2016-11-08, 20:43
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Chattade nyss med en USA-stationerad barndomsvän som jobber för ett politiskt analysföretag. Man vet aldrig skrev han, men det luktar onekligen seger med god marginal för Clinton.

så det är väl dags att alla flashbacks alla foliehattar börjar slipa på konspirationesteorier för hur valet riggats

Vilket företag jobbar han för?
2016-11-08, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av capodaster
VALVAKOR
Filip och Fredrik 23.00
Ingrid&Conrad
Svtplay 22.30
Tv4
Cnn
Fox news
Radio-P1
Aftonbladet
Expressen
GP
Red Ice TV
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Du är medveten om att Trump är äldre än Clinton hoppas jag.

Ja hela 2år oj oj det var mycket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Chattade nyss med en USA-stationerad barndomsvän som jobber för ett politiskt analysföretag. Man vet aldrig skrev han, men det luktar onekligen seger med god marginal för Clinton.

så det är väl dags att alla flashbacks alla foliehattar börjar slipa på konspirationesteorier för hur valet riggats

Ja för det är ju så jävla osannolikt att nåt sånt skulle kunna hända. Finns redan tecken på fusk.
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
TRump kan vinna:

PA
MI

Men tror att Florida blir för svårt otroligt svår stat och lätt att fuska i.

Var får du dina siffror från? Drar du dem ur röven? Reps leder dagens röstning i FL enligt alla tillgängliga siffror med +6 - +10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
TRump kan vinna:

PA
MI

Men tror att Florida blir för svårt otroligt svår stat och lätt att fuska i.

Varför är det lätt att fuska där? Källa på det?

Fy FAN jag mår inte bra av detta presidentval. Det verkar så kört. Här i Sverige hoppas jag naturligtvis att SD blir mycket stora och starka.
Medlem
Felstavarens avatar
Följer alla möjliga sidor och streams samtidigt som jag lyssnar på Wolfmother - Joker and the thief. Herrejävlar, den här låten känns nästan profetisk!
Bannlyst
We gonna make America great again go Trump
2016-11-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Måste säga att jag förväntade mig ett betydligt större försprång för demokraterna i Florida.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om Trump tar Florida nu.

Är det Floridas kubaner som folk underskattar? Dessa röstar knappast på Clinton.

Breitbart hade en artikel igår om att invånare med haitiskt ursprung kunde få betydelse till Trumps fördel på grund av hur Clinton Foundation exploaterade katastrofen efter jordbävningen 2010.

Citat:
“Haitian-American voters also aren’t giving Clinton the kind of support other Democratic candidates are accustomed to in an election where every vote is critical,” the Miami Herald reported.

“The Haitians [have] spent years trashing the Clinton’s for screwing them over and turning the tragic earthquake that rocked the tiny Caribbean country in 2010 into a lucrative venture for their closest allies,” Breitbart News has previously reported.
http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/11/07/haitis-revenge-haitian-americans-position-exact-revenge-clintons-delivering-florida-trump/

Det bor ca 150 000 haiti-amerikaner (?) i Florida.
2016-11-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Ja hela 2år oj oj det var mycket.

Fetma och den åldern för män brukar betyda en hel del hälsoproblem.
2016-11-08, 20:46
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Ja för det är ju så jävla osannolikt att nåt sånt skulle kunna hända. Finns redan tecken på fusk.

Att det i någon vallokal fuskas å republikaner eller demokraters fördel är väl ganska sannolikt. Att det skulle avgöra valet är osannolikt.
2016-11-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Var får du dina siffror från? Drar du dem ur röven? Reps leder dagens röstning i FL enligt alla tillgängliga siffror med +6 - +10

Enkelt finns inte tillräckligt med vita i norra Florida för att vinna.

Det går att vinna om latinos inte dyker upp men de verkar ha gjort det den här gången.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in