2016-11-09, 09:15
Medlem
Anton171s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Åkesson på svt1 nu.

Sammanfatta gärna vad han säger då jag inte har möjlighet att lyssna på det nu.
2016-11-09, 09:15
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Jag vill inte alls riva ner din fantastiska optimism eller sätta upp något stopp för dina visioner och ambitioner, som du har varit generös nog att låta oss ta del av här i tråden. Men det jag vet är att Soros och hans gelikar är tusen gånger smartare än jag, och att makten är viktigare för dem än livet.

Ett sketet valresultat är inget de tänker ta hänsyn till, det är ju ändå mest bara äldre vita män som har röstat, dem som Reinfeldt och packet snart vill ställa ut ett sista exemplar av på museum.
¨

Här var vi jävligt negativa.

Men om vi leker med tanken att dom faktiskt bara pissar på demokratin, hur kommer folket reagera?

Menar du att dom kommer fortsätta styra landet via 7th floor group eller kommer det ske öppet?
Och vad tror du isåfall om Trump? Kommer han vara inblandad med 7th eller kommer dom få operera försiktigare och kanske inte ha lika mycket inflytande?

Tycker det är ett intressant scenario och spekulera kring och om jag ska vara helt ärlig så utesluter jag inte detta scenario om dom lyckas styra saker och ting way back behind the scenes.

Samtidigt så tycker jag inte man ska ge upp hoppet direkt.
Utan försöka se det positiva i det hela tills motsatsen blir bevisad. Det här är trots allt en stor vinst för folket och en enorm förlust för globalisterna.

Vore kul att höra lite om dina tankar, du brukar skriva saker värda att läsa
Alltid värt att få läsa om andras synvinklar också.
2016-11-09, 09:16
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Vilken morgon! Helt underbart! Så lite tid, så många feminister och annat könslöst jävla pack jag vill trackasera nu under morgonen. Slödder som under flera år terroriserat mig och många andra med sin blotta existens, sin arrogans, sitt hat, sin hjärntvätt och sina äckliga tjurringar i näsan. Nu jävlar kommer hämnden!

Visst är det fan helt jävla underbart? Så att man får nypa sig i armen nästan.

Snart allt färdigräknat.
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Det var bättre än väntat.

Det var ganska klart för alla att han skulle tona ner sin attityd och agera mer som en President efter att ha vunnit.

Beklämmande. Ringde iaf och erkände sig besegrad men att inte hålla ett tal är anmärkningsvärt.

Jag tror att "ryktena" är sanna. HRC är totalt rasande nu, skriker och gråter. Därför hon inte klarar att visa sig.
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jaha då kan man gå och lägga sig då!
Blir skönt att dricka alla krokodiltårar när man vaknar

Skaffa ett jobb.

Hur lät Filip och Fredrik?
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
USAs nya första dam:

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/79/590x/secondary/The-former-model-previously-stripped-off-GQ-back-in-2000-496625.jpg

Ååååååhhhhhhhhh
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2016-11-09 kl. 09:19.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tycker bara det är respektlöst att direkt dra jämförelse med hitler samtidigt som personen troligen inte har vare sig upplevt det eller har släktingar som varit med om det.
Jag kan dock inte se att Trump blir som Hitler, dels är det en annan tid och det är trots allt USA.
Jag skulle vilja säga att Trump är ett större hot mot världen än vad Hitler var. Samma unkna åsikter om allt främmande - med större makt och närmre till knappen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Vilka kändisar söker medborgarskap i Kanada nu då? Ngn med lista?

Skulle också vilja veta detta.. Will Smith är en av dom som skulle lämna USA.

Förväntar mig också att många studenter begår kollektivt självmord som de utlovat om Trump blir president..

Någon som vet vart jag kan följa dessa händelser lite närmare??
Medlem
pantherTypeGs avatar
Åkesson vågar inte säga att han stödjer Trump. Annars får han hela svensk media på sig
Medlem
Åkesson är vek
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Åkesson på svt1 nu.
EDIT: tvåa på den bollen

Tom Jimmie skulle inte ha valt Trump
Medlem
area50s avatar
Känn eran äckliga, självgoda bubbla spricka & välkomna till livet alla pk-hjon!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in