Citat:
Ursprungligen postat av
Vallasand
All right, då förstår jag. Tack för att du klargjorde detta! Men stämmer det du säger så känns det väl som att det är ett jävligt fittigt försök av Clinton att svartmåla Trump och för vinna valet osv. Fyfan vad korrupt det landet, inte minst den Clinton, är. Skevt som fan.
Vad säger din magkänsla då? Vem vinner?
Jag vågar inte säga det ännu. Jag hoppas Trump vinner för att få bort korruptionen.
Men det är 3 dagar kvar. Vad som helst kan hända.
Men jag tror att om det är så att han är underestimerad i undersökningarna såsom SD är i Sverige och Brexit var i GBR så tror jag definitivt att han vinner.
Men det är för jämnt för att vara säker men om jag var tvungen att säga någon så tror jag Trump för det verkar som att afro amerikaner inte alls röstar i samma siffror som de gjorde för Obama 2008 och 2012. Det kan bli Hillarys fall.
Får hoppas på dåligt väder runtom i USA på tisdag. Trumps supportrar är så engagerade att de redan står ute i regn i flera timmar och köar för att komma in och lyssna på hans väljarmöten. Tänk då vad de är villiga att göra när det är valdag! Trumps väljare går och röstar definitivt så om det är dåligt väder så kan Hillary tappa på det eftersom hon inte alls har lika engagerade supportrar.