumps seger som den största skyddet mot alla framtida mordförsök på Brexit, genom fega knivhugg i ryggen, för att återinföra UK till EU diktaturen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Untz20
Någon mer än jag som tänkte på hur instabil Trumps son såg ut? Var rädd att han skulle svimma närsomhelst.

https://www.youtube.com/watch?v=66fYtwRkLoU

Han var väl på väg att somna. En 10-åring uppe kl 3 natten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hahaha. HRC försenar talet igen!
Vilket skämt
Medlem
kristofferGs avatar
Vafan, nu säger dem att han inte kommer utvisa de illegala invandrarna. Det tog inte lång tid innan han köptes upp av eliten...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hahaha. HRC försenar talet igen! :w000t

Försöker hon sig på ett smutsigt trick?

Alla reagerade på att Trump vägrade acceptera resultatet vid en eventuellt förlust, men vad gör Häxan istället?
Eller köper hon tid för att fly ur landet? Det är en tidsfråga innan hon slängs i fängelse.
Medlem
idontneedtoknows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untz20
Någon mer än jag som tänkte på hur instabil Trumps son såg ut? Var rädd att han skulle svimma närsomhelst.

https://www.youtube.com/watch?v=66fYtwRkLoU

Är det bara jag som tolkar detta annorlunda?
Någon "retorik expert" på TV4 verkar övertolka det som ni.

1. Han är där efter en säker vinst (fokus ligger inte på en pojke som ser uttråkad ut på samma sätt som om vinsten vore osäker)

2. Han är en pojke, en grabb, en...
En obekväm situation, en mänsklig reaktion.

Retorikexperten hyllade att Obamas döttrar log och glittrade.
(Positivt, men inget måste)

Dvs. Jag uppskattar den mänskliga reaktionen från möjligtvis en trött, och lite obekväm grabb (men innerst inne förmodligen glad och stolt).

Min mening.
2016-11-09, 16:34
Medlem
trailblasers avatar
Detta är så skönt. Slå eliten på näsan. Nästa drag blir Le pen.

Kan någon länka till roliga klipp där PK-journalister reagerar över valresultatet?
Medlem
Hitlery Cunton Live:

https://www.youtube.com/watch?v=GEOb3Apxhyw
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Då kan jag passa på att tala om för dig att Åkesson sa i en Svt intervju att han var glad att han slapp att välja mellan Clinton och Trump.
Tydligen har du andra åsikter än den partiledaren du röstar på.

Sånt kan hända. Till skillnaden från rödingarna så välkomnar jag när man har olika åsikter. Dessutom tror jag ändå Jimmie är pro-Trump, men det finns ett klimat i Sverige där det är stigmatiserat att säga det. Dessutom igen, så förhåller han sig diplomatiskt då han visste att han om 2 år kommer ha en relation med någon av dem då han blir statsminister. Löfven kunde inte ens planera en månad in i framtiden utan sågade Trump, och nu måste han pudla.
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Nu blir det Studio Ett... undrar om de bjudit in någon Trumpsupporter. Vilket inte skett under hela hösten.

Ja, amerikanskan från ambassadens valvaka i morse var den första jag hörde på Sveriges Radio. Men hon var rädd att visa sin Trump-nål fram till dess att valresultatet stod klart. Hatmedia fungerar.
2016-11-09, 16:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Vafan, nu säger dem att han inte kommer utvisa de illegala invandrarna. Det tog inte lång tid innan han köptes upp av eliten...

Källa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in