Citat:
Ursprungligen postat av
shevita
För mig handlar det inte om det. Varken i USA eller Sverige. För mig handlar det om vad personen säger, står för och utstrålar. Det hon utstrålar är bluff och falsk marknadsföring. Ungefär när någon vill pracka på dig nytt elavtal eller dammsugare och du stör dig på säljaren då de är för mycket. Så känner jag angående politiker som Hillary. Visst, säger inte att Trump inte marknadsför sig själv, men han gör det på ett helt annat sätt. Han sätter SIG själv i fokus som produkten han vill sälja, inte någon annan. Hillary försöker sälja produkten (sig själv), genom att slå in den med ett tjusigt omslag (artister och kändisar).
Så min slutsats är att blir hon President får människorna inte det de köpt, de får omslaget men innehållet är något annat.
Blir Trump President vet de iaf vad de får. Raka rör, punkt slut.
Jag håller med dig.
Trump har alla företagare på sin sida då Obama-administrationen ska ha gjort det jobbigare och mer tungrott med en massa krav och skatter.
Hillary kör vaginakortet, dvs hon är en fru, mamma, osv dvs en KVINNA. Detta har hon spelat mycket på.
Trump är en farlig clown som inte ens skött sina egna företag särskilt väl.
Hillary är en shill, och viktigast, en two-face. Hon säger bara vad folk vill höra (obama-teknik lol). Ser hellre hennes sida som ledandes USA men...
Det enda som skulle vara ett plus om Trump vinner är alla delikata tårar från PK/vänster/miljömupp/rad-fem maffian.