Stick. Trump är mer än meme. Detta är mer än en enskild person.
Detta är slutet på det gamla och börja på det nya.
Bäst att du vänjer dig att din världsbild är utdaterad. Dags att acceptera det och välkomna förändring.
Detta kommer sprida sig genom hela väst. Nu är det vår tur.
Den tysta majoriteten tar tillbaka det som tillhör oss.
Vi tar tillbaka våra länder från globalistiska intressen som gynnar varken folk eller land.
Du kan antingen försöka acceptera och förstå eller flytta vidare någon annan stans.
Kan bli svårt att hitta någon ställe i europa dock då detta kommer ske överallt.
Vi har nu världens mäktigaste man vid vår sida. Vi delar värderingar, ideologi och vision för framtiden.
Denna vinst har satt något i rullning som inte kommer gå att stoppa.
Folket kommer inse att man måste inte böja sig för EU och globalisterna som rövknullar hela kontinenten. Kan folket ta tillbaka USA så kan vi ta tillbaka europa, sanna mina ord.
Embrace the change or leave. Din och dina gelikars tid är förbi och era galenskaper har längre ingen plats i vårt samhälle. Feminism, anti-rasism, särlagstiftningar som är negativa för ursprungsbefolkningen allt sånt är inget annat än förtryck och tyranni och kommer sakta men säkert lösas upp nu när vi har en stark ledare i form av Trump.
Ut med det gamla, in med det nya. Alla folkslag har rätt till sitt eget land, punkt. Detta gäller även Sverige och svenskarna. Och alla folkslag har rätt att inte förtryckas av lagar som gynnar främlingar i sitt eget land. Alla folkslag har rätt till att gå före en invandrare i bostadskön i sitt eget land. Alla folkslag har rätt att få förtur till jobb i sitt eget land. Och Sverige tillhör svenskarna, inte invandrare mitt i livet.
Nu tar vi tillbaka det som globalisterna har stulit från oss.
Detta är vad som komma skall. Vindarna blåser i rätt riktning.
Vänta dig liknande i Frankrike, Tyskland, Danmark, Finland osv.
Det kommer inte ta en dag, en vecka, en månad. Men jag kan garantera dig att inom 1-2 år kommer förändringarna vara igång även här i lilla Sverige.
Så... Jag förstår att det är svårt att acceptera det som just nu sker då detta är motsatsen till din världsbild, ideologi. Du har blivit programmerad att detta är fel även fast det är helt tvärtom.
Detta är hur världen borde funka och skulle fungerat om inte globalisterna la sig i och styrde världen i den riktning som gynnar dom.
Hoppas du inser att det är så det ligger till. Du är välkommen in i värmen och jobba för förändring med oss, tillsammans kan vi vända spiralen vi är i. Men gör du motstånd kommer du bli utsktrattad, mobbad och hånad. Precis det ni har utsatt oss för.
Trevlig fortsatt
independence day
PS. Praise Kek!
(ses i kungsan
12e november)