2016-11-09, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Obama är president till nu mitten av januari och på sin sista dag i ämbetet kommer han givet att benåda Hillary för allt och efter det kan Trump väl vid makt inte göra så mycket.

Var inte så säker på det. Jag kan tänka mig att vi får se Obama släpas ut i kedjor innan kvällen.
Medlem
Någon måste skapa en samlingstråd med gråtande feminister, kommer nog dyka upp flera guldkorn.
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Är det bekräftat att hon gör en "trump"?

Ord vs handling. Igen
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiha
Är det nu Trump skickar HLC till Guantanamo?
Det vore nog för det bästa!
Bill också den pedofilen och våldtäktsmannen
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
riggat betyder inte att röstmaskiner eller räkningen är manipulerat, utan en tyst(ibland högljudd) överenskommelse att bekämpa uppstickare med de flesta medel, tänk stort så förstår du nog.

Än har han inte svurits in som president även om han vunnit valet!

Du menar ungefär som när du och jag väljer vilket parti vi röstar på? Mjo, jag och andra sossar har en tyst överenskommelse om att rösta på S. Anser du det vara fel att göra?
Tramsputte.

Good luck mr president Trump of Americas (fuck yeah)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Känns som vi som lever i väst är körda med detta valsystem vi har idag, människor är för korkade o dåligt insatta för att rösta.
Krävs att man han ngt viktningssystem för röster där man får poäng på den utbildningsnivå och hur mycket man betalar i skatt eller nått. Annars går det åt helvete. Se brexit, se högern framgångar i EU. SD framgångar i Sverige tex.

😢
Det röd/bruna träcket gör sig till känna. Demokrati är inte lätt; en person en röst, ni totalitära lär inte få det lätt i framtiden.

Skärmdumpat din post!
Medlem
Sperssons avatar
.
Vad kommer att hända med Clinton nu??

Och vad kommer att hända med muslimerna?
Medlem
Undertecknad sov igenom hela valet, och fick således det glada beskedet till frukosten. Hurra!

Jag hoppas att Clintonväljarna inser med tidens gång att en president som prioriterar kändisar, sitt egna rykte, och en humanistisk nationalbild, framför en president som faktiskt släpar fram samhällsproblemen i ljuset och bearbetar dem, inte är att föredra.

Obama har redan testat den metoden, och var hatad i västvärlden mot slutet av sitt presidentskap.
Medlem
pepsi haxs avatar
Nu försvann röster på cnn's sida?
2016-11-09, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Absolut men han har en poäng i att de flesta tyvärr inte är speciellt intelligenta. Det är bara att titta på de barnsliga reaktionerna i denna tråd. Seriösa människor utropar inte glädjevrål och skämtar om att ha en sexistisk människa till president som dessutom tror klimatproblemet är en konspiration.

Att han är sexistisk gör honom inte till en dålig president. Du måste förstå att de finns en värld utanför för Sverige, där pojkar leker med vapen och flickor med dockor, där pappor börja fostra sina barn ifrån 3 ålders och uppåt.
Medlem
Deatheads avatar
Märkligt med Pennsylvania...
Medlem
Trump påväg hålla tal http://edition.cnn.com/2016/11/07/politics/live-election-results-coverage/index.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in