2016-11-05, 23:12
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Funderar också i detta nu på att satsa mera cash på Trump.Överoddset på honom på flertal ställen är helt odiskutabelt.
Jag har bakgrund som semipro bettare och detta överodds är utan tvivel ett av de grövsta jag skådat sista fem åren.
Vad beror det på?
Jag antar att MSMs inflytande på vanligt folk fortfarande är övergripande.Det finns ingen annan rimlig förklaring till att en chans omkring 50 procent spelas till 4 och över..det är sjukt.
Fina överodds på vissa delstatsspel finns också att tillgå.
Jag överväger att dubbla min exponering.Det är ju sådana här odds som skall spelas..och spelas ordentligt.
Jag tror att spelbolagen är köpta likt media för att påverka röstarna, vilket man tackar och bugar för.
Jag har en dryg månadslön att inkassera vid vinst.

Men valfusk sker på flera håll i USA, antagligen i större omfattning än man anar vilket spelbolagen antagligen vet om.
Källa
Citera
2016-11-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Jag tror att spelbolagen är köpta likt media för att påverka röstarna, vilket man tackar och bugar för.
Jag har en dryg månadslön att inkassera vid vinst.

Men valfusk sker på flera håll i USA, antagligen i större omfattning än man anar vilket spelbolagen antagligen vet om.
Källa

Spelbolag är inte köpta.De riskerar massiva förluster vid obalanserad oddssättning och allt de jobbar emot är riskminimering och ett balanserat intag av olika spel så att deras vinstmarginal kan säkras.
Det är inte spelbolagen som sätter oddsen...de är bara en mäklare mellan olika speluppfattningar.
Marknaden sätter oddsen.
Det spelbolag som försöker gå utanför den ramen kommer att gå i konkurs.
Citera
2016-11-05, 23:17
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Det är en kvinna som är advokat.

Kvinnan är en nära vän till Hillary. Hon har donerat till Clinton-parets fond och var somsagt en delegat åt Hillary på Demokraternas konvent i somras.

Kvinnan har dragit fram en massa kvinnor som hävdar att de blivit våldtagna av Trump för 20-30 år sedan nu helt plötsligt. Ingen av dem har gjort något mer än att gå ut med det i media, de har inte gjort en polisanmälan eller öppnat ett stämmomål emot Trump.

Kvinnans (Gloria Allred) dotter (Lisa Bloom) har nu även gått ut med detta om 13-åringen, men helt plötsligt så la man ner hela alltet, troligtvis för att det inte fanns någon överhuvudtaget utan det var ett försök av dessa extrem feminister att pracka ner på Trump.

Det är därför CNN, FOX, NBC m.fl. inte rapporterar om det. Aftonbladet var snabbt ute att göra det dock

Angående undersökningarna så är det i stort sett lika i varje undersökning. Några visar + för Trump och några för Clinton.

All right, då förstår jag. Tack för att du klargjorde detta! Men stämmer det du säger så känns det väl som att det är ett jävligt fittigt försök av Clinton att svartmåla Trump och för vinna valet osv. Fyfan vad korrupt det landet, inte minst den Clinton, är. Skevt som fan.

Vad säger din magkänsla då? Vem vinner?
Citera
2016-11-05, 23:21
Medlem
Citat:
Funderar också i detta nu på att satsa mera cash på Trump.Överoddset på honom på flertal ställen är helt odiskutabelt.
Jag har bakgrund som semipro bettare och detta överodds är utan tvivel ett av de grövsta jag skådat sista fem åren.
Vad beror det på?
Jag antar att MSMs inflytande på vanligt folk fortfarande är övergripande.Det finns ingen annan rimlig förklaring till att en chans omkring 50 procent spelas till 4 och över..det är sjukt.
Jag överväger att dubbla min exponering.Det är ju sådana här odds som skall spelas..och spelas ordentligt.

Kanske folk också väger in uttalandena om att det ska finnas risk för att valet manipuleras.
Citera
2016-11-05, 23:22
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
All right, då förstår jag. Tack för att du klargjorde detta! Men stämmer det du säger så känns det väl som att det är ett jävligt fittigt försök av Clinton att svartmåla Trump och för vinna valet osv. Fyfan vad korrupt det landet, inte minst den Clinton, är. Skevt som fan.

Vad säger din magkänsla då? Vem vinner?

Jag vågar inte säga det ännu. Jag hoppas Trump vinner för att få bort korruptionen.

Men det är 3 dagar kvar. Vad som helst kan hända.

Men jag tror att om det är så att han är underestimerad i undersökningarna såsom SD är i Sverige och Brexit var i GBR så tror jag definitivt att han vinner.

