2016-11-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Som har tippat Hillary vinst? Allihopa.

Fast Marcus tippade seger för Trump.
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Demokraterna är mer höger än moderaterna och har hårdare krav på invandrare och flyktingar än SD. Svensk media och sjuklövare är för dumma för att förstå det.
Hade Demokraterna varit ett europeiskt parti så hade de ansetts vara ett högerpopulistiskt parti, och Hillary Clinton hade jämförts med Marine Le Pen.

Men för USA verkar andra parametrar råda.
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har följt valet ett tag nu och tittat på intervjuer från väljare. Det som skrämmer mig är hur korkade jänkarna är och främst de som säger sig vara Trump anhängare. Massor verkar tro på konspirationsteorier om att valet är riggat och att de stora mediebolagen tidningar tv etc. ljuger sitt egna folk rakt upp i ansiktet. Och det är inte bara rednecks o wt utan vanlig medieklass. Liknande skit ser vi i Sverige men här är det mest SD svansen som kör med sånt.
Skrämmande faktiskt.

Trump har 95% av media emot sig. Fox News är antagligen den enda kanal som är vänligt inställda mot Trump. Självklart ser folket igenom det. Ett ex: Trump anklagades för våldtäkt mot barn. Det spreds av alla stora kanaler. Nu är åtalet helt nerlagt. Hur många har följt upp att åtalet lagts ner?

Om du hänger på forum bland svenska muslimer ska du se att muslimer likt SD:are är konspiratorisk lagd.
2016-11-08, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men var från idag då och det är liksom fortsatt bara lunchtid i USA = man har inte fått in alla svar ännu? Trenden var ju dock tydligt från nu november 3 att avståndet bara minskade.

Bara så du förstår mig rätt. Jag önskar inget hellre just nu än att Trump vinner. Det är t o m så illa att jag inte vågar bli glad över några nyheter utan att dom är tillräckligt säkerställda. Vore det inte konstigt att släppa undersökningen innan den var slutförd? Att avståndet minskat är vi dock helt överens om.
2016-11-08, 20:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Hur kan dom veta det? Folk kan ju ha blivit utsatta utan att märka något.

Och nej, det är skit korkat. Men vad spelar det för roll när folk som du (och media) försvarar det med näbbar och klor? "Det var bara ett slumpmässigt fel".

Märkligt att denna slump jobbar i favör för demokraterna.
Som har blivit filmade där dom erkänner att dom valfuskar.

Märkligt att det händer på exakt det sätt folk har varnat för.

Märkligt att det händer i viktiga battlegroundstates som demokraterna måste vinna för att ta hem valet.

Mycket slumpmässigt på samma gång.

Spela roll om det är ett korkat och uppenbart sätt när MSM inte ens rapporterar om det och nyttiga idioter som du försvarar fusket.

Lär dig skilja på fusk och fel. Vem hade varnat för exakt det här sättet att "fuska", ett sätt att fuska där röstaren ser på en skärm att det blev fel och sen kan ändra sin röst?
Sken att de pratar om det problem som uppstått säger snarare att systemet fungerar, det upptäcks och justeras utan att mörkas.

Är inte USA Today Network en del av MSM?
2016-11-08, 20:25
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenHorne
Herregud, jag bara undrade om ni började bli nervösa. Jag har ingen direkt källa, jag tror inte det är avgjort, men om man ser till polls och latin-amerikanska rörelser verkar det inte så bra. Bara en användare verkar ha svarat på min fråga, som inte var det minsta tendentiös. Du kan vara en naiv fan som tror att hatfull retorik någonsin kommer resultera i någon form av maktposition. Om något kan ditt inlägg tolkas som att Trump-supporters är precis vad media utmålar dem som: aggressiva, misogyna idioter som lever i en fantasivärld för att undgå sin patetiska tillvaro.

Och innan hela tråden börjar attackera mig, nej, jag tror inte att så är fallet. Förutom ifråga om citerad användare.

Jag upprepar: Polls är inte ens värda att använda som toapapper.

Lita in på vad pollsen säger. Pollsen är beställda av Trumps fiender.

Urvalet är noga valt för att visa de siffror dom vill.

Pollsen är bara propaganda för att få flocken att rösta rätt. När senast såg du en poll där något anti-establishment ledde?

Ta dina polls till någon annan sida istället för här har dom NOLL värde.
2016-11-08, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Jag upprepar: Polls är inte ens värda att använda som toapapper.

Lita in på vad pollsen säger. Pollsen är beställda av Trumps fiender.

Urvalet är noga valt för att visa de siffror dom vill.

Pollsen är bara propaganda för att få flocken att rösta rätt. När senast såg du en poll där något anti-establishment ledde?

Ta dina polls till någon annan sida istället för här har dom NOLL värde.
Sjuka är ju att det inte bara är demokraterna som riggar, det är även "republikaner" som gör anti trump polls. Han gör eliten väldigt nervös i uniparty systemet.
2016-11-08, 20:27
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Lär dig skilja på fusk och fel. Vem hade varnat för exakt det här sättet att "fuska", ett sätt att fuska där röstaren ser på en skärm att det blev fel och sen kan ändra sin röst?
Sken att de pratar om det problem som uppstått säger snarare att systemet fungerar, det upptäcks och justeras utan att mörkas.

Är inte USA Today Network en del av MSM?

Att det poppar upp nån gömd artikel här och där räknar jag inte som att MSM rapporterar om det.

Hade det varit ombytta roller hade VARENDA tidning haft det på löpsedeln.

Jävligt lägligt att det blev fel till demokraternas favör i en battlegroundstate som så gott som måste vinnas för att ta hem valet.
2016-11-08, 20:28
Medlem
bludderbladders avatar
http://www.washingtonexaminer.com/voto-secreto-trump-most-hispanics-back-deportation-want-immigration-cap-cut-in-half/article/2606769

Trump Voto Secreto

mer bad news för häxan
2016-11-08, 20:28
Medlem
Zloths avatar
Måste säga att jag förväntade mig ett betydligt större försprång för demokraterna i Florida.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om Trump tar Florida nu.

Är det Floridas kubaner som folk underskattar? Dessa röstar knappast på Clinton.
2016-11-08, 20:29
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenHorne
Börjar ni Trump-supportrar bli nervösa? Det tycks gå mot en förlust för honom, trots allt.

Har inget eget intresse i att Trump vinner, mer en fanboy om man får uttrycka sig så löjligt. Däremot tror jag att Hillary kommer fortsätta i samma linje som USA drivits tidigare där krig i MENA länder råder och Europa spammas med migranter i outtömlig källa. Samt att de lån som USA har kommer fortsätta driva deras ekonomi och istället för 17 triljoner i lån nu blir 40 triljoner om åtta år när Hillary suttit sina två perioder. Då är det kört för dem.
2016-11-08, 20:29
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Sjuka är ju att det inte bara är demokraterna som riggar, det är även "republikaner" som gör anti trump polls. Han gör eliten väldigt nervös i uniparty systemet.

Ja, det är sanslöst.

Hela makteliten har enats mot Trump. World-wide, inte bara den amerikanska eliten.

Hur folk inte kan se igenom detta är helt sanslöst.

Det sjukaste är ju dock att vänsterrörelsen stöder Clinton
Okej, dom behöver inte stödja Trump men att dom är så pro-Hillary är så jävla skadat.

Dom krafter dom en gång kravallade över i GBG är nu exakt samma intressen dom försvarar.
Ironiskt, visst?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in