2016-11-09, 09:32
Medlem
Libertarismuss avatar
Tack Trump, för en natt jag sent kommer att glömma!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Panelen i fyran:
Dom fattar fortfarande inte.
Nej, hela världen gråter inte. Det är bara ni som tjuter era jävla idioter

Tycker valet borde ogiltigförklarats!

Var faktiskt 7 miljarder som inte fick rösta!

"#AllaMänniskorsLikaVärde" !
Medlem
mrtowlies avatar
Fy fan, en sorgens dag. Den lättlurade massan vann till slut. Synd att de inte kommer få sina förlegade industrijobb tillbaka som Trump lovat. Allt arbete för klimatet förlorat. Kvinnorättigheter tillbaka till 1950. En gay-hatande vice president. En lättkränkt anti-intellektuell idiot som inte kan formulera en vettig mening utan telepromter ska hålla tal i FN och förhandla med värdsledare.
2016-11-09, 09:33
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
obongop har inte ringt trump och faen vet om han gör det ,han e den största looosern,inte ett skit förutom strömmar till eu och ödelagt mena ,det är hans legacy.

fuck han nu drar han till huset i UAE och äter arab kottar,sämsta förlorarn obongo bummer.

obongo keep the china and /don trump -get out your fired!get out or ill grab manchelle by hens ballz!
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Jag tänker såhär..

Media i Sverige verkar ha panik över att Trump blev president, med andra ord är detta bra aight?

Jajamensan, detta är riktigt bra för världen.
Parasiterna, pervertiterna och satanisterna har fått sig en rejäl känga i röven.
Medlem
invokers avatar
ja säger de igen fyfan vidrig människa trump är ja tycker seriöst synd om de färgade och latinos i usa dom kommer få det tufft nu när de får en rasistpresident det här är fan värre än när sverigedemokraterna kom in i rikstan
2016-11-09, 09:34
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Media, bland annat.
Är inte Clinton eller Trump "supporter", så läser mer den här tråden från ett neutralt perspektiv. Väldigt komiska inlägg från alla Trump-supportrar, samma från de som följer Hillary.

Men tycker egentligen att Trump är MINST lämplig som president.

Yes.

Jag håller med om lämplighet när det kommer till politik(och komiken i tråden, värst är väll egentligen när Svenskar börjat lajva amerikaner bara för att dom diskuterar ett amerikanskt val), särskilt när det gäller diplomati i utrikespolitiken.
Grejen är den att utrikespolitiken och de som deltagit i den,inklusive Hillary, är så genomrutten som den kan bli. Och eftersom politikerna och då som följd medierna(här är ju ännu ett problem,massmedias relation till styret i landet) vägrar erkänna de bristerna och ännu mindre genomföra drastiska förändringar inom den så leder det till en desperation hos befolkningen att missnöjesrösta på de alternativ som ens har en chans(och de är extremt få).

Och enligt mig själv grundar sig detta missnöjet helt på faktan som blir tillgängligt från internet så individer får möjligheten att följa saker på egen hand istället för via massmedier, så jag vågar väll påstå att internet är de styrandes största fiende i nutid.

Som sagt jag är mer eller mindre anarkist själv, men hade jag varit amerikan hade jag förmodligen gått till valbåsen och lagt en röst på trump - bara för att.
Senast redigerad av postkran 2016-11-09 kl. 09:41.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Fy fan, en sorgens dag. Den lättlurade massan vann till slut. Synd att de inte kommer få sina förlegade industrijobb tillbaka som Trump lovat. Allt arbete för klimatet förlorat. Kvinnorättigheter tillbaka till 1950. En gay-hatande vice president. En lättkränkt anti-intellektuell idiot som inte kan formulera en vettig mening utan telepromter ska hålla tal i FN och förhandla med värdsledare.
Man kan alltid hoppas!
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galago
Vart är SD , har jag missat?

Åkesson var på SVT för en 20-30 minuter sedan.
Medlem
MrSkargards avatar
Var är Xelious? Jag vill hemskt gärna ta del av hans valanalys...
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t

Här var vi jävligt negativa. .

You're damn skippy!

Citat:
Men om vi leker med tanken att dom faktiskt bara pissar på demokratin, hur kommer folket reagera?

Menar du att dom kommer fortsätta styra landet via 7th floor group eller kommer det ske öppet?
Och vad tror du isåfall om Trump? Kommer han vara inblandad med 7th eller kommer dom få operera försiktigare och kanske inte ha lika mycket inflytande?.

Det kommer att se otroligt mycket mer illa ut när de fortsätter med det - för det kommer de att göra - i frontalkrock med ett valresultat, ett resultat av just den demokrati som de stoltserar med och ger sig själva legitimitet med. Det kan bara bli bättre fr o m nu. 7th floor group vet jag mycket lite om.

Citat:
Tycker det är ett intressant scenario och spekulera kring och om jag ska vara helt ärlig så utesluter jag inte detta scenario om dom lyckas styra saker och ting way back behind the scenes.

Utan försöka se det positiva i det hela tills motsatsen blir bevisad. Det här är trots allt en stor vinst för folket och en enorm förlust för globalisterna.

Vore kul att höra lite om dina tankar, du brukar skriva saker värda att läsa
Alltid värt att få läsa om andras synvinklar också.

Jag kan inte ens gissa vart det här bär iväg, men nu är opportunism det som behövs mest av allt. Med på alla bollar som nu kommer att komma i spel för oss nationalister, spring på allt, nu är det match igen. Ger upp hoppet gör jag inte, tvärtom, nu finns det något att hoppas på. Trumps raka, tydliga personliga beteende och klara, tydliga beteende mot media som bara är partiska och oförskämda är i alla fall något som borde gå att planka rakt av, det fungerar.
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En fantastiskt mesig inställning i det här läget.

Jo man kan tycka det. Men det kanske är bättre att han inte säger något för tillfället, då det alltid bara blir negativa effekter i media.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in