Detta exempel är väl dokumenterat där det engagerar en hel stad att förfölja och trakassera. Där brandmän , poliser grannar djävlas med en person och hans familj, och kanske inte förstår hur ett enstaka tutande från dem , bildar med alla andra som tutar en kraftig olägenhet för den utsatta .
https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4#t=1
Enligt debattörerna här, så ska denne då förklara och redogöra för alla andra liknade fall för att bli trodd, så kvalitén på motdebattörerna är låg.
Som tur är, är inte resten av samhället lika skevt så man undrar varför dessa går år ut och in och "debatterar " mot att det existerar och används.
Om personen i filmen kommit till en journalist , med enbart en berättelse om tutande så hade nog journalisten undrat om det var en överdrift av personen men då han samlat bilder och inspelningar så blir det ju lättare för journalisten att bedöma ärendet.
De förbättrade bilderna jag lade ut i går är bara en del i mitt ärende, men att se flera debattörer och även utsatta (?) inte kunna gissa sig till vad det ser ut som gjorde att jag körde avblurrnings program så att fler kan lägga detta till handlingarna som ett bevis på att jag inte vantolkar.