Citat:
Ursprungligen postat av
Viiru
Du hävdar alltså, på fullt allvar, att de som nån sorts medveten strategi skulle göra sig själva mer urvattnade för att framställa sina konkurrenter i bättre dager? Det var det dummaste jag läst idag, och då har jag ändå läst på en sköljmedelsflaska infotexten "flaskan är snart tom" en cm från bottnen...
"läst på en sköljmedelsflaska" Haha, underbar kommentar..
Kanske inte medveten på det sättet du tänker, dels har de gjort de stått på tårna i väldigt många år! Med stå på tårna menar jag de har gjort sådant som gränsat till genialitet, från tidiga tv-program, till tidigt podcastande till bloggande.. "Det kostar att ligga på topp så att säga"
Därför vill dom karva ut ett format åt sig själva som dom kan "vila" i under resten av sin tid ihop! Typ breaking news som får vara lite puttrande underhållande bara, behöver inte vara välfunnet på den nivån dom egentligen skulle kunna ligga på!
Sedan är wikingsson bara något år från att vara närmare 50 än 40, och det är inte alltid klädsamt bland vänner omgivning man har i samma ålder att vara "FÖR" smart eller "FÖR" rolig! Det väntas att man visar en mer vuxen anpassad stil! Och den anpassade stilen tillåter vare sig att det är för smart, för snuskigt, för drogigt! De är mer origenterade mot "lagom" eller mellanmjölk, och det är ett val! Det är på det sättet jag menar att det är ett val! De realiserar inte den potential dom fortfarande har! Men dom HAR gjort det, och det är det viktiga!