Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-06, 09:47
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Han tittar ner, ser tumultet, och är precis på väg att hoppa in och swinga, men blir bortsläpad i sista sekund. Kolla klippet igen så ser du
han ser skitskraj ut, får inte fram ett pip, sen får de hjälpa den gamle senile gubben av scen.

Citat:
Ooh burnt! Jag behövde inte likt dig googla på vad orden betyder
Ja och du köper allt han säger, du är skiträdd för att han ska bli president haha. 'världen kommer gå under' 'oh my god' etc etc...
Vad ska du göra när han förlorar, hela ditt liv cirkulerar runt Trump, ja, och Putin som du heilar till. Du har inte tid längre att tramsa om din lillefar Putin? Vilken är ditt dagliga runkobjekt, är det Trump nu?

Ni USA-hatande ryssar ser bara Trump som ett hopp i det att han, tror ni, lätt blir lurad av Putin. Putin ser Trump som en clown. Ni vill inte se Clinton som president eftersom ni vet att hon inte är lika lättlurad.

I alla andra trådar där du hatar USA låter det väldigt annorlunda och skulle göra så fortsatt ifall Trump mot förmodan blir president.
Senast redigerad av Xelious 2016-11-06 kl. 09:54.
2016-11-06, 09:51
Medlem
Skönt att Secret Service är på tårna. De är nog ganska utstressade vid det här laget. Kandidaterna är så hatade av motståndarna att risken för attentat från galningar är hyfsat stor
2016-11-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Vad ska du göra när han förlorar, hela ditt liv cirkulerar runt Trump, ja, och Putin som du heilar till. Du har inte tid längre att tramsa om din lillefar Putin? Vilken är ditt dagliga runkobjekt, är det Trump nu?

Ni USA-hatande ryssar ser bara Trump som ett hopp i det att han, tror ni, lätt blir lurad av Putin. Putin ser Trump som en clown. Ni vill inte se Clinton som president eftersom ni vet att hon inte är lika lättlurad.

I alla andra trådar där du hatar USA låter det väldigt annorlunda och skulle göra så fortsatt ifall Trump mot förmodan blir president.

Lugna dig nu kungen Nu börjar du få hybris igen så ta ett andetag.

Vi har redan sett Clinton bli lurad av ryssarna att sälja uranium till dom så att dom kan ha en fler kärnvapen än usa. Det är därför USA är rädda för Ryssland.

Jag hatar inte USA, jag gillar folket, dom är väldigt givmilda och sociala, men däremot har jag svårt för deras utrikespolitik Men det är off-topic.

Jag vill se Trump som president för att få slut på korruptionen i Vita Huset och kongressen. Och Trump är rätt man för det jobbet. Clinton skulle bara ta det till nästa nivå. Och tänk hur opassande det är med herr clinton, en våldtäktsman och pedofil, som springer runt i ovala kontoret..
2016-11-06, 10:04
Medlem
baggebo1s avatar
Ny all time high i dagens LA times:

Trump 48,2 (+6)
Clinton 42,6

http://cesrusc.org/election/
2016-11-06, 10:08
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Lugna dig nu kungen Nu börjar du få hybris igen så ta ett andetag.

Vi har redan sett Clinton bli lurad av ryssarna att sälja uranium till dom så att dom kan ha en fler kärnvapen än usa. Det är därför USA är rädda för Ryssland.

Jag hatar inte USA, jag gillar folket, dom är väldigt givmilda och sociala, men däremot har jag svårt för deras utrikespolitik Men det är off-topic.

Jag vill se Trump som president för att få slut på korruptionen i Vita Huset och kongressen. Och Trump är rätt man för det jobbet. Clinton skulle bara ta det till nästa nivå. Och tänk hur opassande det är med herr clinton, en våldtäktsman och pedofil, som springer runt i ovala kontoret..
Du är en USA-hatande ryss som vill se den sämsta kandidaten, Trump, vinna för att USA ska bli så svagt som möjligt. DU förstår inte hur amerikaner fungerar. Varken Trump eller Clinton kommer gå med på att vika en tum. Skillnaden är att Trump är oberäknelig på grund av att han är en psykopat som vill använda kärnvapnen mot bland annat Iran. Om Ryssland försöker det minsta med hot tror du Trump skulle vika ned sig som Clinton inte skulle göra?
2016-11-06, 10:13
Medlem
Citat:
Du är en USA-hatande ryss som vill se den sämsta kandidaten, Trump, vinna för att USA ska bli så svagt som möjligt. DU förstår inte hur amerikaner fungerar. Varken Trump eller Clinton kommer gå med på att vika en tum. Skillnaden är att Trump är oberäknelig på grund av att han är en psykopat som vill använda kärnvapnen mot bland annat Iran. Om Ryssland försöker det minsta med hot tror du Trump skulle vika ned sig som Clinton inte skulle göra?

