2016-11-09, 08:28
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Han kan gräva i clinton foundation och hitta nya skandaler.

Dock kan inte Obama benåda sig själv.

Så om man finner grov brottslighet i det Clinton gjort och att Obama benådat henne trots att han t.ex. var inblandad och visste allt om hennes server etc. så är det Treason.

Då kommer Obama i efterhand ställas inför riksrätt och det leder i de flesta fall till dödsstraff!
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlTurner
Det mest avgörande valresultatet sedan 1933?

Vit identitetspolitik och antisemitism håller på att bli en stor folkrörelse i USA och det kommer att sprida sig till Västeuropa. Äntligen!

Det mest avgörande valresultatet sedan demokratins genombrott i hela västvärlden. Soros, alla globalister, media och lobbyister av alla schatteringar ångrar idag bittert att de inte tog bort den sista lilla biten av demokratin, själva valprocessen - för att de var 100% säkra på att de hade manipulerat även den till fulländning, och de var så otroligt kåta på att det hela skulle se demokratiskt ut in i sista detaljen.

Men den lilla detaljen var det som de slant på. Nu är världen en helt annan, sedan några timmar.

Jag tänker verka för nationalism med svenskpatriotiska förtecken och antiglobalism, men inget hindrar oss från att dra åt samma håll i det praktiska.
Senast redigerad av Frappant 2016-11-09 kl. 08:30.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Vad fan sysslar de med, PA från 99% till 89% , fuskar de?

Verkar vara 99%, om du klickar in närmare på PA så är det knappast 10% kvar att rapportera av alla ställen. Knappt något kvar.
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Om du vill veta varför många i europa tycker Trump är bra så får du nu ta en titt på hur det kommer förändra konflikter runt om i världen, vilka relationer kommer förbättras, vilka länder kommer tack vare detta få en drastisk minskad risk för väpnad konflikt?

Sen är det viktigt att du kollar vilka krafter som stog bakom Hillary och sen får du dra slutsaters om varför det är bra själv.

Tycker du ska leta upp lite själv och forma din egen åsikt istället för att folk ska säga vad som är bra.
Brukar alltid bli bäst så. Bättre med insikt i det hela än att kopiera åsikter från andra, vare sig det är från flashback eller Aftonbladet.
Haha! Absolut. Jag tror att Sanders hade varit det bästa.
Jag skrev som jag gjorde för att avkräva ett svar. Det är enkelt att tycka saker men att vederlägga dem desto svårare. Hillary är korrupt men Donald är värre, mycket mycket värre.
Medlem
Lider rösträknarna av dyskalkyli eller varför i helvete tar det så lång tid?
Medlem
NirvanAs avatar
Vad fan äre som händer???
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Vad kommer att hända med Clinton nu??

Och vad kommer att hända med muslimerna?
Förhoppningsvis skickas alla till ett arbetsläger i öknen i Nevada.
Medlem
Rickuzs avatar
Äcklet Fredrik Reinfeldt i studion hos SVT nu.

Hackar direkt på att Trump är vit äldre man.
Medlem
SoldatenCarls avatar
Våran ärade kejsare Trump är snart i makten! Wohooo!

Hur har ni flashbackare tänkt att fira/sörja denna strålande seger/nederlag?
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannexx
Hillary packar nog väskorna för att fly landet nu...

Det är hon nog inte ensam om...
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Nu försvann röster på cnn's sida?

Är det någon slags statskupp på gång?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Jag har redan erkänt mig besegrad och att jag får suga orangutangpenis idag
Hehe, det händer även den bäste!

Nu ska det bli spännande att lyssna på Trumps segertal (blev tyvärr inget tal från Hillary idag, som inte erkänt sig besegrad ännu). Undrar om det blir ett tal i samma andra som under valrörelsen, eller om vi nu kommer få se en aningens mer seriös sida av honom som blickar framåt mot de kommande fyra åren?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in