Citat:
Ursprungligen postat av
WrynolfBent
Jo, om alla fall av "felaktiga" maskiner av någon anledning väljer samma kandidat så är det ett ganska tydligt bevis för valfusk.
Men nu handlar det ju inte bara om några rapporter om dåligt fungerande röstmaskiner. Folk röstar flera gånger, döda röstar, demokrater står utanför röststationer med förtryckta valsedlar, bakdörrar i mjukvaran i röstmaskinerna o.s.v o.s.v.
När t.o.m. CNN rapporterar om partiska maskiner är det riktigt jävla illa.
Men du kanske menar att alla filmer är trickfilmade av homofobiska Trump-anhängare?
Jag har inte lagt någon värdering i valresultatet här i tråden, så varifrån du får att jag menar det vet jag inte.
Som någon annan påpekade i tråden så har det ju givetvis förekommit enstaka händelser av valfusk (döda röstar, blockader, röster göms osv), precis som i alla val, även här i Sverige. Det är självklart vedervärdigt och bör bestraffas, men det blir fruktansvärt patetiskt när Assange med sina internetkrigare publicerar domedagsposter som säger att etablissemanget "inte kommer låta Trump vinna", när han gör precis det. Så fort Clinton ledde i FL så sprutade det ju ut bittra och självsäkra poster i tråden om hur detta var väntat för att "NWO" hade ju uppenbarligen bestämt det.
Ni är precis som religiösa, allt som talar mot er tro avfärdas och de få saker som talar för det blåses upp till bisarra proportioner. Om Trump gör bra saker som president så kommer han, enligt er, ha gjort det trots att "de" gjort aktivt motstånd. Åstadkommer han ingenting, vilket är troligt, så är det för att "de" inte lät honom. Ni kan inte ha fel.