2016-11-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Fast att lågutbildade vita generellt röstar Dems är ju inte sant, det är snarare tvärtom, framförallt i de relativt fattiga delstaterna i södern, som är republikanska som fan, t ex West Virginia, Mississippi, Arkansas, Alabama etc. Detta är bland de absolut fattigaste delstaterna i landet, och att republikanerna vinner här är mer regel än undantag, speciellt under min livstid.
Ja, rent generellt över landet så röstar de nog demokratiskt, men det finns självklart mycket starka republikanska fästen, som t ex bibelbältet, där är det helt andra värden som spelar roll. Det är rätt så kul att snacka politik med taxichaffisar i en del områden. Du behöver bara nämna ordet östkustdemokrat så går de igång rätt så rejält.
2016-11-08, 17:34
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Intressant statistik angående Pinellas County, Florida

http://is.4chan.org/pol/1478621374309.jpg
Bra bra, hoppas flashbackare gräver på i olika countyn och söker tendenser jämfört med förra valet. Tjusningen med amerikanska presidentval är siffernördandet.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmussla
Men.. vad har det med det jag skrev att göra?

Du frågade Y2W hur han visste att Trump hade dom mest engerade väljarna och han svarade med att även pro-Clinton media har sagt detta.

Och du undrade sedan vad det innebar och jag gav en förklaring till vad det innebar.
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
5ggr pengarna på Trumpinator, känns som ett galet överodds.

Så jag slängde in en slant
Inte mer än vad som känns OK att förlora dock

Nu är det nervöst!
Jag tror det är relativt väldigt få som faktiskt förstår vad som står på spel nu!

Såg någon profetia om att Mr. Trump var 'Chosen by god', bara att hoppas den stämmer!
Oh lord.
Med tanke på det ryktade dåliga vädret så tyder det på att herren är med oss ikväll!

Ja att han är 70 år, 7 månader och 7 dagar på Inauguration Day, vissa ser det som ett "sign"
Medlem
Jävlar är Trump 70 år? Han lär inte hinna göra nåt ifall han vinner
2016-11-08, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butch.Cassidy
Någon som hittat en fungerande Fox stream?

http://vaughnlive.tv/newzviewz

tycker jag är bra. kul med chatten också.
2016-11-08, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Du frågade Y2W hur han visste att Trump hade dom mest engerade väljarna och han svarade med att även pro-Clinton media har sagt detta.

Och du undrade sedan vad det innebar och jag gav en förklaring till vad det innebar.
Okej, då förstår jag
2016-11-08, 17:36
Medlem
Atrocituss avatar
Ena lägret menar att vi riskerar ett tredje världskrig om Trump vinner, medan det andra lägret är övertygade om att tredje världskriget drar igång med Clinton som president. Så tredje världskriget drar igång oavsett vem som vinner? Eller är det bara propaganda och allmänt skitsnack? Är vi i närheten av ett tredje världskrig beroende på hur det går i presidentvalet?
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Clinton är 69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronken33
kul att du direktrapporterar från usa hur röstar staten new york?? e de inte mkt hillbillys??

Har inte så stor koll på opinionen i NY. NYC har ju väldigt blandad befolkning med många minoriteter vilket kanske talar till Clintons fördel just där.

Personligen gillar jag ingen av kandidaterna. Tycker inte att någon av dem är presidentämnen.
2016-11-08, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atrocitus
Ena lägret menar att vi riskerar ett tredje världskrig om Trump vinner, medan det andra lägret är övertygade om att tredje världskriget drar igång med Clinton som president. Så tredje världskriget drar igång oavsett vem som vinner? Eller är det bara propaganda och allmänt skitsnack? Är vi i närheten av ett tredje världskrig beroende på hur det går i presidentvalet?

Båda kandidaterna älskar Israel, det blir inget tredje världskrig.
2016-11-08, 17:38
Medlem
DerTotenkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Inte ifall han blir mördad, nej.

Lämnas han ifred kommer han bli 20 år äldre än Hillary, minst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in