2016-11-09, 06:14
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av difiderad
Alaska är 110% republikanskt

Lika säkert som California är motsatsen
Haha ja det voro konstigt om Alaska blivit libtards över en natt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Cuck.
Du skiter i resten av världen och tänker enbart på Sverige när du samtidigt verkar vara väldigt bitter och rädd för Trumps seger.
Du tror inte att 4 år till med PK-lull och daltande med människor i det stora västerländska flaggskeppet USA hade gett en negativ verkan på resten av västvärlden?
Idag segrade demokratin, ingen mer mobbning i media eller av etablissemanget.
Underdogen segrade.
Hur fan är jag cuck då jag ser till Sveriges bästa i första hand och inte USAs (som du).
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Alex Jones går nu officiellt ut med Trump som segrare.
Medlem
Snapcounts avatar
Hur är/blev det förresten med det generella valdeltagandet i detta val ?

(någon som vet)
Medlem
Utropa Trump till vinnare nu då så att jag kan se på hans tal och sen sova. Sätter en gräns på sju sen ger jag mig oavsett.

Har folket här stannat uppe hela natten eller är det några som har vaknat nyss?
Medlem
Studsbolls avatar
Underbart. Nu yrar SVT om att Häxan förlorade för att hon är kvinna. "Först och främst för att hon är kvinna". Vilka pajasar!
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chevroletimpala
Det sjukaste i detta val är ändå att enbart 1/3 av landets befolkning har röstat.
Inte alla är röstberättigade.
Medlem
Heil Donald Trump!!! YES!!

Äntligen kan man börja tro på mänslikgheten igen - kommer svassa runt med lätta steg och brett leende på jobbet idag. GRATTIS till alla FB-krigare som hållit pk-trollen stången under denna höst - och förhoppningsvis också cashat in på vadslagning, det är ni värda!

Underbara livebilder från Dem's valvaka (fox news):
http://video.foxnews.com/v/5199651171001/?#sp=watch-live

Påminner om minerna i vissa läger när SD kom in i Riksdagen. Obetalbart!

Yippie!
2016-11-09, 06:15
Medlem
C0ws avatar
SVT säger att Trump har vunnit! Fyfan vad ledsna och förvirrade miner!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av plong91
Tror ni att man kommer att kunna utnyttja Bradley-effekten även i svenska valet 2018?

Eller kommer opinionsmätningar börja att kompensera för effekten?
Kommer media vara mer försiktiga och anpassa sig efter den?

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Så låter det efter varje omröstning nu för tiden, eller val. Förberedd dig för valet 2018, då kommer alla opinionsmätningar visa att SD absolut får max 18-19 %. Men de kommer få minst 30. Sanna mina ord.

De fattar helt enkelt inte att folk är så jävla trötta på dem(=MSM och kulturmarxisterna). De lever så hårt i sin bubbla att de förstår inte vanligt folk. Förakt är ett effektivt sätt att bli blind av.

Jo, det visste ju alla att pollarna var riggade så inget direkt att skryta om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Anna Hedenmos medsittare statsvetaren Henrik är den enda vettiga svensken i natt. - Han sa att folket röstat mot alla eliter av alla de slag, akademiska, medie-eliten osv. Folk är trötta på dem.

Precis så tolkar jag det också.

Folket skickar ett stort långfinger till etablissemanget och dom är helt förvånade i sin lilla bubbla.
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad jag har sett så verkar det som vita kvinnor och män är nästan helt uteslutande de ända som har röstat på honom i vissa stater medan alla minoriteter har röstat på Clinton så det är inte helt säkert.

Helt galen slutsats. Minoriteterna har också röstat för Trump, därav den troliga jordskredssegern. Sluta tjata om vita, latinos osv. Det får vara nog med detta tjafs om hudfärg nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in