2016-11-09, 08:12
Medlem
SVT:

"Hon kanske är för chockad för att kunna hålla ett tal just nu"
Medlem
johanjosefssons avatar
Vilken morgon! Helt underbart! Så lite tid, så många feminister och annat könslöst jävla pack jag vill trackasera nu under morgonen. Slödder som under flera år terroriserat mig och många andra med sin blotta existens, sin arrogans, sitt hat, sin hjärntvätt och sina äckliga tjurringar i näsan. Nu jävlar kommer hämnden!
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesuijuliusceasar
svensk massmedia= trump är rasist, nazist ,kvinno hatare och bla bla bla han kan inte twittra dom tog hans twitter och hans mobil ahhahahahahahah ni är ju för fan helt sjuka i huvudet.värre än ddr stasi

underdog donnie, han pippade och fistade sönder er helt ensam med egna pengar utan hollywood och massa skit.pussies!

ät nu med en sked. riktigt god spirit baj cooking önskar vi alla eder alla
Glöm inte att alla som röstat Trump är rasister, kvinnofientliga, outbildade, arga vita män från rostbältet!
Herregud, svensk media! Hade jag NÅGON respekt för er innan så var den som bortblåst nu.
Medlem
Xunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Enligt AP har Trump nu även vunnit Pennsylvania. Det innebär väl att han är president med råge?

Japp, och Wisconsin och Michigan är stabil till Trump just nu. Blir seger med råge
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Corey Lewandowski är så jäkla obstinat och stirrig och dryg.... och... och... alldeles underbar! Ligg på häxan för att hon inte accepterar valutgången nu!

Än så länge har de väl bara hänvisat till att rösträkningen inte är färdig?

Men visst, medias uppblåsning av Trumps vägran att till 100% acceptera valresultatet på förhand var ju idiotiskt.

Visst att man kunde kritisera hans konspiratoriska utspel, men ska man till 100% acceptera ett valresultat måste man ju först veta att valet gått rätt till - går ju knappast på förhand.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Vilka kändisar söker medborgarskap i Kanada nu då? Ngn med lista?

Madona kan inte hon lovade alla som röstade på clittan en avsugning, någon som kan räkna hur lång tid det tar?.
2016-11-09, 08:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
När det är avgjort.

Men det är det liksom. Kommer ju krävas att det blir flera stater då som nu om Hillary vill tjafsa att det ska omräknas...
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLKKK
Så de är alltså Clinton som inte accepterar valresultatet. Inte oväntat!

Är det bekräftat att hon gör en "trump"?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Det gör hon väl rätt i. Vem vill bo kvar där nu som inte är mentalt efterbliven

Det var vanligt folk som röstade nej till Hillary o pk.

Den självförhärligande eliten av lata självgoda hipsters som föraktar hederlig arbetarklass som förlorar sina jobb pga globalismen kunde inte fått en bättre pungspark än detta.
Medlem
Vi väntar bara på Wisconsin som kommer komma in vilken minut som helst som en vinst för Trump, sedan kommer talet ett tag efter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Länka det ni tittar på!
fox: http://vaughnlive.tv/newzviewz
cnn är bättre när de zoomar in på enskilda delstater: http://edition.cnn.com/

på cnn-sidan kan du även se siffrorna uppdateras i realtid.
Medlem
Frappants avatar
Idag var fjärde gången i mitt liv när jag kände mig riktigt glad.

Vad allt det här innebär vet jag inte. Jag ser förhoppningsfullt fram emot att få ta del av förutskickelser från vassare bedömare än jag själv. Men jag ser nu att hela världspolitikens glaspärlespel har genomgått en avgörande vändning. Trump är förgöraren, förnyaren och ödets redskap - han visar vägen mot en rimligare värld.

Med all sin kraft och förmåga är han ingen Messias, utan det han gör är att han visar vägen. Tro, hopp och arbete är det vi får tillhandahålla själva, men det är är lättare att tro idag än igår, och det är lättare att hoppas på imorgon, och arbetet vi har framför oss kommer att kännas lättare än någonsin.

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag,
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag,
men ibland blir den aldrig densamma mer.

(Alf Henrikson)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in