2016-11-08, 20:15
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenHorne
Börjar ni Trump-supportrar bli nervösa? Det tycks gå mot en förlust för honom, trots allt.

Det följer samma mönster som Brexit och du vet hur det slutade.
2016-11-08, 20:15
Medlem
AussieRedMans avatar
Har följt valet ett tag nu och tittat på intervjuer från väljare. Det som skrämmer mig är hur korkade jänkarna är och främst de som säger sig vara Trump anhängare. Massor verkar tro på konspirationsteorier om att valet är riggat och att de stora mediebolagen tidningar tv etc. ljuger sitt egna folk rakt upp i ansiktet. Och det är inte bara rednecks o wt utan vanlig medieklass. Liknande skit ser vi i Sverige men här är det mest SD svansen som kör med sånt.
Skrämmande faktiskt.
2016-11-08, 20:16
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Ay3BQFqpwZk

Voting Machines Down Across the Country, Multiple States Reporting Issues
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access-Denied
Jag hoppas att opinionsundersökningarna inte återspeglar verkligheten alltför väl utan att det faktiskt blir Trump som tar hem detta! Vore kul om han blev vald eftersom han verkar ha en skön personlighet. Intressant att t.ex. se hur möten/diskussioner mellan honom och andra världsledare skulle se ut; om han t.ex. skulle vara lika frispråkig som han varit nu eller om han skulle visa upp en annan "mjukare" sida då.

Folk i hans närhet har ju sagt att han är narcissist så han byter nog inte "stil" i första laget
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Börjar ni Trump-supportrar bli nervösa? Det tycks gå mot en förlust för honom, trots allt.

ja, jag känner mig ju inte säker på en trump vinst, det kan gå hur som helst. men jag hoppas ju att de inte röstar fram clinton...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Källa?

Se för övrigt detta ang. valfusk: http://i.4cdn.org/pol/1478626855770.png

Mina egna ögon, det dom gjorde nyss med att ta bort ett oönskat resultat, har dom gjort vid minst två andra tillfällen varav ett under primärvalen.
Medlem
Demokraterna verkar ha kommit ut på valdagen också i Florida räcker tyvärr inte för Trump där.

Demokraterna vinner oftast sina val i förtidröstning och ser ut som att de gör det igen.
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Funderar mycket på varför de gör så?

Borde det inte vara smartare att trumma ut att det är helt lika, eller att Trump leder mycket knappt, om det nu handlar om att få ut väljarna att rösta på Clinton?

Eller är taktiken mer att folket hänger på en vinnare, eller att Trump-folket ska fås att tro att det är kört så att de inte röstar alls?

Där skrev du det. Trumps följare ska känna att rösten är bortkastad. Trump vinner aldrig. Varför ens röst.
2016-11-08, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Skulle vara tacksam för svar.

När valresultaten började strömma in så ledde brexit, sen tog stay sidan över och dom flesta trodde det var klart, men sen vände det igen och blev jämnt, och på slutet så drog brexit i väg och vann.
Minns detta väl, för jag spelade live och vann 5000 kr

Bettade på stay att vinna med 50-54% odds 1.90, och sen lika mycket på Brexit-vinst odds 3.50, win win situation.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
https://www.youtube.com/watch?v=Ay3BQFqpwZk

Voting Machines Down Across the Country, Multiple States Reporting Issues

Känns ju säkert också att Obama har en massa feds som ser över maskinerna.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har följt valet ett tag nu och tittat på intervjuer från väljare. Det som skrämmer mig är hur korkade jänkarna är och främst de som säger sig vara Trump anhängare. Massor verkar tro på konspirationsteorier om att valet är riggat och att de stora mediebolagen tidningar tv etc. ljuger sitt egna folk rakt upp i ansiktet. Och det är inte bara rednecks o wt utan vanlig medieklass. Liknande skit ser vi i Sverige men här är det mest SD svansen som kör med sånt.
Skrämmande faktiskt.

Vad som är skrämmande är att någon kan vara så fruktansvärt blind som du och låter sig styras varje dag utan en enda egen kritisk tanke.
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Du får passa på att fira nu innan siffrorna är inne, för det kan vara för sent sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in