2016-11-09, 07:10
Medlem
EliasAlucards avatar
Det här är en av de bästa dagarna i mitt liv! Är så stold över Trump! Fan vad bra det här kommer bli.

Pennsylvania är nästan färdigräknad och Trumpterritorium vid det här laget, Wisconsin är inte riktigt lika färdigräknad, men med Trump's ledning där kommer Hillary inte ikapp. Michigan likaså. Ser ut som Trump kommer tappa New Hampshire, men den staten spelar ingen roll så länge han har dessa tre.

Trump 2017! Drain the swamp, Make America Great Again, Assyria rise!
2016-11-09, 07:11
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Trump drar ifrån i både Michigan och Pennsylvania... lika stabil som alltid i wisconsin och arizona.... inget om alaska men det ska ju alltid vara rött.
Arizona blir till Trump och Alaska också -- där bor det redigt folk
Avstängd
PK-befriads avatar
Nu hoppas vi få se den aggressiva Trumphataren Robert De Niro äta upp sin jude... näsa? ...hatt.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Men lägg ner din pajas. NMR kommer få långt under 1 %.

Vad har detta med röster att göra? Absolut ingenting.

Försöker inte få folk att hålla med om NMRs politik eller rösta på dom.

Vad du/ni röstar på kvittar för mig.

Däremot skulle man kunna göra mycket nytta om man kan se bortom politiskaskillnader och istället demostrera för något man har gemensamt. Att stoppa flyktinginvasionen är väl något alla vill?

Hur ska vi kunna bygga det nya samhälle vi vill ha om vi fortsätter att gömma oss?
Vi Sverigevänner måste ta initaitivet och visa vårt missnöje.

Man behöver inte stå NMRs/SDs politik bara för att man demostrerar för stoppad invandring.
Däremot så gynnar det bådas sak då styrka kommer i antal. Sen har vi ju det faktum att desto fler folk man är, desto fler drar man till sig.

Vad ska media göra när "nazist", "rasist" inte längre för att avskräcka från samarbeta mellan organsitaioner för ingen bryr sig om vad media säger längre. Ignorerar och kör på.

Det är detta som är häftigt och vi kan lära oss från USA, låt inte media sätta agendan.

Jag förstår inte varför många SD-väljare fortfarande accepterar medias ettiketter på saker och ting.
Låt inte ljugmedia ha inflytande alls. Självklart vill dom hålla oss splittrade för dom vet precis som jag sa att styrka kommer i antal. Om vi alla kunde enas så skulle vi kunna förändra samhället till det vi vill ha helt utan våld. För många delar en nationalistisk-synpunkt. (ja, jag är nationalist, inte nazist, fascist eller något annat. är hellre inte aktiva i varken SD eller NMR).

Nu iom Trump har vi en historisk chans att faktiskt göra något på riktigt.
Kan USA ta tillbaka sitt land från globalisterna - varför kan inte vi?

Allt vi behöver göra är att starta en rörelse, precis som Trump, och visa att vi inte accepterar det som sker i vårat land.

Tycker alla ska ta en funderar på vad som precis hänt inatt i USA och sen fundera lite på: "Nu då?"
Alla vill ha förändring, många tror Trump kommer vara en bra sådan. Men inget kommer förändras genom magi. Vi måste jobba för förändringen, tillsammans.

Så vad detta har att göra med att NMR kommer få 1% att göra har jag ingen aning om.
Det handlar snarare om vad folket kan göra tillsammans, USAs val och vad vi kan lära oss av det och vad som händer härnäst för att jobba vidare mot samhället vi vill ha.

Så är det. Trevlig fortsatt independence day
Medlem
Pratas alldeles för lite om att republikanerna nu har kontroll över presidentposten, kongressen, senaten och såldeles också Högsta Domstolen. Senast detta hände var 1928 så det är rätt ovanligt.

Så Trump kommer nog kunna införa stora förändringar i landet, mer än vad många inser.
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Hade varit intressant att få Jimmie till någon valvaka och höra vad han har att säga. Det är ju tredje största partiet och han har dessutom erfarenhet som underdog.

+ att han och Trump är ondskefulla nazister som är emot invandring.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Har Trump callats till vinnare? Vågar inte ta ut segern i för skott. Vad jag kan har han fortfarande inte vunnit NH, PA eller MI.
Nej, ingen har officiellt vunnit
Medlem
MrWins avatar
Har Hillary ringt Donald för att gratulera honom till presidentposten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Om Clinton vinner både Michigan och Pennsylvania kommer hon att vinna.

Hur fan kan folk utropa Trump som segrare när det inte är klart än?
Man får väl lite på dem som kan det här. Bisittaren till Hedenmo som jag har glömt namnet på, sa det en bra stund innan ditt inlägg t ex och fler med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
MI+NH+PA+MN räcker för Hillary
Verkar gå dåligt och det var tydligen inte oväntat.

Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Än är det väl inte klart...:
Överraskningarnas tid är inte förbi..
Jo.
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Det börjar bli mer och mer tydligt att journalister är den yrkesgrupp som har minst koll på vad det är som händer i samhället och i världen just nu, trots att det är deras jobb.

Exakt så är det och har varit länge. Hoppas att detta ger effekt i Europa på sikt och att Frankrike, Holland, Sverige m.fl. röstar sig ut ur EU till att börja med. Åt helvete med etablissemanget!
2016-11-09, 07:12
Bannlyst
Skräll! Trump wins Pennsylvania!
Skräll! Trump wins Wisconsin!

THE ANSWER TO 1984 IS 1776! WE ARE ON THE MARSCH, THE EMPIRE IS ON THE RUN!!!!!!
2016-11-09, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Obama Hussein levererade verkligen "CHANGE" men inte på det sätt han tänkte. Detta blir hans eftermäle. Nu startar en ny era där svaga vänsterliberala politiker inte har en chans i konkurrensen.

Några att bocka av:
Obama -> CHECK
Löfven -> 2018
Hollande -> 2017
Merkel -> 2017

... och fler därtill.

Österrike inom kort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem