Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Håller helt med dig! Vi vet ännu inte vad Trump innebär, men att han slåss mot etablissemanget gör att det ser hoppfullt ut. Han verkar inte köpt eller korrupt. Tids nog kommer vi få veta och jag gissar att han kommer göra sina misstag, men frågan är vilka hans avsikter är.
Som Amerikansk affärsman/kvinna på den nivån, så har man garanterat gjort nått korrupt i sitt affärsliv.
Vallöften han kommer bryta, det är mur och utvisa hela familjer(även såna som är Amerikanska medborgare).
Och mer givetvis.
Sen har det diskuterats om en del sömnproblem för Trump(orsak till twittrande 3-4 på morgonen sa dom), detta har jag mycket svårt ska vara annat än negativt för han.
För nu blir det prat för komma fram till saker, och väljer han diktatorsstilen så kan vi förvänta oss en hel del tokigheter.
Har inte tagit del i detaljanalysen i vem som röstade, lågt stöd ifrån svarta vilket var väntat.
Men verkar som min och många andras funderingar har slagit in, och det är att folk som normalt inte röstar eller ens gjort det någonsin, har röstat och på Trump.
Men återstå se om den analysen stämmer helt, efter man gjort lite mer grundliga analyser.
Och dom dumma Demokraterna, pratat hela tiden om detta vinner vi lätt, och då stannar dom hemma.
Men försent att ångra sig idag.
Och nu vi sett detta i både England och USA, samma i Filippinerna?