2016-11-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bedivere1
åsså dessa pk-reaktioner som hela sveriges dagstidningskör måste skriva om

http://www.expressen.se/nyheter/sa-reagerar-sverige-pa-trumps-framgang/

zara larsson "hjärta i tusen bitar".

det skiter vi i! och många andra. respektera valet för helvette.

ärligt talat, bryr sig verkligen dessa kändisar ett smack?

har så svårt att tro att typ zara larsson verkligen menar det.

ren och skär goodwill pr.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Vad har detta med röster att göra? Absolut ingenting.

Försöker inte få folk att hålla med om NMRs politik eller rösta på dom.

Vad du/ni röstar på kvittar för mig.

Däremot skulle man kunna göra mycket nytta om man kan se bortom politiskaskillnader och istället demostrera för något man har gemensamt. Att stoppa flyktinginvasionen är väl något alla vill?

Hur ska vi kunna bygga det nya samhälle vi vill ha om vi fortsätter att gömma oss?
Vi Sverigevänner måste ta initaitivet och visa vårt missnöje.

Man behöver inte stå NMRs/SDs politik bara för att man demostrerar för stoppad invandring.
Däremot så gynnar det bådas sak då styrka kommer i antal. Sen har vi ju det faktum att desto fler folk man är, desto fler drar man till sig.

Vad ska media göra när "nazist", "rasist" inte längre för att avskräcka från samarbeta mellan organsitaioner för ingen bryr sig om vad media säger längre. Ignorerar och kör på.

Det är detta som är häftigt och vi kan lära oss från USA, låt inte media sätta agendan.

Jag förstår inte varför många SD-väljare fortfarande accepterar medias ettiketter på saker och ting.
Låt inte ljugmedia ha inflytande alls. Självklart vill dom hålla oss splittrade för dom vet precis som jag sa att styrka kommer i antal. Om vi alla kunde enas så skulle vi kunna förändra samhället till det vi vill ha helt utan våld. För många delar en nationalistisk-synpunkt. (ja, jag är nationalist, inte nazist, fascist eller något annat. är hellre inte aktiva i varken SD eller NMR).

Nu iom Trump har vi en historisk chans att faktiskt göra något på riktigt.
Kan USA ta tillbaka sitt land från globalisterna - varför kan inte vi?

Allt vi behöver göra är att starta en rörelse, precis som Trump, och visa att vi inte accepterar det som sker i vårat land.

Tycker alla ska ta en funderar på vad som precis hänt inatt i USA och sen fundera lite på: "Nu då?"
Alla vill ha förändring, många tror Trump kommer vara en bra sådan. Men inget kommer förändras genom magi. Vi måste jobba för förändringen, tillsammans.

Så vad detta har att göra med att NMR kommer få 1% att göra har jag ingen aning om.
Det handlar snarare om vad folket kan göra tillsammans, USAs val och vad vi kan lära oss av det och vad som händer härnäst för att jobba vidare mot samhället vi vill ha.

Så är det. Trevlig fortsatt independence day

Ljugmedia är inte på SDs sida kanske du har märkt?! Jag röstar SD, och vill således inte ha ett samhälle NMR vill ha. Folk tycker olika. Kallas demokrati. Acceptera det eller gå och lägga dig.

Sen är min personliga åsikt att du kan ta ditt under-en-procent-parti och lägga dig. Tillsammans med dina svagsinnade likar, för era röster kommer nämligen gå rätt i dass.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Lite bilder från demokraternas vakan.

Bara en massa feminster och självhatande vita män haha. Så underbart, dessa tårar får mig att må så mkt bättre.

http://i.imgur.com/vvrfZ6q.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/11/09/05/3A31D70000000578-3918838-In_tears_Even_Clinton_supporters_in_the_University _of_Sydney_Aus-a-4_147866 7625235.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/11/09/05/3A32014C00000578-3918838-image-m-85_1478668217740.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/11/09/05/3A320CDE00000578-3918838-image-a-73_1478667983846.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/11/09/05/3A31EBD400000578-3918838-Horror_Looks_of_horror_swept_over_the_crowd_as_Cli nton_slipped_a-a-33_14786 67626387.jpg
Tack.

Nästan lika trevligt som när den där sossen grät efter att SD kom in.
2016-11-09, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Vilken underbar dag! Helt klart topp 5 i mitt liv hittills.

Det här är slutet för EU. Det började med Brexit och nu detta. Globalism är helt passé!
Nu har du nog lite väl höga förhoppningar.
2016-11-09, 11:42
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Republikanerna är ytterst splittrade. Marco Rubio valdes som senator av Florida. Han nämnde inte Trump med ett ord. De är INTE vänner. USA:s partivalda är inte lika partitrogna som här. Så det återstår att se hur det blir.

