På Svt säger dom nu att det är mycket osäkert fortfarande vem som vinner.
SVT säger alltid mycket dumt. Det är så klart som det kan bli. Nu vill SVT blanda bort korten och få det till att det var ren otur att Häxan inte vann.
Tydligen är alla män som är vita och fortfarande har basröst och testosteron i kroppen "arga". Kanske dags för femnazietablisemanget att revidera sin idealbild av mannen som en kärring?
Visst, det är mycket han lovat. Ta tillbaka tillverkning från Kina, förbjud aborter, lämna NATO, stäng gränserna, sänk skatter för de rikaste, ta bort välfärd, öka militären, mera fossila bränslen, tillåt utsläpp... osv osv.
En djävla idiot har blivit president - hurra!
Din uthållighet är imponerande. Du håller dig uppe för att få tillfälle att utbyta oförskämdheter.
Varför talar man endast om de arga vita männen? Kvinnor och minoriteter måste också ha röstat på honom.
Vad jag har sett så verkar det som vita kvinnor och män är nästan helt uteslutande de ända som har röstat på honom i vissa stater medan alla minoriteter har röstat på Clinton så det är inte helt säkert.
Nu har han dragit om i PA med, blir nog 300+ det här
Fint att vakna till en fin vinst senare idag, och grattis alla ni som vågade tro på er själva och betta hårt på Trumpen trots all tung falsk propaganda från media
Senast redigerad av PhantasyStar 2016-11-09 kl. 06:15.
Bra fråga. Jag kommer nog (beroende på hur börsen/bolagen faller) Börja köpa redan imorgon. Jag kommer dock att köpa i omgångar i hopp om att få ett bra snitt.
Kanske kan vi bli lika rika som Trump. Synd bara att jag suger på aktier, får hålla mig till mina fonder istället.