2016-11-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Det var bättre än väntat.

Det var ganska klart för alla att han skulle tona ner sin attityd och agera mer som en President efter att ha vunnit.

Beklämmande. Ringde iaf och erkände sig besegrad men att inte hålla ett tal är anmärkningsvärt.

Har sannolikt redan lämnat landet.
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Vilken jävla chock.

Jo, för idioter som vägrade inse vart det blåste.
Medlem
Biggless avatar
Så kul att folk tror att något kommer att ändras. Vem här tror att presidenten styr landet? Inte ett skit kommer att ändras Trump kommer vara lika tandlös som alla andra.
Medlem
POTUS Donald Trump fick The monster vote
2016-11-09, 09:18
Medlem
Libertarismuss avatar
Mina damer och herrar, nu presenterar jag några av de flashbackanvändare som var tvärsäkra på en Clinton-seger:
  • RosaRosaRosaRosa
  • Tobbebobbe0
  • Ola Schubert
  • udon
  • Xelious
  • Oliveira
  • Horfest

Hur känner ni er?
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Ska

Hur lät Filip och Fredrik?[/QUOTE]

Se min kommentar!

(FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2016-11-09 kl. 09:25.
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Så en Putinvänlig, NATOfientlig amerikansk president som vid upprepade tillfällen gett uttryck för att alla som vill skaffa egna kärnvapen kommer ledantill en säkerhetspolitiskt säkrare värld? Ok.

Vad tror du om Clinton hade starta ännu en statskupp för egen vinning och dessutom hade petat den ryska björnen med en pinne tills den blivit arg?

Det är bättre med en som Putin vill ha som polare; det är betydligt säkrare för Sverige.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Känn eran äckliga, självgoda bubbla spricka & välkomna till livet alla pk-hjon!
Vi kommer alltid att klara oss, min vän. Det är såna som dig som vi är oroliga för att ni kommer att gå under.
Medlem
Ruggeugglans avatar
Jag tänker såhär..

Media i Sverige verkar ha panik över att Trump blev president, med andra ord är detta bra aight?
Medlem
MrSkargards avatar
Jimmie Åkesson är den svenska politikens största mes.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Marcus Oscarsson i TV4: Total kollaps av opinionsinstituten

No shit sherlock. Total kollaps av alla s.k. experter, opartiska nyhetsblaskor och tv-kanaler över hela världen.

Förstår att folk är riktigt chockade. Var ju ändå trots allt väldigt många som har litat blint på MSM och polls. Speciellt Hillary-anhängare på Reddit. Där är det nog en hel del användare som har något form av sammabrott just nu.
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Men god morgon. Häxan förlorade för flera timmar sedan. Inse faktum och var glad att en riktig nationalist har tagit rollen som världens mäktigaste man.

En riktig nationalist hade väl ändå inte gift sig med två utlänningar; en från Tjeckien och en från Slovenien...

Hur nationalistiskt är egentligen det?

Jag tror inte att Trump är nationalist, han tillhör nog snarare den kategori "politiker" som vet vad nationalisterna vill höra och säger det för att vinna deras röster.

Han är alldeles för mycket affärsman för att bry sig om de begränsningar nationstänk innebär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in