Vad har detta med röster att göra? Absolut ingenting.
Försöker inte få folk att hålla med om NMRs politik eller rösta på dom.
Vad du/ni röstar på kvittar för mig.
Däremot skulle man kunna göra mycket nytta om man kan se bortom politiskaskillnader och istället demostrera för något man har gemensamt. Att stoppa flyktinginvasionen är väl något alla vill?
Hur ska vi kunna bygga det nya samhälle vi vill ha om vi fortsätter att gömma oss?
Vi Sverigevänner måste ta initaitivet och visa vårt missnöje.
Man behöver inte stå NMRs/SDs politik bara för att man demostrerar för stoppad invandring.
Däremot så gynnar det bådas sak då styrka kommer i antal. Sen har vi ju det faktum att desto fler folk man är, desto fler drar man till sig.
Vad ska media göra när "nazist", "rasist" inte längre för att avskräcka från samarbeta mellan organsitaioner för ingen bryr sig om vad media säger längre. Ignorerar och kör på.
Det är detta som är häftigt och vi kan lära oss från USA, låt inte media sätta agendan.
Jag förstår inte varför många SD-väljare fortfarande accepterar medias ettiketter på saker och ting.
Låt inte ljugmedia ha inflytande alls. Självklart vill dom hålla oss splittrade för dom vet precis som jag sa att styrka kommer i antal. Om vi alla kunde enas så skulle vi kunna förändra samhället till det vi vill ha helt utan våld. För många delar en nationalistisk-synpunkt. (ja, jag är nationalist, inte nazist, fascist eller något annat. är hellre inte aktiva i varken SD eller NMR).
Nu iom Trump har vi en historisk chans att faktiskt göra något på riktigt.
Kan USA ta tillbaka sitt land från globalisterna - varför kan inte vi?
Allt vi behöver göra är att starta en rörelse, precis som Trump, och visa att vi inte accepterar det som sker i vårat land.
Tycker alla ska ta en funderar på vad som precis hänt inatt i USA och sen fundera lite på: "Nu då?"
Alla vill ha förändring, många tror Trump kommer vara en bra sådan. Men inget kommer förändras genom magi. Vi måste jobba för förändringen, tillsammans.
Så vad detta har att göra med att NMR kommer få 1% att göra har jag ingen aning om.
Det handlar snarare om vad folket kan göra tillsammans, USAs val och vad vi kan lära oss av det och vad som händer härnäst för att jobba vidare mot samhället vi vill ha.
Så är det. Trevlig fortsatt
independence day