Jag är till skillnad från dig ute efter världsfred. Och det kan man kanske få med Trump. Med Clinton är det definitivt omöjligt, när vi vet att hon personligen med Obama har sponsrat ISIS.
Jag vet precis hur dom fungerar, dom vägrar vika sig, men Trump kommer inte sätta USA i dom positionerna där dom behöver ta såna beslut.
När har Ryssland hotat USA? Och sen när bryr du dig om Rysslands 'allierade' Iran? Hade du haft möjligheten så hade du själv använt kärnvapen mot dom. Du ser, du och Trump är inte så olika, så sluta va avundsjuk på honom
2016-11-06, 10:17
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Jag är till skillnad från dig ute efter världsfred. Och det kan man kanske få med Trump. Med Clinton är det definitivt omöjligt, när vi vet att hon personligen med Obama har sponsrat ISIS.
Jag vet precis hur dom fungerar, dom vägrar vika sig, men Trump kommer inte sätta USA i dom positionerna där dom behöver ta såna beslut.
När har Ryssland hotat USA? Och sen när bryr du dig om Rysslands 'allierade' Iran? Hade du haft möjligheten så hade du själv använt kärnvapen mot dom. Du ser, du och Trump är inte så olika, så sluta va avundsjuk på honom
Världsfred, jo tjena. Alla hot mot oss i Europa och Sverige hyllar du.

Att ryska troll stödjer Trump beror på att Putin vill se den han tror är den svagaste, clownen Trump, vinna.

Jag vill se den bästa kandidaten vinna och det är inte Trump.
2016-11-06, 10:17
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojen
För att följa normen här: hans störda citat.
Edit.
Vilka störda citat? Jag ber dig tänka på att ett citat inte är en förvrängning av det sagda, utan en direkt återgivning av det sagda. Alltså inte nåt som du knåpat ihop på egen hand utifrån vad dina kompisar sagt när ni varit pårökta tillsammans.
2016-11-06, 10:21
Medlem
While they usually align, national vote preferences don't necessarily reflect the electoral college vote (as in 2000), and the contest is especially close in states identified by the ABC News Political Unit as toss-ups. Indeed Clinton’s lead holds only in solid or leaning Democratic states, with the largest share of the likely voter population. Trump leads, by a smaller margin, in GOP-aligned states, and it's 45-48 percent, Clinton-Trump, in the toss-ups in aggregate. (Those are Arizona, Florida, Georgia, North Carolina and New Hampshire.)

WoW Clinton leder med 5% nationellt men hon verkar överprestera i Kalifornien och New york.

Trump leder med 3% i swingstates.

Mina damer vi går kanske mot ett val som 2000.
2016-11-06, 10:27
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Haha ja där fick du till det.

Om du tittar på Trumps blick, så var han redo att hoppa in i tumultet och låta nävarna flyga innan SS kom och han motvilligt släpades iväg.
Vilken jävla övermänniska vi har att göra med här. Inte ens när det skriks "GUN!!!" darrar han på manschetten. Istället lutar han sig framåt, skuggar blicken och ser redigt förbannad ut. Precis som du säger, ser han redo att kasta sig ut i folkhavet, fullt medveten om att hans anhängare skulle skydda honom med sina kroppar om så behövdes.

Heil God Emperor Trump!
2016-11-06, 10:33
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Troooligt. Han ser ut som han får en hjärtattack, vågar inte ens öppna munnen för att säga något.

Tydligen är du på en än lägre nivå.

Trumps upprepande av trams lurar bara outbildade idioter.
Han ser ut som en superhjälte som är redo att flyga ut över publiken och utplåna alla hot med sin laserblick.

Och det vet du.
2016-11-06, 10:36
Medlem
Citat:
han ser skitskraj ut, får inte fram ett pip, sen får de hjälpa den gamle senile gubben av scen.

Ni Tel Aviv troll har ju lögnen som den drivande faktorn. Om man tittar på klippet ser man ju tydligt hur han bokstavligen kikar efter en potentiell pistolman. Typ, här är jag, kom då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in