Men det är för jämnt för att vara säker men om jag var tvungen att säga någon så tror jag Trump för det verkar som att afro amerikaner inte alls röstar i samma siffror som de gjorde för Obama 2008 och 2012. Det kan bli Hillarys fall.

Får hoppas på dåligt väder runtom i USA på tisdag. Trumps supportrar är så engagerade att de redan står ute i regn i flera timmar och köar för att komma in och lyssna på hans väljarmöten. Tänk då vad de är villiga att göra när det är valdag! Trumps väljare går och röstar definitivt så om det är dåligt väder så kan Hillary tappa på det eftersom hon inte alls har lika engagerade supportrar.
Citera
2016-11-05, 23:25
Medlem
Det har helt enkelt kommit in jäkligt mycket pengar på att Clinton skall vinna valet.
Nu börjar så sakta gungbrädan svinga tillbaka då jag ser att odds för Trumpseger man kunde få bara under Lördagskvällen här icke längre kan erhållas.
Frågan är bara varför det massivt spelats på Clinton?
CNN deklarerar just nu att HC bara är några elektorsröster kort om 270.
Däri ligger förklaringen.Nästan hela MSM tror/hoppas att Clinton skall segra och vinklar därefter.
Average Joe agerar därmed utifrån detta som bakgrund och spelar Clinton.

Vi vet ju dock bättre här.MSM har ingen trovärdig verklighetsuppfattning kvar.Vi vet det,men den genomsnittlige spelaren sitter bara och lyssnar på ClintonNewsNetwork.

Däri måste förklaringen ligga och ett underbart tillfälle uppenbarar sig för de som är mera i kontakt med den verkliga verkligheten.
Citera
2016-11-05, 23:26
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Spelbolag är inte köpta.De riskerar massiva förluster vid obalanserad oddssättning och allt de jobbar emot är riskminimering och ett balanserat intag av olika spel så att deras vinstmarginal kan säkras.
Det är inte spelbolagen som sätter oddsen...de är bara en mäklare mellan olika speluppfattningar.
Marknaden sätter oddsen.
Det spelbolag som försöker gå utanför den ramen kommer att gå i konkurs.
Jag vet hur spelbolag normalt fungerar, jag vet också hur en demokrati normalt fungerar.
Nuff said.
Citera
2016-11-05, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Jag vet hur spelbolag normalt fungerar, jag vet också hur en demokrati normalt fungerar.
Nuff said.

Touche!
Hursomhelst så har vi båda anledning fira om Trump vinner valet.Du på både ideologisk samt pekuniär grund.
Jag på sistnämnda då jag föraktar båda kandidaterna.
Citera
2016-11-05, 23:30
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Vad beror det på?

Håller med.
Vilka spelsajter har de bästa oddsen för Trump just nu?
Citera
2016-11-05, 23:31
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Jag vågar inte säga det ännu. Jag hoppas Trump vinner för att få bort korruptionen.

Men det är 3 dagar kvar. Vad som helst kan hända.

Men jag tror att om det är så att han är underestimerad i undersökningarna såsom SD är i Sverige och Brexit var i GBR så tror jag definitivt att han vinner.

Men det är för jämnt för att vara säker men om jag var tvungen att säga någon så tror jag Trump för det verkar som att afro amerikaner inte alls röstar i samma siffror som de gjorde för Obama 2008 och 2012. Det kan bli Hillarys fall.

Får hoppas på dåligt väder runtom i USA på tisdag. Trumps supportrar är så engagerade att de redan står ute i regn i flera timmar och köar för att komma in och lyssna på hans väljarmöten. Tänk då vad de är villiga att göra när det är valdag! Trumps väljare går och röstar definitivt så om det är dåligt väder så kan Hillary tappa på det eftersom hon inte alls har lika engagerade supportrar.

Rörande det att dåligt väder vara bra för Trump; hur kommer det sig att republikanerna alltid gagnas av dålig väder på valdag (det är väl typ vetenskapligt bevisat att det varit så i tidigare val?)? Och beror det enbart på att republikaner överlag är mer engagerade eller kan det ha med andra saker också att göra? Tänker väl kanske att fler som röstar på demokraterna inte ha bil och väljer då att inte gå ut i regn och rusk för att rösta. Fast det hänger ju i och för sig i hop med hur engagerad du är... kom jag på.

Får jag fråga vad mer än, om det finns något annat än korruptionen, som får dig att föredra Trump?
Citera
2016-11-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Håller med.
Vilka spelsajter har de bästa oddsen för Trump just nu?

Kolla Betfair.
Är själv flaggad där för vissa personliga orsaker,men oddset på Trump har varit runt 4,8 under dagen.
Citera
2016-11-05, 23:37
Medlem
Sperssons avatar
.
Kom precis hem från krogen.

Vad säger de senaste pollsen från USA? Vem vinner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in