Först och främst va är det för efterblivna jävla kommentarer om era döttrar?
Inte köra utanför dagis på ljusa dagen? Idoit!
Din hjärna har nog blivit lite stekt av ditt aas brukande, du borde fan inte få byta blöja på din egen dotter!
Men du har rätt med resten du säger. Förutom jag inte bara har SUTTIT och tyckt synd om mig!
Jag har haft den bästa tiden i mitt liv, skitit i allt och bara kört tills jag nått min egen gräns.
Mitt fanatiska tränade och thrill seeking har gett mig livsglädjen tillbaka.
Karl-A har nått fram till mig ja, utvärderat allt bra också. Fenjal nåde verkligen fram och jag tycker han verkar vara en riktigt bra person.
Jag har inget emot att ta hårda ord och det är sant att jag borde och jag ska rycka upp mig.
Men dotter, dagis kommentaren får mig vilja bevisa att du har rätt att jag är psykiskt instabil genom att ge dig en multifraktur i din feta testokäke så din lilla aas hjärna flyger runt i ditt annars väldigt tomma kranium.
Men igår gjorde jag som Alfred sa.
Gick och klippte mig, fan va snygg jag blev lätt en 10 i tjejernas ögon.
Jag var som en oslipad diamant med de senaste 10 kilona på vågen.
Sen traskade jag in på akuten.
Hade lust att vända och gå hem igen, kände jag inte hade där att göra jag självläker hemma istället.
Men när jag väl satt i väntrummet bland alla tjocka kedjerökande fläskpaddor i mjukisbyxor som hade mage att snacka skit om sjuksköterskan som fick släppa in dem hela tiden och ville ha benzo för sina magproblem.
Då tyckte jag att jag hade lika mycket rätt till vård även ifall mitt bekymmer var självskapta med doping.
Jag blev bemött hur bra som helst, ingen som kollade snett eller ner på mig för jag tagit doping.
Behövde aldrig nämna jag tagit doping för de tyckte jag såg onaturlig ut när jag tog av mig tröjan, vilken komplimang jag blev nästan rörd!
Det var inte 10 kg muskler det var 10 kg onaturliga muskler!
De tog en massa prover, vet inte riktigt vilka frågade aldrig om varje specifik jag lät de göra sitt jobb bara.
Efter ett tag fick jag träffa läkaren som jag lärde känna för några år sedan när jag var inne med bruten käke och okben efter jag sänkt några dryga aas diskogymmare som tror de kan slåss för de gjort biceps curls och bänkpress ungefär som SpaceMonkey.
Det visade sig jag hade ett väldigt stressat hjärta, för högt HB och njurvärde, det var kreatin värdet så det kan ha varit falskflagg till viss del.
Hon lyssnade lite på hjärtat, tafsade lite på mina onatuliga muskler.
Sa att en sjuksköterska skulle komma och tömma mig på lite blod.
Sen skulle jag vila sova och åter vila och absolut inte röra någon doping eller uppåt grejer på ett tag utan låta kroppen återhämta sig så skulle allt bli mint igen.
Jag tackade och bad henne om ursäkt att jag slösade på deras resurser.
Hon tyckte absolut inte att jag skulle känna så och sa att det är självklart att du ska komma om du mår dåligt.
Hon sa också att det finns hjälp att få om jag inte klarar bryta mitt mönster med träningen och att det finns personer att prata med.
Sen den bästa kommentaren av allt var att hon tyckte jag skulle komma och testa mig ifall jag bestämmer mig för att använda doping mer i framtiden om jag nu var tvungen.
Sen tömdes jag på 6 hg blod och skickades hem.
Nu i efterhand är jag väldigt tacksam att jag gick dit! Tack KarlA.
Skönt att veta hur allt ligger till och att jag inte har ett skyhögt HB, som jag faktiskt varit de senaste nätterna.
Det var en liten sten som släppte från hjärtat som jag knappt visste jag hade där.
Och till alla andra som läser detta och går hemma och undrar om allt står rätt till, var inte rädda för att kontakta sjukvården! De behandlade mig utmärkt kan inte vara mer nöjd!
Nu ska jag boka lite hormon prover och sånt de inte kollade hos werlabs, är rätt intresserad av mina värden.
Jag hade inte mage att be om det på akuten, det var hjärtat jag sökte för och fick lever och njure på köpet.
Tack Fenjal för din omtanke! Helt korrekt jag normaliserade det och utnyttjade situationen för att spåra ur.
Tack Alfred, Jaa du utvärderade det bra! Mycket av det du skrivit har jag insätt själv senaste tiden.
1. Tack för tipset!
2. Jävla gyno har den under kontroll, tog 1.25mg innan, imorgon vet jag bättre hur jag ska gå till väga. Det som finns får gärna finnas kvar bara den stannar men är ju fåfäng trots allt.
3. Läste detta för sent men jag sa att det var i stor skala och sa det jag fick upp i huvudet.
4. Testade detta en gång tyckte det kändes som jag pratade med en lärare i högstadiet.
Efter ett tag försökte jag bara skarma henne det var roligare.
Kanske skulle haft en man istället.
Jag tycker ni har sagt allt som behövts säga och jag kan referera mer till er som personer och ta emot ert budskap än en fet gubbe med ett anteckningsblock i famnen som kollar så ska det låta varje lördag.
5. Kosten lärde jag mig till punkt och pricka under min gym period och träning är jag riktigt bra på.
Funderar på att ta mig i kragen som SpaceMonkey så och försöka komma in på sjukgymnast programmet i Uppsala.
Det känns som en vettig nystart som samtidigt är en utmaning där jag behöver engagera mig för att lyckas.
Mina patienter kommer göra onaturliga framsteg! nääh skoja bara
Det var planen innan med, ville bara göra en kur i Prag innan dess........
Romantisera med döden är nog längst inne förtryckt rädsla för den.
Mrlittle schysst inlägg från dig, det var roligare att läsa.
Blir mc körning i sommar längtar efter värmen.
Base jump har jag alltid velat våga göra och hålla på med så får börja på den fasen nu.
Nu måste jag ju göra det sober med! Men det är så allt ska göras första gången!
SpaceMonkey bra inlägg om du hade tagit bort den onödiga idiotin!
Var mycket prat om Winstrol här förut som ska vara ett jävla rävgift.
Nu vet inte jag om någon har vill ta tipps av mig men S4 Andarine kanske den som är sugen på Winstrol skulle läsa på några spaltmeter om.
Den har jag INGET ont att säga om, skulle lätt kunna köra en s4 only eller s4 cardarine i framtiden
Biverkningarna som alla är så rädda om är bara sköna, jag älskade mitt gula filter och så mycket sämre mörkerseendet får man inte.
Allt försvann fort med efter avslut och då saknar man sin lite gula s4 värld.
Mina lever värden var det inget fel på och jag har bara använt testo, Al, Serm, Sarm och allt annat.
En annan rolig sak är att jag får PMs från folk/kids som undrar över sarms haha
" pcs med sarms eller ej?" vafan menar han med pcs?
lägg ner det grabben? eller ska jag lägga ihop en kur åt han! Haha
Ha en bra dag på er nu ska jag ta andra halvan letro känner jag och beställa mina tester så jag kommer iväg!
Mvh Carda