2016-11-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har följt valet ett tag nu och tittat på intervjuer från väljare. Det som skrämmer mig är hur korkade jänkarna är och främst de som säger sig vara Trump anhängare. Massor verkar tro på konspirationsteorier om att valet är riggat och att de stora mediebolagen tidningar tv etc. ljuger sitt egna folk rakt upp i ansiktet. Och det är inte bara rednecks o wt utan vanlig medieklass. Liknande skit ser vi i Sverige men här är det mest SD svansen som kör med sånt.
Skrämmande faktiskt.

Fast att medierna ljuger folk upp i ansiktet är fakta. Enbart någon som varit gömd i en håla i 10 år kan tro något annat.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Och de fixade felet och de tror inte att någon felaktig röst lagts pga maskinfelet.
Smart sätt att lura systemet att den som röstar faktiskt ser att det blev fel, helsmart.

Du levde i förhoppning att hela valet skulle genomföras utan att ett enda fel upptäcks?

Hur kan dom veta det? Folk kan ju ha blivit utsatta utan att märka något.

Och nej, det är skit korkat. Men vad spelar det för roll när folk som du (och media) försvarar det med näbbar och klor? "Det var bara ett slumpmässigt fel".

Märkligt att denna slump jobbar i favör för demokraterna.
Som har blivit filmade där dom erkänner att dom valfuskar.

Märkligt att det händer på exakt det sätt folk har varnat för.

Märkligt att det händer i viktiga battlegroundstates som demokraterna måste vinna för att ta hem valet.

Mycket slumpmässigt på samma gång.

Spela roll om det är ett korkat och uppenbart sätt när MSM inte ens rapporterar om det och nyttiga idioter som du försvarar fusket.
Medlem
Det känns härligt att sitta och lyssna på Alex Jones. Jag brukar inte lyssna på honom i vanliga fall men ikväll är ju speciellt och han känns over-the-top på ett väldigt skönt sätt. Inte direkt så att det finns så mycket bättre alternativ i alla fall.
Medlem
catforwardpowers avatar
Alla verklighetsförnekare från alla håll och kanter försöker såklart hålla fast vid sin lögn in i det sista. Inte alls förvånande. Finns ingen som helst statistik bevisad än så länge att Clinton går mot vinst eller ens leder. Det är bara tomma ord i sista minuten för att försöka få Trump-väljarna att känna att det är hopplöst.
2016-11-08, 20:19
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har följt valet ett tag nu och tittat på intervjuer från väljare. Det som skrämmer mig är hur korkade jänkarna är och främst de som säger sig vara Trump anhängare. Massor verkar tro på konspirationsteorier om att valet är riggat och att de stora mediebolagen tidningar tv etc. ljuger sitt egna folk rakt upp i ansiktet. Och det är inte bara rednecks o wt utan vanlig medieklass. Liknande skit ser vi i Sverige men här är det mest SD svansen som kör med sånt.
Skrämmande faktiskt.
Tycker som du. Märkligt att politiker kommer undan med att ljuga rakt ut in i fejset på folk. Folk har inget eget kritiskt tänkande... lite 1984 vibbar.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Här har ni bild på pollen som det trixades med: https://pbs.twimg.com/media/Cwwz7iXXEAAPMt3.jpg:large
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Är det inte lite märkligt att det är så mycket färre i den sista undersökningen?

Jo men var från idag då och det är liksom fortsatt bara lunchtid i USA = man har inte fått in alla svar ännu? Trenden var ju dock tydligt från nu november 3 att avståndet bara minskade.
2016-11-08, 20:20
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Det känns härligt att sitta och lyssna på Alex Jones. Jag brukar inte lyssna på honom i vanliga fall men ikväll är ju speciellt och han känns over-the-top på ett väldigt skönt sätt. Inte direkt så att det finns så mycket bättre alternativ i alla fall.

Får huvudvärk av den mannen. Ibland känns det som att han är på väg till något bra ställe, men så får han ett av sina frispel och tuggar fradga. Men jag är tacksam för variationen i PK-land.
2016-11-08, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Skrämmande att du är så naiv! Riktigt skrämmande! Du är själv en produkt av svensk hjärntvätt - helt jävla rubbad. Totalt omedveten om politiska realiteter!

https://worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/results/total

Sverige: 62% Clinton

Tredje världen håla.
2016-11-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Får huvudvärk av den mannen. Ibland känns det som att han är på väg till något bra ställe, men så får han ett av sina frispel och tuggar fradga. Men jag är tacksam för variationen i PK-land.

Jag har bara lyssnat på han i typ 20 minuter så det finns en möjlighet att även jag får huvudverk och byter kanal.
2016-11-08, 20:22
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Jag undrar om inte Marcus är republikan. Har aldrig sett någon som helst antydan till aggressioner mot Trump. Dessutom tippade han seger för Trump i valet i lördags. Finns det någon Hilkaryfan som gjort något liknande?

Som har tippat Hillary vinst? Allihopa.
2016-11-08, 20:22
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Säger han stöddigt, som om horan Clinton inte kommer sänka världen hon heller. Naiva fan
Herregud, jag bara undrade om ni började bli nervösa. Jag har ingen direkt källa, jag tror inte det är avgjort, men om man ser till polls och latin-amerikanska rörelser verkar det inte så bra. Bara en användare verkar ha svarat på min fråga, som inte var det minsta tendentiös. Du kan vara en naiv fan som tror att hatfull retorik någonsin kommer resultera i någon form av maktposition. Om något kan ditt inlägg tolkas som att Trump-supporters är precis vad media utmålar dem som: aggressiva, misogyna idioter som lever i en fantasivärld för att undgå sin patetiska tillvaro.

Och innan hela tråden börjar attackera mig, nej, jag tror inte att så är fallet. Förutom ifråga om citerad användare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in