Det jag hoppas på är att nu när Trump är president så kommer han få reda på allt som hänt tidigare bakom stängda dörrar. Han får tillgång till info om det fanns viljor att få fram IS och att det var därför de avskedade hela Iraks arme för att pusha dem i den riktningen. Om de försåg dem med vapen osv. och att han sedan avslöjar allt. Eftersom han inte fostrats in i politiken där man lär sig hålla mun för att man hör till samma skara.
Grejen är att han inte blev president just idag utan vi får vänta ända fram till Januari tios han blir den sotande presidenten. Tills dess hinner nog alla banditer och as förstöra massa info och data.
Jag tycker det är hysteriskt roligt att HRC bara gått under jorden. Inte tackat sina valarbetare, inte sina väljare. Bara försvunnit spårlöst - inte ens visat sig.
Varför skulle hon göra det?
Hon hade fått posten som POTUS tilldelad av globalisterna och nu kommer de där irriterande väljarna och fuckar det för henne. Varför skulle hon nedlåta sig till deras nivå genom att kommentera deras val?
Okej, när får vi se Kinnaman packa sin väska och bege sig mot Svedala? Någon som vet vilka fler kändisar boendes i staterna som gjort samma typ av "hot"?
Den ena tomten i Filip & Fredrik på femman har också sagt att han flyttar hem om Trump vinner.
Det jag hoppas på är att nu när Trump är president så kommer han få reda på allt som hänt tidigare bakom stängda dörrar. Han får tillgång till info om det fanns viljor att få fram IS och att det var därför de avskedade hela Iraks arme för att pusha dem i den riktningen. Om de försåg dem med vapen osv. och att han sedan avslöjar allt. Eftersom han inte fostrats in i politiken där man lär sig hålla mun för att man hör till samma skara.
Du kan kallt räkna med att papperstuggarna går varma i Washington just nu...