2016-11-09, 14:54
Medlem
WrynolfBents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Jag respekterar din inkompetens.
Tack! Jag avundas din förmåga att vinna matchen utan att ens vara på planen.
2016-11-09, 14:54
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Att Donald Trump blev president från start när han har haft hela etablissemanget emot sig är jävligt roligt, i Sverige en omöjlighet på grund över partisystemet, jag måste tyvärr säga att vi behöver en republik, jag måste tyvärr säga att kungen som statschef måste bort.

Såna tankar har jag också. Men då måste en president få exekutiv makt.
2016-11-09, 14:55
Medlem
Sperssons avatar
.
Det roligaste är att kulturvänstern nu börjar ifrågasätta om vi verkligen ska kunna rösta fram "rasister" som DONALD TRUMP....
2016-11-09, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Hon kan ju så onda idéer i huvudet på folk.

Eller ännu värre: Folk skulle höra vad hon hade att säga och hålla med.

Typiskt PK-media

Ja bäst hade nog varit att resa dit med en tolk.
2016-11-09, 14:56
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men seriöst???? Svensk MSM har en artikel om hur man "pratar med barnen" om det "hemska som skett i USA" och låter även Mattias Lundberg, en decent i psykologi, samt Somaya Ghanem, kurator på Bris, förklara hur man bäst lägger upp det för småbarnen i Svergie så att de kan bearbeta detta!!! Jag har sett mycket tokerier, vad vad f-n?? Detta är ju bara för mycket!!!

http://www.expressen.se/halsoliv/halsa/barn/sa-kan-du-tala-med-barnen-om-donald-trump

http://www.metro.se/nyheter/sa-kan-du-tala-med-barnen-om-trump/Hdzpki!iB3T4Z4g78cgNQDGDZk3oA
Haha, jag kan inte sluta skratta!

På fredag ska det festas!
Medlem
SituationReports avatar
Med denna valseger för mänskligheten så bör vi alla fira med kramar, dans och sång ute på stan och speciellt framför AB och SVT's fastigheter i Stockholm.

Vi måste dock komma ihåg att starka mörka krafter vill stänga ned glädjeyttringar likt denna så vi måste vara lite ödmjuka. Men jag är så lycklig att den goda och snälla sidan vann att jag inte tänker vara ödmjuk just idag!

Hurra!!! Hahaha, va glada världens befolkning är nu! Vi besegrade de onda PK populisterna och mörker media!

Jag hoppas innerligt att vi fortsätter fira och diskutera på Flashback i andra trådar och även börjar ge ljusa och glada idéer till de mörkermänniskor som konstant har försökt censurera och förtrycka oss som endast varit snälla nog att förmedla fakta till folket, utan någon politisk eller ideologisk agenda.

Tack till alla som kämpar för godhet och snällhet i världen, men samtidigt ser till att våra barn slipper multikult blandningens politiskt korrekta gråbruna sörja. Vi tar hand om alla, även de som är dumma i huvudet, men vi gör det på ett balanserat och verklighetsbaserat sätt.

Kom nu vänsterliberaler och giriga judar, vänd er från ondska och kom till vår gemenskap och var glada att vi äntligen får det bra i världen. Inga krig eller elände mer. Bara snällhet och godhet.

Tack!
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclas123456
Väldigt intressant film som en som ogillat trump gjort men ändå förklarar varför han kommer vinna.

Trumps strategi om den är som den beskrevs i videon är isf genial.

https://www.youtube.com/watch?v=OCabT_O0YSM

Väldigt intressant. Tack!
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Det roligaste är att kulturvänstern nu börjar ifrågasätta om vi verkligen ska kunna rösta fram "rasister" som DONALD TRUMP....

De är inget annat än förklädda fascister!! Under liberalismens slöja!! Tvi vale!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Hahaha. SÅ JÄVLA SJUKT

Vad för land lever vi?

Det är ju någon form av masspsykos som pågår just nu.

Tänk att dom är så hjärntvättade av sin egen propaganda att dom var så säkra på att Hillary skulle vinna så när Trump vann fick dom så pass allvarligt syntax-error att en psykos bröt ut
Det är enda förklaringen.
Vet du vad, du har inte fel.

http://www.friatider.se/svenska-journalister-i-panik-efter-valet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Det är så sjukt stort att han vann. Han hade verkligen allting emot sig.

Demokraternas etablissemang var emot honom
Republikanernas etablissemang var emot honom
Alla tidningar var emot honom
Nästan alla tv-kanaler var emot honom
Den rika eliten var emot honom
Alla länder (förutom Ryssland) var emot honom
Sillicon Valley var emot honom
Måååååååånga kändisar var emot honom

Men Trump hade det enda som räknas på sin sida, nämligen folket.

Ja nästan. Clinton fick flest röster, men han har troligen elektorerna på sin sida.

Bra jobbat i alla fall med så många tunga motståndare. Vad eliten inte fattar är att ju mer de gapar desto mindre bryr sig folk om vad de säger. Till slut får det motsatt effekt när alla kändisar går ut och säger att man inte får rösta på Trump.
2016-11-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men seriöst???? Svensk MSM har en artikel om hur man "pratar med barnen" om det "hemska som skett i USA" och låter även Mattias Lundberg, en decent i psykologi, samt Somaya Ghanem, kurator på Bris, förklara hur man bäst lägger upp det för småbarnen i Svergie så att de kan bearbeta detta!!! Jag har sett mycket tokerier, vad vad f-n?? Detta är ju bara för mycket!!!

http://www.expressen.se/halsoliv/halsa/barn/sa-kan-du-tala-med-barnen-om-donald-trump

http://www.metro.se/nyheter/sa-kan-du-tala-med-barnen-om-trump/Hdzpki!iB3T4Z4g78cgNQDGDZk3oA
Det här är varför alla hånar oss. Sverige är världens största skämt...

Hoppas att SD fångar denna nationalistiska och anti-globalistiska vågen. Är jävligt trött på att bli kallad Sven på /pol/.
2016-11-09, 14:57
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
Med denna valseger för mänskligheten så bör vi alla fira med kramar, dans och sång ute på stan och speciellt framför AB och SVT's fastigheter i Stockholm.

Vi måste dock komma ihåg att starka mörka krafter vill stänga ned glädjeyttringar likt denna så vi måste vara lite ödmjuka. Men jag är så lycklig att den goda och snälla sidan vann att jag inte tänker vara ödmjuk just idag!

Hurra!!! Hahaha, va glada världens befolkning är nu! Vi besegrade de onda PK populisterna och mörker media!

Jag hoppas innerligt att vi fortsätter fira och diskutera på Flashback i andra trådar och även börjar ge ljusa och glada idéer till de mörkermänniskor som konstant har försökt censurera och förtrycka oss som endast varit snälla nog att förmedla fakta till folket, utan någon politisk eller ideologisk agenda.

Tack till alla som kämpar för godhet och snällhet i världen, men samtidigt ser till att våra barn slipper multikult blandningens politiskt korrekta gråbruna sörja. Vi tar hand om alla, även de som är dumma i huvudet, men vi gör det på ett balanserat och verklighetsbaserat sätt.

Kom nu vänsterliberaler och giriga judar, vänd er från ondska och kom till vår gemenskap och var glada att vi äntligen får det bra i världen. Inga krig eller elände mer. Bara snällhet och godhet.

Tack!
Tack själv! Det är en stor dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in