Fast det är saken, även om dom inte är vänner kommer dom kunna arbeta och genomföra det som står i bådas intressen. Tror knappast han kommer gå emot Trump för att jävlas, för då lär han bli väldigt kortvarig.
2016-11-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Älskar hur alla cuckolds i Sverige gråter.
Aftonbladet är värst, de är i svår chock. För att de inser att MSM inte kunde övertyga folket - MSM är död. HEJA TRUMP! Fick en timmes sömn i natt, är korsögd av trötthet - men fan vad det vad värt det, HISTORIA att se NWO få sig en käftsmäll som heter duga.

SVT skriver att det är en "personlig tragedi" för Trollpackan att ha blivit besegrad två gånger. Jag säger bara: du ska snart skaka galler, ditt kriminiella fanskap, du och Podestapeddobröderna och vem vet mer! Nu ska träsket rensas - drain the svamp!

Sååå trött-glad idag Fan som vi kämpat för/väntat på detta.
2016-11-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Okej, när får vi se Kinnaman packa sin väska och bege sig mot Svedala? Någon som vet vilka fler kändisar boendes i staterna som gjort samma typ av "hot"?

Miley Cyrus
Whoopi Goldberg
Samuel Jackson
George Lopez
Al Sharpton
Jon "Stewart" Leibowitz
Eddie Griffin
Cher
Raven-Symoné
Rosie O’Donnell
Barry Diller
Katie Hopkins
Omari Hardwick
Lena Dunham
2016-11-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
http://graphics.latimes.com/usc-presidential-poll-dashboard/

Med denna länk ser man ju tydlig vilket typ av folk som röstar på vem. Intressant att folk med lägre utbildning och inkomst röstar på Trump. De lär ju inte direkt gynna dom. WT a la carte.

Och du verkar inte ens klara av att läsa grafer - ska jag tolka det som utbildningsnivå: "grottmänniska"?

Trump är ju överlägsen bland de med högre inkomst i graferna... I synnerhet segmentet "35-75k".

Edit: Kul att du såg ditt misstag. Då kanske du har klarat mellanstadiet åtminstone.
2016-11-09, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buuurp
Sluta kalla någon som inte tänker som du för idiot! Sluta använda ord som "sanningen" om primitiv förvrängd verklighet du läst om på avpixlat! Sluta blanda in godhet i ett sammanhang som står för främlingsfientlighet och hat! Du äcklar mig.

Vi har hört allt det där. Det är inget nytt. Ni antidemokrater måste försöka med någonting nytt, för det fungerar uppenbarligen inte. Du äcklar mig!
2016-11-09, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Bästa av allt, senaten är Republikanskt vilket innebär att han kommer ha stor chans få igenom det mesta.

Trump har ju dock inte särskilt stort stöd från de republikanska senatorerna så det blir nog strid för varenda pryl som de inte gillar.
Grejen med Trump är att han är långt ifrån många republikanska värderingar men han kunde segla upp som deras populäraste kandidat genom folkvilja å ena sidan och ett enormt missnöje med den rådande ordningen inom det Demokratiska partiet och Hillary i synnerhet.

Republikanerna fick ett wildcard som de egentligen inte ville ha på hand, svarte-petter om du så vill och bakom republikanernas senatorer så står det många ordentligt tunga intressen som nu kommer att få hjälp av demokraterna att tygla Trump som president.

Risken är att han tvingas bli en marionett för republikanska intressen i vissa frågor för att ens ha en chans att genomdriva sin politik. Detta på grund av att hans politik aktivt ogillas inte bara av Demokrater utan av en ganska stor del av den etablerade republikanska politikerskaran. Det är därför hans val av Pence som vicepresident är så intressant. Det är en republikanskt respekterad politiker som har en del kapital att ta av i kongressen.
Medlem
SveaBunkerns avatar
Knarkkartellerna i Mexiko och allt smuts från Islamdominerade länder får många att äntligen säga ifrån.

Siffrorna stod jämt mellan Clinton och Trump.

Under slutet förstod jag att Trump skulle vinna.

Underbart!

Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=gFeq6zEu26k
Senast redigerad av SveaBunkern 2016-11-09 kl. 12:02.
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Känns som vi som lever i väst är körda med detta valsystem vi har idag, människor är för korkade o dåligt insatta för att rösta.
Krävs att man han ngt viktningssystem för röster där man får poäng på den utbildningsnivå och hur mycket man betalar i skatt eller nått. Annars går det åt helvete. Se brexit, se högern framgångar i EU. SD framgångar i Sverige tex.

😢
Är du verkligen allvarlig nu??
Ska bara de som tycker som du få rösta?
Glöm inte att högerfolk också gillar extremhögern. Rika, företagare osv.
Det tror alltså inte på en av mänsklighetens största framsteg, demokratin?

Jag blir chockad när jag läser sånt här. Som folk som säger "kommer inte respektera valresultatet om SD skulle få makten".
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Och du verkar inte ens klara av att läsa grafer - ska jag tolka det som utbildningsnivå: "grottmänniska"?

Trump är ju överlägsen bland de med högre inkomst i graferna... I synnerhet segmentet "35-75k".
Precid. Rika och företagare älskar Trump. Han är ju republikan. Trots allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in