Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Roligt att judarna blir så upprörda, då bekräftar de ju bara konspirationen av den rike bankjuden.

Tror att gemene amerikan inte har en aning om att personerna i videon är judar.

Korkat som fan om de vill fortsätta jobba i skuggorna.
Vilken video? vad har man missat
2016-11-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ganska roligt att det inte är någon twitter från Trump längre.

Man är så van med att han kommenterar något under dagarna.

Du vet varför, inte sant? Trumps team har tagit ifrån honom kontrollen över hans twitter. Det blev för mycket och för ogenomtänkt.

http://fortune.com/2016/11/06/trump-...itter-account/
2016-11-07, 16:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ganska roligt att det inte är någon twitter från Trump längre.

Man är så van med att han kommenterar något under dagarna.

Han har fått de rättigheterna borttagna av sin egna stab, om man vill övertolka det så går det att se som ett bevis för att han är äkta falsk opposition där om han väljs så kommer han att bli George W. Bush 2.0 och låta andra styra åt honom.
2016-11-07, 16:15
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han har fått de rättigheterna borttagna av sin egna stab, om man vill övertolka det så går det att se som ett bevis för att han är äkta falsk opposition där om han väljs så kommer han att bli George W. Bush 2.0 och låta andra styra åt honom.
Källa?
"Falsk opposition" va säger Bush, McCain och Mitt Romney och deras märkliga beteende om den saken?
Vad håller Soros-betalda John Kasich på med?? Röstar McCain, vilken fjant.
2016-11-07, 16:15
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Enligt vilka undersökningar då? YouGov? eller är det antal early voters du går på?

Jag går på vad människor som lever i dessa delstater säger själva alla så kallade experter och polls har jämt fel man kan ju undra varför ?
2016-11-07, 16:16
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Lösning stavas samarbete och ökad kommunikation inte minskad.
och problemet med svarta och vita i USA stavas rasism, och det sitter hos den vita befolkningen i stort, så "vårt" problem.

Skojar du med oss eller är du mentalt handikappad?

Det är inte vita människor i USA.s förorter som går runt och misshandlar folk just för att dem har en viss hudfärg!!! Det är svarta!

Bara det att PK-uppfattningen angående rasism är den att man enbart kan vara rasist åt en mörkhyad person och inte en ljushyad person är ju rasism i sig!

Rasism är man om man behandlar folk olika pga hudfärg, det är något som ytterst få vita gör men det är VÄLDIGT vanligt bland svarta i USA att tracka ner på vita för att media och pk-idioter inbillar dem att det är legitimt att göra så!
2016-11-07, 16:18
Medlem
Alla undersökningar som kommer ut just nu visar 3-4% Clinton.

Ganska roligt när de flesta haft 15 någon haft 6 en annan 9 under valets gång.
2016-11-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Jag går på vad människor som lever i dessa delstater säger själva alla så kallade experter och polls har jämt fel man kan ju undra varför ?

Du menar alltså vad de ringer in och säger till olika radio-talkshows : "alla mina polare röstar för Trump!" etc? Eller bloggar, twitter osv? För jag förmodar att du inte själv är ute i de här trakterna och gör dina egna utfrågningar...
2016-11-07, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey

Det är inte vita människor i USA.s förorter som går runt och misshandlar folk just för att dem har en viss hudfärg!!! Det är svarta!

Bara det att PK-uppfattningen angående rasism är den att man enbart kan vara rasist åt en mörkhyad person och inte en ljushyad person är ju rasism i sig!

Rasism är man om man behandlar folk olika pga hudfärg, det är något som ytterst få vita gör men det är VÄLDIGT vanligt bland svarta i USA att tracka ner på vita för att media och pk-idioter inbillar dem att det är legitimt att göra så!

Här har vi en vit man som inte ser sina egna privilegier.

Förresten ett smart grepp att förolämpa sin meningsmotståndare i första meningen. Hoppas du ser ironin i det du skrev.
2016-11-07, 16:24
Bannlyst
Enligt Trumps internals så ligger han på 300+ elektorer. Det kommer bli spännande att se om det stämmer. http://dcwhispers.com/want-know-team-trump-positive-late-heres/

Saker att hålla utkik efter:

False flags
Terrorist attacker
Polis skjuter svart man

ja det vanliga som dom gör när dom vill skifta uppmärksamheten från Clinton maffian. :P
2016-11-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey

Får jag påminna dig om att det är svarta som blir skjutna i USA av polisen inte vita.
Det är svarta som blir fängslade för olika brott i klart större andel än vit. Begår du brott som vit i USA löper du avsevärt mindre risk att fängslas och dömas än om du är en svart som begår brott.

Svarta som grupp har lägre representation inom politik och makt och tjänar mindre än vita som grupp. klart tydliga signaler kring diskriminering dvs rasism.
2016-11-07, 16:27
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du menar alltså vad de ringer in och säger till olika radio-talkshows : "alla mina polare röstar för Trump!" etc? Eller bloggar, twitter osv? För jag förmodar att du inte själv är ute i de här trakterna och gör dina egna utfrågningar...

Nej vad de själva skriver och uppmärksammar... finns knappt några människor som har Hitlarys skyltar de enda skyltar med hennes namn på är for prison.

Hur tänker du nu att jag ska kunna göra dessa utfrågningar? När jag inte bor där borta? Jag bildar min uppfattning om vad folk som bor där säger, inte några värdelösa mätningar som har fel 10/10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in