2016-11-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Kanske?
http://edition.cnn.com/2016/11/03/politics/eric-trump-on-david-duke/
sabba inte min stämning nu
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det känns som att jag i 1930 talet och Hitler kommer snart i makt. Vad är det som händer?

Berätta hur det var som, jag känner ingen levande som kan berätta?
Medlem
Mycket intressant. Bäva månde den gamla makteliten.

I de två presidentvalen innan detta så lyckades de behålla makten genom att byta färg på presidenten. I detta valet så skulle man byta kön, men det räckte inte. Det är trots allt innehållet som är det viktiga, inte förpackningen.

Jag vet inte om detta är bra eller dåligt för oss, men jag är ganska optimistisk. Tror i alla fall att relationen med Ryssland kommer att förbättras.
Medlem
Servals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Ska bli hemskt kul att se hur han formar sitt kabinett. Han lär totalt skita i att ta ut sina ministrar efter kön och ras.
Bara längtar till allt gnäll från Karin Petttersson och alla andra tyckare😀

Hur galet det än kan låta så kanske han kommer välja efter i första hand kompetens
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Du har fel. Ekonomiskt kommer det att bli sämre, men säkerhetspolitiskt bättre. Hade Clinton vunnit, så hade det blivit ekonomiskt bättre, men säkerhetspolitiskt sämre.

Hur kan det bli ekonomisk bättre om Hillary hade vunnit, fan hon använde statens budget som plånbok. Trump kommer öka sysselsättningsstatistiken och även få tillbaks de företag som flytt landet pga höga skatter.
Medlem
Åkesson i SVT nu.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Du har fel. Ekonomiskt kommer det att bli sämre, men säkerhetspolitiskt bättre. Hade Clinton vunnit, så hade det blivit ekonomiskt bättre, men säkerhetspolitiskt sämre.

Så en Putinvänlig, NATOfientlig amerikansk president som vid upprepade tillfällen gett uttryck för att alla som vill skaffa egna kärnvapen kommer ledantill en säkerhetspolitiskt säkrare värld? Ok.
Medlem
Rosikos avatar
Åkesson på svt1 nu.
EDIT: tvåa på den bollen
2016-11-09, 09:15
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Republikansk i kongressen och senaten också! Han kommer få igenom nästan all politik han vill.
Han kommer visa sig vara USA:s bästa president!

Spot on!
Jag tror bara att detta kommer att resultera i nånting positivt!

Ett stort jävla FUCK YOU till PK-maffian

En liten vink till svenska politiker...lyssna på folket.
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Fantastiskt tal. Får rysningar.

Han har inte ens svurits in till president ännu, men är redan mer presidentlik än både Bush och Obama.

Trump!!

Det var bättre än väntat.

Det var ganska klart för alla att han skulle tona ner sin attityd och agera mer som en President efter att ha vunnit.

Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Var är HRC? Inte ett ord i TV...

Beklämmande. Ringde iaf och erkände sig besegrad men att inte hålla ett tal är anmärkningsvärt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det känns som att jag i 1930 talet och Hitler kommer snart i makt. Vad är det som händer?
Din hjärna fylls av billig propaganda?
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Absolut! Trump kommer få ett eget huvud på Mount Rushmore.

Haha! har följt valrörelsen sedan oktober förra året men om detta inträffar kommer jag börja tro på Kek på riktigt Helt fantastiskt för övrigt, det finns goda möjligheter till riktig förändring även under första perioden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in