2016-11-09, 08:13
Medlem
sebastian_s avatar
Kan de rapportera in resultatet nu för jävelen!!!!!!????
Medlem
enklistras avatar
Detta bör inte vara speciellt bra för det Sverige som jag vill se. Svensk media och politikelit har ju varit väldigt negativ mot Trump vilket bör betyda att vi inte alls är lila sugna på att gå med i Nato. Trump har även sagt att villkoren för att vara en natomedlem ska bli svårare och dyrare. Trump är nog heller inte så sugen på att ha med politiker i Nato. Ibland önskar man bara att våra politiker och media höll käften.
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Hahaha trump kommer köra landet i botten känner jag på mig, varför tror du Assange och Putin stöttade trump? Inte för att dem vill se ett stabilare USA iallafall.
Kolla bara på hur börserna rasade direkt, kommer va ekonomisk kris i USA inom 2 år!
Banksystemet som det är idag kan skapa en ekonomisk kris, och visst eftersom de inte har fått som de har velat i det här valet så kan det vara rätt som du säger.
Trump är dock inte skyldig till en framtida ekonomisk kris.
2016-11-09, 08:14
Medlem
Triremers avatar
Vad gör Clinton? Jag vill se henne oavsett om hon gråter, deppar eller har panikattack.
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det har stått klart i flera timmar att Trump blir nästa president. Är Paula dum i huvudet?

Marcus var den enda "experten" i svensk media som fick rätt.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Vilken morgon! Helt underbart! Så lite tid, så många feminister och annat könslöst jävla pack jag vill trackasera nu under morgonen. Slödder som under flera år terroriserat mig och många andra med sin blotta existens, sin arrogans, sitt hat, sin hjärntvätt och sina äckliga tjurringar i näsan. Nu jävlar kommer hämnden!

Grab them by the pussy bro!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smogerz
När håller Trump sitt segertal?

Frågan är väl snarare om han låter sig installeras som president redan idag eller om han väntar till 20 jan som är brukligt?
Medlem
bludderbladders avatar
Tydligen lugnt, Hillary är bara dyngrak och kan inte sätta samman en enda mening
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Är det bekräftat att hon gör en "trump"?
John Pedesta höll ett bagdad-bob tal nyss på demokraternas HQ att kampen fortsätter och att alla röster inte räknats.
2016-11-09, 08:15
Medlem
Innerfittefetts avatar
Ingen kommentar från Arnstad ännu?
Medlem
ImWorthlesss avatar
Dagens prognos på facebook: "extrema vänsterfeministiskavego-tårar dryper in över morgonen med risk för översvämningar"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
SVT:

"Hon kanske är för chockad för att kunna hålla ett tal just nu"
Ja, i ärlighetens namn har hon fått sin beskärda del av käftsmällar. Först klar ledning mot neger-Obama som hon tappade valet till, och nu tappar hon en klar favoritposition till en skränig Trump i sitt andra president-race

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in