Citat:
Ja, Trump är en intressant figur som jag verkligen inte upplever velat i andra frågor än abortfrågan, vilket man kan tycka det ena eller andra om. Annars upplever jag honom som en trovärdig person. Jag tror verkligen han kommer bygga en mur och han kommer ordna lägre elpris, få tillbaks mängder av företag, pengar från utlandet och så vidare. Hans skatteplan är minst sagt radikal och just vad USA behöver.Lite oklart varför du kallar mig för Hillaryväljare. Kopplingen mellan HBTQ och baristas är också oklar. Det som är klart är att Trump är en NY-demokrat som på underliga vägar hamnat där han är nu. Han har inga som helst planer på att bygga någon mur, eller göra något annat av det idiotiska han påstår, som att ta tillbaka skräpjobb till USA. Saker han inte skulle ha någon kontroll över.
Bara det faktum att han tror att ett handelsunderskott innebär att det landet är skyldig USA pengar, visar ju bara vilka korkade saker folk tror på. Jag tror iofs att han inte tror på så mycket av det han säger. En del journalister har berättat att han sagt det till dem när de är ensamma. Fast hans korkade fans tror ju på det dessvärre.
Bara det faktum att han tror att ett handelsunderskott innebär att det landet är skyldig USA pengar, visar ju bara vilka korkade saker folk tror på. Jag tror iofs att han inte tror på så mycket av det han säger. En del journalister har berättat att han sagt det till dem när de är ensamma. Fast hans korkade fans tror ju på det dessvärre.
Givetvis kan man stimulera eller strypa ekonomin. Med tanke på att världen snart går in i recession, kan det nog vara en bra tanke att stimulera vidare.
Vad gäller ekonomi har Trump twittrat om att granska FED, är nog bara locktoner.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/701868541545295872?ref_src=twsrc%5Etfw
Jag kan inte tänka mig att han tror det du inbillar dig. Vad fan är det med er antitrumpdårar egentligen. Er syn på Trump verkar mer vara som man ser på en neanderthalare än en av världens mest lyckade människa, alla kategorier. Du framstår som en stolle som tror på amsagor.